Lacrimile imi curgeau siroaie in timp ce fugeam pe strazile intunecate ale oeasului. Picioarele mele goale ma dureau ingrozitor, la fel si restul corpului. Am ajuns intr-un sfarsit acasa, rugaciunile mele fiind asculte, parintii mei dormind deja. Am urcat in camera mea dezbracandu-ma de rochia care arata mai mult ca o carpa. Am suspinat intrand in dus incercand sa spal ultimele 4 ore. M-am imbracat in pijamale iesind din baie inabusindu-mi un tipat la vazul tipului intins pe patul meu.
-Iesi afara! Marai facand un pas in spate imbratisandu-mi corpul cu bratele. Si-a ridicat privirea privindu-ma trist cu ochiul sau bun.
-Rose trebuie sa ma asculti. Murmura parand sa-i fie greu sa vorbeasca din cauza buzei sparte.
-Iesi Harry! Ce? Nu ti-a fost de ajuns cat m-ai distrus? Vrei o a doua runda?! Da-i drumul! Hai! Nu-mi pasa! Fa-ma sacul tau de box! La dracu nu-mi mai pasa! Incep sa imi ridic tonul lacrimi cazandu-mi pe obraji in jos. Am crezut ca esti altfel... E-eu doar ce incepusem s-sa... M-am inselat asa de tare! Soptesc lasandu-ma jos pe podea. Am fost o proasta! O proasta, o proasta, o proasta! Plang dand cu pumnii in podea.
-Rose eu... Se apleaca fiind in fata mea, eu ne mai acand putere sa-l imping.
-De ce mi-ai facut asta? Plang ridicandu-mi capul si privindu-l cu lacrimi in ochii, ochii sai parand stralucitori de parca ar incepe sa planga.
-Mereu cand terminam orele te vedeam iesind cu capul jos din scoala. Mereu te vedeam cu coada ochiului uitandu-te la mine, chiar si cand sarutam alte fete tu te uitai curioasa la mine. Mereu cand nu erai atenta ma holbam la tine. Mi-ai placut mereu, pareai o fata simpla dar cu atat de multe lucruri care pur si simplu aveau un efect ametitor asupra mea si astea doar cand nici macar nu vorbeam. M-am apropiat de sora ta pentru a fii mai aproape de tine. Intram in camera ta cand tu ne erai, sau chiar si cand dormeai. Um te rog nu ma gonsidera un pedofil sau ceva. Eu de fapt sunt destul de bunicel la chimie, dar stiam ca daca as fi luat note mici profesorul m-ar fi pus sa invar cu cel mai bun elev, adica tu. Am fost de acord sa-ti fac farsa pentru ca eu credeam ca asa o sa devii regina balului, voiam sa fac ceva memorabil pentru tine, apoi urma sa-i fac sa se razgandeasca sa-ti distruga seara. Nu am stiut ca o sa...o sa dea in tine... E-eu... Imi pare atat de rau! Ma ia in brate strangandu-ma tare, prinzandu-mi apoi barbia si privindu-ma in ochi.-Din prima zi in care te-am vazut inima a inceput sa-mi tresalte... Si ca sa stii, tu nu ai nevoie de niciun look idiot pentru a arata bine. Si stii de ce?
-Mhm?
-Pentru ca eu te vad superba. Murmura zambind, lipindu-si usor buzele de alea mele, eu raspunzandu-i la sarutul moale.
CITEȘTI
You See Me?
FanfictionRose este fata timida care sta mereu in spatele clasei si se inchide in camera vineri seara, cu o sora mai mare care ii ingreuneaza si mai tare viata sociala. Dar cand apare in ecuatie baiatul cu ochi de jad, pe ecranul din mintea ei scrie mare si c...