12

826 36 1
                                    

M-am departat de Harry, ridicandu-mi privirea, dar imediat ce am dat de irisii sai verzi, mi-am coborat ochii pe pieptul sau.

-Cred ca e cam tarziu sa mai invatam la chimie...

-Uhh da... A fost o zi.... Lunga..

-Mda... O sa ma plictisesc.... O sa stau singur...

-Sunt sigura ca gasesti tu ceva.

-.... Am inteles bine ca... In seara asta e carnaval?

-Da... Cred ca da.... Ai putea sa mergi acolo.

-Da doar ca... Nu pot sa merg singur....

-Suna-ti un coleg.

-As prefera sa merg cu o fata....

-Ohh da... Ar fi dragut.

-Si.... Stii vreo fata care ar fi dispusa sa mearga cu mine....?

-Uhh nu stiu...

-La dracu! Vi cu mine Rose?! Vrei sa fi tu acea fata?! Puteam sa jur ca te-ai fi prins de flirtul meu imediat dar tu... Arghh... Isi trece degetele prin par, lucru pe care il face doar cand e emotionata, stresat sau nervos din cate am observat.
Am chicotit, facandu-l sa se uite la mine de parca as avea 4 ochi.

-Pai da... Mi-am dat seama. Doar ca e mai amuzant sa fierbi baietii in suc propiu si sa ii faci sa-ti zica exact ceea ce vor.... Fara apropouri. Ii ranjesc facandu-i cu ochiul.

-Incapatanata si imposibila.... Ce gusturi bune am... Ofteaza.

-Nesimtit si arogant... Am dat lovitura... Imi fau ochii peste cap facandu-l sa-mi arata semnul pacii.

-Acum iesi ca sa ma pregatesc. El nu m-a bagat in seama, ci s-a pus in pat, intins cu mainile sub cap si se uita la mine.

-Nesimtit arogant. Marai luandu-mi lenjeria si hainele, intrand in baie.

-Lasa complimentele si misca-te!

-Ce macho!


You See Me?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum