7

954 37 3
                                    

Am tras aer adanc in piept, descgizand temator usa scolii.
Acum e acum.

Am luat o fata indiferenta, defiland pana la dulapul meu. Toti erau cu gura cascata, soptind "Avem o colega noua?"..." Aia e... Nu cred!".

Tot ce am facut a fost sa-mi iau o pereche de blugi skinny, un tricou mulat albastru, sa-mi desprind vesnica coada de cal, lasandu-mi parul pe spate, o pereche de ghete si putin machiaj...ce tot spun? Sunt schimbata radical!

Am ajuns in fata dulapului , dezchizandu-l si scotand cartea de chimie.

-Ce naib-

Mi-am ridicat privirea, intalnind perechea mea preferata de ochi verzi.

-Neata si tie. Murmur inchizandu-mi dulapul si rezemandu-ma de acesta.
El ma examineaza atent, oprindu-se, bineinteles la sani.

-Scumpete, ochii mei sunt mai sus. Ii atrag atentia, el ridicandu-si o spraceana.

-Tu nu ar trebui sa fi fata timida? Intreaba lipindu-ma de dulapuri.

-Tu nu ar trebui sa mergi la chimie? Raspuns impingandu-l gentil. Daca mi-am schimbat look-ul si sunt mai increzatoare nu inseamna ca trebuie sa fiu o nesimtita.
Trec de el, grabind pasul spre sala de chimie, am intarziat destul.

-Sunt Harry. Tipa, intorcandu-mi capul intr-o parte ranjind.

Deci asa il cheama. Un nume frumos, pentru un tip sexy.

You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum