19

682 32 0
                                    

-Imi place tatal tau. Imi iau privirea de la cladirile usor luminate, privindu-l pe Harry. Avea un zambet amuzat, privindu-ma pentru cateva secunde cu coada ochiului.

-Daca stiam, il luam si pe el cu noi. Imi dau ochii peste cap, privind in fata, observand ca tocmai am ajuns in parcarea scolii.
Harry parcheaza masina, ca apoi sa-si intoarca atentia asupra mea.

-Neah... Daca era el aici s-ar fi anulat toate planurile mele cu tine pentru seara asta.
Ma incrunt, obrajii mei rosind doarece primul gand care mi-a trecut prin minte a fost ceva sexual, adica serios... Stau de vorba cu Harry Styles.

-La ce te referi Styles? Intreb coborandu-mi ochii pe cravata lui, largind-o putin.

-Sfinte mersi! Dracenia aia chiar ma irita. Chicotesc vrand sa ma dau jos din masina, dar acesta ma opreste.
Harry se da jos din masina, venind pe partea mea si deschizandu-mi portiera.

-Serios? Imi dau ochii peste cap iesind usor pentru a nu-mi sifona rochia.

-Tu trebuia sa spui "Multumesc, domnul meu, acum putem avea o partida de sex nebun in debara, dupa tine". A inceput sa rada, eu dandu-i un pumn jucaus in brat.

-Mai taci, perversule. Mormai cu un zambet mic pe buze, vrand sa trec pe langa el, dar ma trage inapoi imobilizandu-ma intre el si masina.
Fata lui era la doar 5 cm de a mea, zambetul sau cu gropite omorandu-ma.

-Sunt destul de sigur ca am zis bine.

-Nici pe aproape, Romeo. Cu siguranta prima mea noapte nu ar fi intr-o debara, si ceea ce s-ar intampla...nu s-ar numi sex, ci dragoste. Zambesc dandu-i cu degetul peste nas.
El incepe sa rada, eu dandu-mi ochii peste cap vrand sa plec, dar ma trage inapoi, iar.

-Ce mai- ma opresc cand vad ca scoate din buzunar un trandafil alb, un corset.
Mi-l prinde de mana, luand-o si pe cealalta, sarutandu-le.

-Ma bucur ca ai acceptat sa vii cu mine la bal, Rose. Imi zambeste dandu-mi un sarut pe obraz, zabovind putin.

-Ma bucur m-ai invitat. Zambesc timid, obrajii avandu-i rosii.

-Mergem? Zambetul sa cu gropite apare, facandu-ma ai pe mine sa zambesc.
Deschid rapid gentuta mea, luat floare pentru Harry si asezandu-i-o la piept.

-Mergem. Cofirm luandu-l de brat, pornind amandoi cu zamvetul pe buze spre sala de sport, unde se tinea balul.

You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum