8

911 34 2
                                    

Asteptam ca profesorul sa-mi dea lucrarea la chimie, ignorandu-mi colegul de banca care tot isi lovea pixul de banca.

           -Vrei la naiba sa incetezi?! Izbucnesc, el intorcandu-se spre mine ranjind. A mai lovit o data pixul de banca, lasandu-l apoi jos.

           -Mersi. Oftez multumita, indreptandu-mi privirea spre lucrarea inmanata de profesor.
Alt 10.

             -Ntz ntz ntz! Ce s-a intamplat domnisorule Styles? Bufnise un suras din partea mea, transformandu-l intr-un tusit din cauza privirii criminale a lui Harry.

           -Ai nevoie de meditatie, asta-i sigur! Trebuie sa revii pe calea buna. Roselinda te va ajuta.

M-am inecat in propria respiratie, Harry incepand si el sa rada, dar ca si mine mai devreme, vazandu-mi privirea a transformat rasul intr-o tuse fortata.

            -Chiar trebuie? Incerc sa scap, dar toata speranta dispare cand profu' da afirmativ din cap.

            -Sper ca nu o sa te porti ca o mamaie plictisitoare ca nu o sa faci mare lucru cu mine, draga Roselinda.

            -Domnisorule Styles -isi inclesteaza maxilarul- faci cum iti spun sau te las repetent.
Ii fac cu ochiul, facandu-l sa zambeasca in coltul gurii, ridicandu-ma din cauza clopotelului care ne avertiza ca ora s-a terminat.

M-am idreptat spre cantina, luandu-mi mancarea si asezandu-ma la masa. Singura.... Din nou.

             -Ocupat? Imi ridic privirea din tava cu mancare pentru al vedea pe Will, fotbalist.

            -Uhh....nu....? Se aseaza, zambindu-mi insa eu doar ma uitam confuza la el.

            -Ok... Sa te lamuresc in legatura cu prezanta mea.

            -Chiar te rog.

             -Ma intrebam daca vrei sa vi la bal cu mine? Imi ofera unul dintre zambetele lui de macho, dandu-mi ochii peste cap in sinea mea.

             -Suna tentant... Dar nu.

             -Grozav, te iau la-....Stai ce?

             -Ai auzit-o. Acum fa pasi. Harry se apropie uitandu-se rece la Will, acesta plecand cu coada intre picioare.

              -La cat sa vin? Se aseaza, uitandu-se la mancarea mea neatinsa..mda...urasc carnea de vita.

            -Uhh...nu vin cu tine la bal. Ma incrunt, el luand o fata de "Iti bati joc de mine?"

            -Ma referam la meditatie. Spune avand un mic zambet amuzat pe fata.

            -O-ohh... Imi las privirea in poala mea pentru a nu-mi vedea roseata din obraji.
Chicoteste la gestul meu, simtind ca ma fac si mai rosie in obraji, el razand mai tare.

           -Nu mai rade. Spun cu o voce mica ridicandu-mi privirea. Se opreste uitandu-se la mine, avand insa un zambet amuzat pe fata.

          -Deci la ce ora?

          -Dupa scoala e bine?

           -E bine. Isi intinde mana luandu-mi tava si dandu-mi-o pe a lui. Vad ca nu te dai in vant dupa vita, Roselinda. Afirma luand o gura din burger-ul meu.
Are un mod dragut de a manca, isi scoate limba afara apoi musca...asa dragalas.

             -Mersi, esti un adevarat gentleman domnisorule Styles. I-o intorc incepand sa radem amandoi.

Ma simt ca la gradinita.
Ne purtam de parca am fi inca la gradinita.


Destula actiune?
Destul de lung?
E bun next-ul?
=))

You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum