Capitolul 27

2.7K 108 13
                                    

Justin era sus,se schimba pentru că peste un sfert de oră aveau să sosească prietenii săi. Eu îmi luasem hainele şi le ascunsesem în baia de la parter. Mi-am promis că în seara asta o să îl fac să plătească pentru ce mi-a făcut,aşa că am intrat şi m-am început să mă schimb. Mă mişcam lent pentru că nu vroiam să mă vadă cum arăt căci sigur m-ar fi trimis să îmi aleg altă ținută. Îi auzeam paşi cum coboară:

- Sam,unde ești? țipă.

- Sunt la baie,mă schimb. Vin în două minute,am răspuns calmă.

- De ce nu te-ai schimbat în camera noastră?

- Îmi era lene să urc scara,acum taci şi pune masa!
I-am auzit oftatul şi paşi. Asta însemna că a plecat de lângă uşă. După câteva minute se auzi soneria. Am aşteptat să se audă ceva gălăgie după care am ieşit. Împreună cu Justin,mai stăteau pe canapea încă patru băieți. Toți au căscat gura când m-au văzut. Primul pas al planului era îndeplinit.Purtam o pereche de blugi scurți din care se vedeau fesele şi un maieu mulat până deasupra buricului. Băieții au început să râdă şi să îşi şuşotească iar Justin se scuză şi plecă de lângă ei,luându-mă de braț şi târându-mă până în camera lui şi a Selenei.

- Ce ai pățit? Prietenilor tăi le era foame,zâmbesc şi dau să merg spre uşă.

- Samantha,de ce ești îmbrăcată aşa? Tu vrei să înnebunesc? mă opreşte,apucându-mă de strâns de talie.

- Aşa,cum? Mai nou nu am voie să port ce vreau în casa mea? Justin,mai bine te-ai obișnui pentru că în seara asta,vei avea parte de multe alte surprize! am spus pupându-l scurt şi apăsat pe buze,după care am ieşit lăsându-l singur.

Cei patru îşi schimbaseră locația de la canapea la masă. Am luat loc şi am început să mă prezint.

- Bună,eu sunt Sam. Sunt iubita lui Justin după cum cred că ştiți iar dacă nu aflați acum,am spus şi am făcut o grimasă.

- Eu sunt Laur,începu unul brunet cu ochi ca de smarald şi gropițe gigantice.

- Ben,ăsta era blond cu ochii albaştri şi câțiva pistrui pe obraji.

- Eu mă numesc Flavius,continuă unul şaten ca şi Justin cu ochii negrii încât nu distingeai pupila de iris.

- Iar eu sunt Kev,spuse ultimul dar nu cel din urmă care era un băiat ce îmi captă atenția. Era brunet,cu ochii verzi şi un cercel în buză şi altul în ureche.

- Încântată să vă cunosc pe toți,m-am ridicat şi am dat mână cu ei.

- Văd că ați făcut cunoștință,veni şi Justin după un sfert de oră.

- Da,frate! Gagică-ta e bună rău nu glumă! râse Laur,gropițele sale făcându-şi apariția.

- Nu degeaba e a mea,doar eu iau numai bombe! se lăudă,punându-şi o mână pe sânul meu de față cu restul.

I-am îndepărtat-o şi l-am călcat pe picior. El a zâmbit şi s-a aşezat la masă.

- Mă duc să aduc mâncarea,am adăugat şi m-am ridicat etalându-mi fundul în fața lui Ben.

