Capul meu statea sprijinit de umarul sau privind mainile noastre impleticite, incercand sa nu bag in seama durerea provenita de la fundul meu.
-De ce ai fost asa indiferent cand ne-am cunoscut, daca tu ma placeai? Intreb mangaindu-i mana, ridicandu-mi capul pentru a-i privii fata. Sta cateva secunde sa se gandeasca apoi imi raspunde:
-Ar fi fost ciudat daca eram dragastos si in plus...nu sunt genul... Si ma gandeam ca ai fi atrasa de acel bad boy. Incep sa rad afundandu-mi capul in umarulu lui.
-De ce razi?
-Harry.... Iti aduci aminte cand m-ai dus la carnaval chiar daca vorbeam de vreo 3 zile? Acela a fost un lucru romantic...iar privirile pe care mi le dadeai mereu...imi aduc aminte ca vedeam ceva in ele dar nu intelegeam ce....acum stiu ca ma priveai cu drag, la fel cum te priveam si eu ...cand nu erai un badaran. Ultima mea observatie ne face pe amandoi sa radem. Ma pliveste lung si dragastos punandu-ma in poala lui asta facandu-ma sa rosesc.
-Sunt atrasa de tine. Murmur privindu-l printre gene.
-Si eu te plac. Chicoteste facandu-ma sa zambesc. Isi pune mana de dupa gatul meu apropindu-ne fete si lipindu-ne buzele intr-un sarut dulce pasional, dar sacancetul sau ma face sa ma departez.
-Se mergem sa-ti curatam ranile. Murmur mangaindu-i obrazul el afundandu-si mai mult fata in palma. Am vrut sa ma dau jos de pe el, dar m-a oprit ridicandu-ne pe amandoi si intrand in baie.
M-a pus pe marginea chiuvetei, el fiind intre picioarele mele. M-am intors spre stanga scotand din dulap niste pansament si spirt.
-O sa doara putin. Spun apasandu-i pe buza el tresarind.
Dupa ce i-am terminat buza, am trecut la ochi. Nu puteam sa nu ma misc sub privirea lui, intorcandu-mi-o si eu in final spre el.
-Rose... Vrei sa fi iubita mea?
Imi ling buzele privindu-l fix in ochi.-As fi proasta daca as refuza. Murmur facandu-l sa zambeasca, returnandu-i zambetul.
Isi lipeste fruntea de a mea, incolacindu-si bratele in jurul talei, iar eu in jurul gatului sau.-Mica mea incapatanata.
-Micul meu arogant.
Cred ca mai postez un capitol si termin cartea... Stiu ca nu este o carte geniala, dar ma doare inima sa-i pun capat....ma simt de parca cresc si timpul trece prea repede... Ma simt melancolica.
CITEȘTI
You See Me?
FanfictionRose este fata timida care sta mereu in spatele clasei si se inchide in camera vineri seara, cu o sora mai mare care ii ingreuneaza si mai tare viata sociala. Dar cand apare in ecuatie baiatul cu ochi de jad, pe ecranul din mintea ei scrie mare si c...