Eu sunt Britney fica lui Alexis. Sunt un lup alb ca și ea. Am 17 ani și spre deosebire de mama, mie îmi place să alerg si să descopăr chestii noi, să mă joc.
În timp ce stăteam pe veranda terasei, fratele meu mai mic, Sebastian, alerga cățeii. M-am ridicat si i-am spus:
-Seb te rog lasă cățeii in pace!-D..dar ?
-Nici-un dar!
-Bine.Fie!
Este un băiat năzdrăvan si se crede vânător.
În timp ce mă jucam cu, cățeii si ii mângâiam mama mă strigă să merg la masă.
-Mama?-Da?
-Unde este tata?
-La haită.
-O sa merg si eu.
-Bine, dar sa ai grija.
Atunci ii aud vocea lui Sebastian.
-Și eu, și eu vreau.Tu ești prea mic!
Am luat-o la fugă spre haită. Când am ajuns acolo erau mulți adolescenti de vârsta mea. Acolo era și fica Brinei, Anastasia și fica Taniei, Ela. Erau și băieți, dar unul care stătea lângă un copac îmi atrăsese atenția.
M-am dus lângă el și l-am întrebat:
-Hey! Bună ,cum te numești?
-Aiden...tu?-Britney. De ce stai aici?
-Nu sunt un copil să mă joc ca și ceilalți.
I-am auzit pe restu' că voiau să se joace prinselea prin copaci așa că m-am dus și eu cu ei.
Era rândul meu să îi prind pe ceilalți si când am vrut să prind pe cineva, atunci am căzut din copac și brusc cineva ma prins in brațe .Era Aiden. Simteam ceva ce nu am mai simțit până acum când il vedeam.-Mersi!
- Pentru nimic! Nu de asta sunt prietenii ?Vrei să ne plimbăm?
-Sigur, în formă de lup sau de om?
-Lup.
Ne-am transformat și am început să alergăm prin padure. Când s-a înserat am mers acasă .
Am urcat pe scări și l-am văzut pe tata în camera lui la laptop.
- Hey!Mama mi-a zis că ești la haită și am mers să te văd dar nu te-am văzut. Unde ai fost?-La Alpha.
-Bine. Eu o să mă duc în camera mea.
-Bine.Să nu te culci târziu!
-Ok!
Mă uitam pe geam la stele si mă gândeam la Aiden. La fel făcea și El, se gandea la mine. Puteam simți asta.
Dintr-odată cineva bate la ușa mea. Era mama, de ea nu pot ascunde nimic. Știe totul despre mine.
-Hey mama. Ce faci?-Bine. Tu?
-La fel.
-Îți place de Aiden?
-De unde ști?
-Doar ești fica mea.
-Aah da.
-Ai grija!! Este copilul lui Casy.
-Lui Casy??
-Da.
-Dar cum? El e bun,e diferit de ea.
- Știu...vei afla tu mai multe.O să vezi!
Când mama a plecat din camera m-am întins în pat si m-am culcat.
CITEȘTI
O fata simpla sau un varcolac 2
Werewolf"O fata simpla sau un varcolac 2" Este continuarea carti "O fata simpla sau un varcolac" in ambele carti e vorba de o fata care salveaza lumea...dar in aceasta e vorba de fica lui Alexis personajul principal din volumul 1. Cartea contine...greseli g...