Am plecat în bucătărie şi am pus în farfurii porția pentru  fiecare. În cea a lui Justin am adăugat mult piper şi boia de ardei iute ca să îl mai înfierbânt puțin. Am chicotit încet şi am pornit înspre masă. Am pus farfuria pentru fiecare,având grijă să le las o privelişte cât mai convenabilă la pieptul meu după care m-am aşezat şi eu la locul meu. Am început să mâncăm eu mai dând câte un ochi la Justin care începuse să mănânce cu poftă. După încă două înghițituri se înroşi şi ochii îi lăcrimară. Se ridică subit şi alergă la bucătărie de unde luă o sticlă cu lapte din frigider,turnându-şi-o pe gât în încercarea de a-i potoli usturimea. Efectiv muream de râs,nu numai eu ci şi băieții. Să vezi pe cineva cum sare şi cum țipă după apă,e prea hilar încât să te poți abține. După ce încet încet îşi mai reveni,luă farfuria şi o aruncă cu totul la gunoi. Mă apucă de mână violent şi le spuse la ceilalți că mergem să îi dau o soluție din cameră care să îi mai calmeze durerea. Aprobară dând din cap sau făcând semn cu mâna să urcăm pentru că aveau gura prea plină pentru a mai putea vorbi. Am urcat aşadar în camera noastră şi Justin mă împinse mai în față,încuind uşa şi băgând cheia în acvariu. Ce om,apoi va trebui să bage mâna acolo ca să o scoată.

- Te crezi deșteaptă tare,nu? Lasă că îți arăt eu ție acum,nu am ajuns de râsul unei fetişcane ca tine! spuse şi se apropie rapid de mine,împingându-mă în pat.

- Ai vrut iute şi picant? Ai să vezi ce înseamnă să îl enervezi pe Justin Bieber!

Mă întoarse pe burtă şi îmi rupse blugii care erau făcuți dintr-un material mult prea subțire, rămânând doar în chiloți şi maieu.

- Justin,nu face asta! am țipat  vrând să opresc ceea ce era imposibil.

- De ce să nu o fac? Şi tu mi-ai ars limba! Acum e rândul meu să te ard,chicoti şi apucă betelia de la chiloți cu un deget vrând să îi dea jos.

Mi-am pus mâna peste a lui şi cu jenă i-am spus:

- Sunt în perioada aia a lunii...

- Uh,şi mai interesant! Mai ales că mie îmi place sângele şi în plus că nici nu am mai futut o fată pe ciclu. Ceva nou şi pentru tine şi pentru mine.

Cu acestea spuse,îmi dădu materialul jos şi mă penetră adânc. Simțeam cum sângele începea să curgă cu mai multă presiune,asta provocându-mi atât durere cât şi scârbă. Nu că nu ar fi de ajuns,mă mai şi muşca şi plesena peste fund.

- Cred că e de ajuns,nu vreau să rămână cearşafurile prea pătate,nu că nu ar fii,şi se retrase din mine dar apoi intră iarăși cu toată lungimea şi începu să facă mişcări circulare.

- Acum,am terminat. Nu e chiar atât de rău să o reglezi pe una care e pe ciclu.

Se ridică şi intră în baie unde se auzi cum dădu drumul la cadă pentru a se clăti de sânge. M-am ridicat şi eu,privind mica baltă care era pe pat. Am luat covertura şi am aruncat-o pe jos,încercând să acopăr ruşinea. Am intrat peste Justin în baie nepăsându-mi că era aproape gol şi am intrat în cadă lângă el dar în  partea opusă. M-am spălat bine,apa prinzînd o culoare roşiatică. Justin mă privea uimit după care mă trase cu spatele la el,începând să îmi spele spatele cu buretele.

- Trebuie să ne grăbim,ne așteaptă băieții.

- Tu poți merge,eu nu mai vreau să ies din cameră! am răspuns îmbufnată şi mi-am lăsat gâtul într-o parte.

- Ba vei veni cu mine pentru că aşa zic eu! continuă să vorbească şi ajunse cu buretele la umeri.

- Şi eu am zis că nu,Justin! spun şi mă izbesc cu fundul de bărbăția lui,el scăpînd buretele din cauza durerii.

Am vrut să mă ridic,dar m-a prins de păr şi m-a tras înapoi în apă.

- Te iubesc,idioato care îmi faci zile fripte, la propriu! se uită în ochii mei şi mă sărută pe frunte.

- Şi eu te iubesc,om nebun care comite crime şi face numai prostii!

La media este Justin după ce a mâncat boia. Scuze de întârziere.

Assasin Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum