16

717 33 0
                                    

Imi rodeam unghile date cu lac asteptand ca Harry sa iasa din clasa.
Ma sperie faptul ca domnul Mike l-a oprit in clasa.
Inima incepe sa-mi bata cu putere cand il vad iesind din clasa, lasand capul in jos la vederea mea.

-Mhm.. Si? Ce ai facut? Intreb apropiindu-ma de el.

-Nu am luat opt. Murmura facandu-ma sa inghit in sec, brusc prinzandu-ma o stare de furie.

-Ce?! Dar nu-i corect! Chiar ai invatat! Ma duc sa vorbesc cu profesorul ca sa mai dai testul o data. Pufnesc indreptandu-ma spre clasa, dar talia imi este prinsa de mainile mari ale lui Harry, facandu-ma sa ma intorc cu fata spre el.
Piepturile noastre erau lipite, mainile de pe soldurile mele fiind pozitionate ferm, fiindu-mi mai greu sa ma concentrez pe el.

-Nu am luat opt...

-Da... Mi-ai zis asta iar eu am de gand sa port o discutie cu profesorul! Respund vrand sa ma dezlipesc de el, dar Harry ma tine si mai strans acum.

-Cum spuneam inainte sa ma intrerupi... Nu am luat opt... Am luat zece! Un chitait imi iese printre buze, eu sarindu-i la gat incepand sa sar de sus in jos, el incepand sa rada si aplecandu-se de sus in jos pentru a ma lasa pe mine sa sar.

-Vorbesti serios?! Sunt asa mandra de tine Harry!
Nu stiu sigura de ce sunt asa fericita, nu e ca si cum a trecut nu stiu ce examen important din viata... Dar sunt mandra de el.

-Esti mandra? Isi ridica o spranceana privindu-ma putin incruntat si cu buzele lipite.

-Da normal, desteptule! Stiam ca poti s-o faci! Zambesc, dar imediat devin rosie cand imi dau seama cat de aproape sunt fetele noastre.

-Stiai?

-O sa ma intrebi fiecare lucru pe care eu deja l-am afirmat? Intreb, fiind randul meu sa ma incrunt.

-Umm da.. Scuze pentru asta. Raspunde frecandu-si ceafa si zambindu-mi stramb.

-Pai... Fara tine nu as fi reusit deci... Te scot la o inghetata ca sa-ti multumesc. E ok?

-Pff te dai la profesoara ta Styles? Intreb in gluma pornind spre iesirea din scoala.

-Ma poti condamna ca am incercat? Spune ranjind, in obraji aparand acele gropite adanci si adorabile.

You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum