10

876 33 1
                                    

-Fa-te comod. Spun intrand in casa el urmandu-ma.

-Ce vrei sa mananci?! Tip din bucatarie aplecandu-ma spre frigider mutandu-ma de pe un picior pe altul.
Am luat iaurtul de banane, capsiuni si caise, inchizind apoi usa.
Le-am amestecat intr-un bol punand dupa cerealele din cacao.

-Nu cred ca-i prea sanatos. Spune zambind amuzat cand intru in camera de zi bagandu-mi o lingura plina.

-Dar e asa de buuuun. Gem dandu-mi ochii peste cap.
Imi deschid ochii vazandu-l cum isi mesteca buza de jos.

-Tine. Ii dau bolul eu indreptandu-ma spre scari.

-Aseaza-te unde vrei, daca iti e foame serveste-te cu ce vrei din bucatarie, DAR nu-mi atinge iaurtul cu caise si bananele. Il avertizez facandu-l sa rada.

-Sa inteleg ca iti ating banana faci urat? Spune printre chicoteli.

-Foarte. El isi da capul pe spate de la ras cazand ca o scandura pe canapea. Pe fata mea a aparut un zambet tamp acompaniat de o incruntatura din cauza confuziei.

-De ce razi? Ce e asa- stau un moment sa ma gandesc, apoi ma prind de gluma.

-Ewwwwwww!!!! Urc rapid scarile, inca putand sa aud radetul lui Harry.
M-am schimbat rapid intr-o pereche de pantaloni scurti, un tricou lejer, luandu-mi si ochelarii pe care ii port mereu prin casa.

Cobor jos, gasindu-l pe Harry tolanit pe canapea... Si bolul gol.

-Harold .. Unde imi e masa? Intreb incrucisandu-mi bratele, batand din picior.

-Ohh pai sa vezi... Erau niste copii orfani si.... Uhh... Erau orfani si... Uhh... Da?

Imi musc buza incercand sa nu rad, scotandu-mi batista din buzunar si stergandu-l pe nas de iaurt.

-Pai, sper ca o sa-ti pice greu, orfanule. Rad dandu-i batista si punandu-ma pe canapea.
Mi-am luat notitele, uitandu-ma peste ele incercand sa-mi dau seama cu ce sa incepem.

-Hmm ce zici sa incepem cu acizii?
Nu-mi raspunde.

-Harry? Imi ridic privirea de pe foi ca sa observ ca el deja ma privea.

-S-a intamplat ceva? Intreb punandu-mi mana pe umarul sau.
Isi indreapta privirea spre mana mea, simtind oarecum aluzia, retragandu-mi mana si punandu-mi-o in poala.
Mi-am lasat capul in jos incepand sa ma joc cu degetele, muscandu-mi buza.
Mi-a luat mana in ale sale incepand sa se joace cu degetele mele.

-Incepem cu acizii atunci. Raspunde privindu-ma, insa eu evit sa-l privesc in ochi.
Imi trag mana din poala sa, vrand sa-mi iau notitele, insa acesta o trage inapoi.
Ma uit incruntata la el, Harry mijindu-si ochii si facand botic, starnind un suras amuzat din partea mea.
Mi-am folosit cealalta mana, apucand cu greu notitele, pentru ca domnisorul de fata nu-mi dadea drumul la mana.

-Esti imposibil. Oftez dupa minute intregi in care ii explicam o problema, iar tot ce facea el era sa se holbeze la mine.

-Dar nu e vine mea! Imi este distrasa atentia! Se apara ridicandu-si o mana, pentru ca cealalta se juca cu a mea, in aparare.

-Ohh da? Si pot sa stiu si eu ce anume?

-Domnisoara profesoara. Raspunde, lasandu-se o liniste intre noi doi de cateva minute.
In timp ce analizam tot, el se apleca spre mine, uitandu-se in ochii mei si transmitandu-mi ca pot sa-l opresc sau pot sa-l las continue.
Fara sa-mi dau seama, ma aplecam si eu putin cate putin spre el, devenind din ce in ce mai apropiati.


You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum