Samantha POV
Oricât de drăguț ar fii Justin,tot nu pot să păstrez copilul ăsta. Simt că nu sunt pregătită pentru etapa asta a vieții mele. Îmi iubesc soțul extrem de mult,dar nu pot. În drumul spre casă,era prea multă liniște aşa că am pornit radio-ul.
" Traficantul Bieber se spune că a fost văzut în urmă cu patru zile ieșind dintr-un hotel,acompaniat de o domnișoară. Oare e o victimă sau o nouă partidă de noapte?"
- Sam,închide prostia asta! spuse şi vru să schimbe canalul,dar i-am îndepărtat mâna.
"Martorul ocular afirmă că aceştia erau foarte apropiați şi că Bieber îi săruta mereu fruntea. Autoritățile caută dovezi astfel încât să îi afle locația. Dacă ştiți ceva despre el,puteți..."
- Da! Ştiu eu ceva despre el! Ştiu că are soție însărcinată şi că o înșeală ca un dobitoc maniac ce e! am țipat,ridicând mâinile.
- Samantha,nu e ce pare,calmează-te! spuse şi opri maşina în mijlocul străzii pentru că eram intr-o zonă puțin locuită.
- Oh,nu e ce pare?! Atunci ce e? Hm? Ce e,Justin?!
Urlu şi simt cum furia şi dezamăgirea îmi cuprinde fiecare părticică a corpului. Văzând că nu răspunde,am pufnit.
- Ştii,chiar am crezut că te vei schimba dacă ne mutăm din Los Angeles,dar m-am înșelat cam tare. Tu nu te vei schimba niciodată,Justin,vei rămâne mereu același din totdeauna. De ce acum câteva zile o fuți pe una şi apoi vii la mine? Nu te mai satisfac cum trebuie? Nu mai sunt eu raza ta de soare? spun şi ochii încep a mi se umple de lacrimi de dezamăgire.
- Nu,scumpa mea! mă luă de umeri şi mă afundă în brațele lui. Tu mereu vei fii raza mea de soare indiferent de ce se întâmplă.
- Şi atunci de ce mă înșeli? De ce cauți alinare în brațele altora când eu sunt aici pentru tine mereu? suspin în tricoul lui.
Nu răspundea ci doar ofta prelung. Oftat pe care nu îl înțelegeam. Ridic capul şi mă uit la el.
- Cât timp nu ştii să îmi dai un răspund,să nu te aştepți ca să îți mai vorbesc de acum,i-am spus rece şi mi-am umezit buzele.
- Sam,nu fă asta. Ştii prea bine că nu vei reuși să te ții de cuvânt şi în plus nu îmi fă mine asta! îmi luă palma în palma lui,dar am retras-o.
Mă apropii suficient de mult de el încât buzele noastre erau despărțite milimetric.
- Doar priveşte-mă,am şoptit şi l-am sărutat.
M-am aşezat în poala lui şi mi-am pus mâinile după gâtul lui. Îmi frecam fundul de mădularul lui,făcându-i erecția să se mărească constant. Îşi aşează palmele pe fundul meu,dar i le-am îndepărtat. Voiam să îl chinui aşa cum mă chinuia el pe mine. Mă apăsam lent pe el în timp ce limba şi gura mea se ocupa de gâtul lui cu miros puternic bărbătesc. Când din gâtul lui ieșeau gemete de plăcere cu numele meu,eram asigurată că îmi fac treaba cum trebuie. Una din mâinile mele era pe pieptul lui,iar cealaltă am coborât-o până la şlițul lui. Am pipăit cu degetele conturul penisului lui iar apoi l-am strâns uşor. Încerca să îmi atingă sânii,dar mereu îl întrerupeam şi nu îl lăsam să preia controlul. I-am atacat iarăși buzele,dar de data asta mai pătimaş ca înainte.
- Dacă nu încetezi să te mai joci cu hormonii mei,jur că te fut în mijlocul asfaltului atât de tare încât o să îți doreşti să nu te fii pus cu mine! mă amenință,dar ca răspuns am început să îi mângâi vârful mădularului.
- Samamtha,jur că o să-mi afund atât de adânc p*la în tine,încât nu vei mai fii capabilă să îți mişti niciun muşchi! Nu mă provoca! spuse răguşit,apucându-mă de şold.
Am zâmbit în timp ce îmi muşcam buza. Cred că l-am chinuit destul pentru că fața îi era transpirată şi îmbujorată. I-am dat un ultim sărut scurt şi m-am aşezat la locul meu.
- Să înceapă jocul,Justin! am adăugat în timp ce îmi aranjam părul.
El se întoarse brusc la mine cu o privire,gen: "Tu vorbești serios!?". Am zâmbit iarăși şi mi-am lăsat capul pe banchetă.
- Ce am făcut mai devreme a fost o simplă pregătire pentru ce va urma. Adevărata luptă va începe de acasă,iubitule! i-am mângâiat obrazul şi i-am făcut din ochi.
Începu să râdă,un râs cam bizar sincer şi porni motorul maşinii. Apoi şopti crezând că nu aud: Să vedem cine cu cine se va juca...
CITEȘTI
Assasin
FanficO urmăream în liniște cum păşea pe asfalt,ținând palma dreaptă pe burtă. Am zâmbit gândindu-mă la cât de bine îi stă în rolul de mămică. De acum nu o voi mai lovi,nu o voi mai răni pentru ca puiul nostru să fie în siguranță. Mă pierdusem în gânduri...