Capitolul 7

4K 213 44
                                    

  Justin conducea cu viteză deşi ştia că îmi e frică.

- Te rog,poți merge puțin mai încet?

- Nu!

- Dar îmi e frică.

- NU-MĂ-IN-TE-RE-SEA-ZĂ! spune el pe silabe.

L-am supărat rău. I-am frânt inima şi acum o s-o pățesc pentru asta.

După vreo doua-trei ore am oprit la o clădire care,mie una,mi se părea părăsită. Coborâm din maşină şi intrăm înăuntru. Mare a fost surprinderea mea când am văzut cât de frumos era interiorul. Lumini mari ca niște reflectoare,gresie albastră şi diferite uşi cu numele unor persoane înscripționate pe ele. Mergem ce mergem până când ajungem la numele "Trend Batuffo".

Justin deschide uşa şi mă trage după el,în spatele nostru intrând Adrian cu Khatrine.

- Salut,Justin. Mă bucur să te văd.

- Salut,Trend. Şi eu!

- Salut şi ție Adrian!

- Bună.

- Ce domnişoare frumoase avem aici,zâmbeşte şi ne sărută mâinile ca un adevărat domn. Cum vă numiți, frumoaselor?

- Eu sunt Samantha iar ea e Khatrine.

- Bine ați venit printre noi! Eu sunt Trend. Acum voi,fetelor,puteți aştepta în camera SPA până când eu discut ceva cu băieții.

- Ahm..ok. Dar cum ajungem acolo?

- A treia uşă la dreapta.

- Mulțumesc.

P.O.V. Justin

- Deci,acum să stabilim prețul pentru ele,spune Trend aşezându-se la birou.

- Samantha e încă virgină,adaugă Adrian.

- Perfect. Pentru ea veți primi dublu,iar pe cealaltă pentru că e frumușică o să mai adaug încă 25% la prețul obişnuit.

- Bine...

- Acum să semnăm iar apoi puteți pleca.

Adrian ia pixul în mână şi se apropie să semneze. În momentele în care cei doi vorbeau,eu mă gândeam numai la lucrurile oribile ce aveau să i se întâmple Samanthei în locul ăsta. Nu puteam să îl las să facă asta.

- Adrian,stai!,îl apuc de mână.
- Ce ai pățit,yo?

- Vreau să vorbim ceva,între patru ochi.

- Scuză-ne,Trend. Venim imediat.

***************

- Ce ai,măi? De ce m-ai oprit?

- Frate,eu nu o pot vinde pe Samantha.

- De ce?

- Păi nu stiu cum să-ți spun,dar cred că o iubesc...

- La dracu cu iubirea asta!

- Hai nu te mai preface că tu nu ți la Khatrine şi că nu te doare că o vei vedea devenind o prostituată.

- Ba da,spune el lăsând capul în pământ.

- Trebuie să renunțăm la schimb.

- Bine!

************

- Trend,noi nu mai vindem fetele!

- Ce? Cum? De ce?

- Pentru că nu mai vrem!

- O să vă pară rău. Vă dau dublu pe ambele dacă mi le dați!

- Nu!

Assasin Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum