11

876 32 1
                                    

           -Harry! Iubitule! Ce naiba faci?! Chitaitul enervant al Lorei ne face sa ne intoarcem capul spre usa.
Ma indepartez rapid, Harry dandu-mi o incruntatura.

            -Ai venit pentru o alta partida? Spune incepand sa-l sarute pe gat.
Gretos.
Mi-am lasat capul in jos, luandu-mi notitele si fugind rapid in camera mea.
Am inchis usa, strangandu-mi cartile la piept, alunecand usor pe usa in jos.
Am oftat punandu-mi capul pe genunchi, inclestandu-mi maxilarul.
Am tipat scurt si jos, aruncandu-mi caietele prin camera.
Lacrimi mi-au aparut in ochi, dar nu stiu de ce.

            -Rose? Vocea calma si calda a lui Harry se aude de partea cealalta a usii.

             -Daca nu-l bag in seama, oare pleaca? Imi soptesc muscandu-mi buza de jos.

            -Nu, nu cred ca o sa mearga, asa ca deschide. Spune apasand de mai multe ori clata usii.

          -Du-te la Lora! Sunt sigura ca n-ai chef de chimie....daca n-o faci cu ea. Mormai ridicandu-ma de jos si intinzandu-ma pentru a-mi dezmortii muschii.

           -Rose, nu fi copil. Deschide usa.

            -De ce as face asta? Intreb ridicandu-ma de jos si rezemandu-ma de peretele de langa usa.

             -Pentru ca vreau sa vorbim.

              -Nu avem ce vorbi, Harold. Mai bine du-te si cauta-ti alta meditatoare la chimie. Oftez dandu-mi cu mana prin par.
Trec cateva minute in care linistea domina, asteptand ca unul din noi sa vorbeasca.

             -Lora nu e iubit mea. Sparge Harry linistea, eu holbandu-ma la usa.

            -Cum... Cum adica? Va sarutati tot timpul si ea iti mereu iubit si ati facut...
Ma opresc buzele devenindu-mi o linie dreapta.

           -Lora e doar o distractie, i-am spus ca nu am nimic de-a face cu ea, decat sex si atat. Insa, ea nu intelege... E curva tare... Uhh scuze ca am zis-

            -O curva tampita care nu stie ce-s chilotii. Pufnesc, facandu-l sa rada.
Stateam lipita de perete intr-o parte, cu capul lipit de el si zambind ca o tembela din cauza rasului ei.

             -Mie imi spui? Tampita si-a prins fusta cand a inchis usa masinii.... Am tarat-o vreo 150 de mentrii. Spune chicotind, pe mine facandu-ma sa izbucnesc in ras imaginandu-mi-o.
Mai trec inca cateva minute de liniste, ascultand respiratiile unul altuia.

            -Ea nu inseamna nimic pentru mine.

Cuvintele lui mi se repetau in minte, mana mea ducandu-se spre usa si deblocand-o.
El a deschis-o imediat, inchizand-o si privindu-ma cateva secunde.
A venit in dreptul meu, uitandu-se de sus la mine, facandu-ma sa ma simt o furnica pe langa el.
Si-a impins pieptul in mine pana nu mai era nici macar un milimetru distanta intre noi.
Trebuia sa-mi ridic capul pentru a-l privi in ochi, asta aducandu-i un mic ranjat in coltul gurii.
Si-a bagat capul in scobitura gatului meu, lipindu-si buzele de pielea mea calda, facandu-mi-o de gaina.
La simplul gest buzele lui s-au gurbat intr-un zambet, facandu-ma sa-mi musc buza de jos.
Tot ce facea era sa-si tina buzele lipite in scobitura gatului meu... Nu ca nu s-ar simti bine...
Si-a pus bratele in jurul meu, strangandu-ma usor.
Mi-am trecut si eu bratele in jurul gatului sau, facand mici cerculete pe spate.

Asta este cea mai intima pozitie in care am fost cu un baiat.
Simteam ca fac o mare greseala....dar buzele lui fine ma faceau sa uit sa uit.
Am stat asa cred ca mai mult de 5 minute, pana la urma ridicandu-si capul, insa pastrandu-ne mainile unul in jurul altuia.
Ma simteam asa dezgolita... Si rece...
Dar privirea lui ma infierbanta.
Ma simt asa ciudat....intr-un mod bun.
           
       

You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum