-Serios? Chiar trebuie sa o luam de la inceput? Stiu chestiile asta! Pufneste lasandu-se pe spate si uitandu-se incruntat la foi.
-Aha... Am vazut..
Imi dau ochii peste cap cand imi aduc aminte de greselile facute de el.-Nu eram atent! Se rasteste ridicandu-se in fund.
-Volumul Styles. Ma incrunt, el dandu-si ochii peste cap si aratandu-mi 'semnul pacii'.
-Ti-l indes in fund mai tarziu, gay-ul. Nu avem timp de degetica acum. Pufnesc luandu-i foile din mana si cautand-o pe cea cu reactii.
Cateva secunde trec, eu ridicandu-mi capul confuza deoarece Harry nu mi-a dat replica.
Era incruntat, cu buzele usor intredeschise si se holna la mine.-Ce?
-Tu... Tu ai auzit ce tocmai ai spus?... M-ai facut gay! Maraie ultima parte, privindu-ma printre gene.
-Normal ca vorbesc asa! Am stat mult prea mult cu tine.. Oftez, umezindu-mi buzele.
El murmura ceva, lasandu-si capul in jos, luandu-mi foile din mana.-Dar asta nu inseamna ca nu esti... Soptesc, muscandu-mi buza, cand il vad printre gene cum isi ridica capul rapid.
-Ce? Cum adica?
- Adica esti gay. Raspund simplu.
-Retrage-ti cuvintele. Maraie, privindu-mi fix in ochi.
-Mhm... Si daca nu vreau? Intreb ridicand o spranceana si zambindu-i dulce.
Icnesc cand sunt imediat intinsa in pat, cu capul atarnand pe margine, ridicandu-l si uitandu-ma speriata la Harry.-Sunt gay, huh? Isi pune picioarele de-o parte si de alta a bazinului meu, incheieturile fiindu-mi prinse deasupra capului cu o singura pana de-a lui.
-Ultima sansa, Roselinda... Retrage-ti cuvintele. Spune prinzandu-mi barbia cu o mana fortandu-ma sa ma uit in ochii lui.
-Nici gand. Ma incapatanez, el dandu-mi drumul la barbie.
-Ohh scumpo... O sa regreti asta.. Murmura trecandu-si degetele de sus in jos ale bratului meu, facandu-ma sa inghit in sec.
Isi apropie capul de al meu, buzele lui periindu-mi maxilarul, acesta incordandu-mi-se imediat la senzatie.
Isi coboara buzele, sarutandu-mi gatul in mai multe locuri, pana un mic geamat imi iasa pe gura deoarece imi gasise punctul sensibil.
Simt cum zambeste pe piele mea fina, muscand, sugand si lingand acel loc, lasand la final un sarut.-Doar atat poti Styles? Il intarat inca cu capul pe spate, simtind cum incepe sa ma doare, dar las asta, incruntandu-ma la vocea mea tremuranda, auzindu-l pe Harry chicotind.
-Doar ce am inceput!
Rasul meu a umplut camera imediat ce degetele sale au inceput sa-mi gadile pielea.-Ha- Har-ry! G-ga-t-ta! Spun printre rasete, auzindu-l si pe el cum ma acompaniaza.
-Stii ce vreau! Pot sa jur ca ranjeste.
-N-nu es-ti ga-y!
-Si ca sunt cel mai sexy baiat pe care il cunosti!
-N-nu!
-Ok atunci...
Deja imi dadusera lacrimile, iar aerul devenea inexistent.-Esti cel mai se-exy baiat pe ca-are il cun-nosc!
-Si ca ma iubesti!
-La naiba Styles! T-te iubesc! Tip repede, incepand iar sa tip.
Se opreste, eu reusind in sfarsit sa iau o gura mare de aer.-Te urasc!
-Doar ce ai spus ca ma iubesti.
Spune inocent, stand inca asezat pe mine, uitandu-ne unul in ochii celuilalt.-Uhm... Harry... C-chiar trebuie sa invatam. Maine avem lucrare la chimie si deja ai luat un sase... Vreau sa iei nota mare Harry, stiu ca poti si stiu ca nu esti prost cum vrei ca altii sa creada. Spun, el lingandu-si buzele, aproband si dandu-se de pe mine.
-Atunci... Hai sa invatam! Spune cu un zambet cu gropite, facandu-ma si pe mine sa zambesc.
CITEȘTI
You See Me?
FanfictionRose este fata timida care sta mereu in spatele clasei si se inchide in camera vineri seara, cu o sora mai mare care ii ingreuneaza si mai tare viata sociala. Dar cand apare in ecuatie baiatul cu ochi de jad, pe ecranul din mintea ei scrie mare si c...