...mi-a zis ca sunt curva. E pai scuza-ma draga care dintre noi poarte fuste de piti si nu stie ce e ala sutien? Care dintre noi face sex cu cine apuca? Care dintre noi e virgina? Care dintre-
-E ocupat? O voce ma opreste din scris, indreptandu-mi privirea spre locul de langa mine unde se aseaza iubitul Lorei.
-Acum e. Soptesc ridicandu-ma si luandu-mi cartea de engleza si jurnalul.
M-am dus in spatele clasei asezandu-ma pe ultimul rand, in ultima banca de langa perete. Nu-mi permit sa se intample ce s-a intamplat aseara inca o data.
Profesorul si inca cativa elevi intarziati au intrat in clasa ora incepand.
Mi-am deschis manualul la pagina 593, unde ne-a spus profesorul si am inceput sa transcriu textul.
-Domnule, nu am carte.
-Poti sa stai cu Rose. Raspunde profesorul, eu oprindu-ma din respirat.
Domnul Jonson i-a facut semn spre mine, baiatul asezandu-se langa mine.-Se pare ca tot cu mine te-ai pricopsit. Nu am spus nimic, nici nu m-am uitat la el, punand cartea la mijloc si indepartandu-ma cat mai posibil de el.
Dupa cateva minute in care el tot ce facea era sa bata cu pixul in banca si sa se holbeze la mine, a rupt tacerea parca exasperat.
-Stii nu musc. M-a apucat de brat, eu icnind de la durere. Nu era vina lui... Ci a vanatailor lasate de Lora.
-Scuze nu am vrut sa-
-Nu-i vina ta. Raspund rapid, pentru ca nu voiam sa vorbesc cu el.
Ora se terminase intr-un final, scapand in sfarsit de privirile iubitului Lorei.
Am asteptat sa iasa toti, ramanand numai eu si "colegul" meu.
Cand mi-am dat seama ca nu avea de gand sa paraseasca clasa, m-am ridicat eu.
Trecusem de banca lui, cand s-a ridicat rapid si mi-a apucat flanelul, tragandu-l jos pe maini.Vanataile vechi si cele noi facute de Lora se vedeau ca niste buline pe ambele mele brate.
Mi-am luat repede flanelul, imbracandu-l, apoi fiind atenta la fata lui.
Parea uimit si confuz, pana ca maxilarul sa i se incordeze si sa ma priveasca fix in ochi.
M-am intors fugind din clasa.Nu inteleg de ce a facut ce a facut. Nu inteleg daca isi bate joc sau nu.Nu inteleg care ar fi castigul din asta. Nu il inteleg.
Nu-i gasesc logica.
Nu-i pot recepta felul lui de a fi.
Dar oare o s-o fac vreo data? Ma indoiesc....
CITEȘTI
You See Me?
FanfictionRose este fata timida care sta mereu in spatele clasei si se inchide in camera vineri seara, cu o sora mai mare care ii ingreuneaza si mai tare viata sociala. Dar cand apare in ecuatie baiatul cu ochi de jad, pe ecranul din mintea ei scrie mare si c...