9

886 37 2
                                    

Am iesit din scoala ca toti ceulalti elevi mergand spre iesirea din curte.

          -Roselinda! Nu m-am oprit. Roselinda asteapta! Mergi mai departe Rose, daca nu-l bagi in seama poate dispare... Ca paduchii dupa ploaie. La dracu Rose!

           -Ohh hey Harry, ce mai faci? Ma opresc intorcandu-ma cu fata spre el si zambindu-i fals.
Se uita dur la mine, facandu-ma sa-mi las capul in jos.

          -Haide. Spune sec luand-o in fata. Nu m-am opus pentru ca... Nu stiu de ce nu am facut-o.
Ajungem in parcare, el scotandu-si cheia si deblocand un Range Rover negru.

           -Urci azi? Ma uit la el dandu-mi seama ca am stat cateva minute in care am examinat masina.

              -Uhh nu? Pentru ca nu merg cu tine. Raspunde vrand sa ma intorc, dar vocea lui ma opreste.

           -Lasa ifosele si urca. murmura intrand in masina, deschizand de pe partea lui si usa mea.

            -Nu merg cu tine, Harold. Raspund incruntandu-ma si intorcandu-ma pe calcaie.

Am auzit cum usa s-a deschis si inchis puternic, dar eu am continuat sa merg.

            -Intra la dracu in masina pana nu te fac eu s-o faci! Tipa nervos, eu intorcandu-ma spre el timid. Avea palmele stranse intr-un pumn si rosu in obraji. Am evitat sa ma uit in ochii lui fiindu-mi prea frica ca m-ar putea omori doar cu o privire.

            -E-eu... Uhh... Cred ca pot sa prind autobuzul, ne vedem la mine...... Sunt sigura ca stii unde locuiesc. Murmur intorcandu-ma si grabindu-ma sa ies din curtea scolii.
Eram la cativa metrii de iesire, cand incheietura mi-a fost prinsa, fiind intorsa si lovindu-ma de un piept tare.
Imi era frica sa-mi ridic ochii de pe pieptul lui. Respiratia mea se lovea de pectoralii lui, iar respiratia sa calda imi lovea crestetul.

            -Uita-te la mine, Rose. Am inghitit in sec, ridicandu-mi capul nesigura si privindu-l in ochi.
M-am speriat de verdele inchis pe care il aveau ochii, era un verde care putea fi confundat cu negru. Ma speria.

          -Harry... Am soptit punandu-mi mana pe pieptul lui, incercand sa-l tin la distanta.
Mi-a examinat fata, el parand ca se calmeaza din ce in ce mai mult. A oftat, privindu-ma de parca voia sa-mi transmita ceva, dar nu putea s-o faca prin viu grai.

               -Vrei sa mergem amandoi cu masina mea? Ma intreaba calm.

              -Sigur. Raspund facandu-l sa ofteze.

              -Asta e tot? Intreaba exasperat, luandu-mi mana de pe pieptul sau si tinand-o in mana s-a gigant.

            -Poti obtine multe daca stii cum sa ceri soptesc uitandu-ma la mainile noastre impleticite.

            -Ori asta ori tu esti foarte incapatanata. Murmura deschizandu-mi usa masinii.
Am intrat asteptand sa intre si el in masina.

              -Ori asta ori tu esti foarte nesimtit. Io intorc facandu-l sa ofteze.

             -Incapatanata. Sopteste.

              -Nesimtit. Soptesc la randul meu, ajungand sa ne uitam unul la altul.

O sa fie cele mai lungi ore din viata mea.

You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum