Era Sâmbătă așa ca am profitat de timp și am dormit în continuare.
După un timp îl aud pe Sebi ca vine în fuga către camera mea și sare la mine în pat. Atunci l-am luat și l-am izbit de perete...
Apoi am auzit un țipat în pădure.Am fugit pe scări repede și m-am luat după sunet. Când am văzut în fata mea era o copila mica și singura. Avea 5 ani. Am intrebat-o
-Unde e haita ei și familia ta?
-Nu stiu.
Am luat o la mine acasă și le-am spus părinților mei de ea...
Seara am mers la antrenamente. M-am întors la ora 20:30, iar apoi am stabilit cu toti sa ne vedem in padure sa facem un foc de tabara...
Cu mine am luat-o si pe fetita.Cand am ajuns toti se uitau la mine...
-Ce s-a intamplat? Cine e ea?
A intrebat Aiden.
-E o fetita care s-a pierdut de haita si familia ei.
-Si o pastrezi?
A spus el razand...
-Nu..o sa incerc sa ii gasesc familia.
-Ok..haide..aseaza-te
Ne-am asezat pe jos cu toti. Eu m-am pus langa Aiden si in bratele mele statea micuta fetita. Inca nu stiu cum o chiama...
-Pe tine cum te chiama?-Criss.
-Si mai cum?Criss Qween?
-Da..de ce?imi sti haiat sau familia?
A spus ea cu o voce inocenta...
-Da cred..am mai auzit de familia ta...e o familie..de conducatori a unei haite...nu?
-Da..
-La fel ca a mea...parinti mei trebuie sa stie..mai ales tata..sigur stie..cand mergem acasa il voi intreba.
Am inceput sa cantam, sa dansam si sa ne distram. Sera asta a fost o petrecere de neuitat. In timp ce dansam Aiden m-a pris de mana si mi-a zis sa o pun pe Iris, o fata din haita sa aiba grija de Criss putin timp..
-Unde mergem?
-Noi nu am mai stat singuri de mult timp nu?
-Da..ai drepate..
-Hai atunci.
Am mers la cascada si am stat pe iarba intinsi si ne uitam la luna...
Cand Aiden se pune brosc pe burta si ma saruta. Se uita in ochii mei si apoi ne-am transformat amandoi si am inceput sa alergam prin padure distrandu-ne.Se facuse ora 01:00 ne-am intors la haita si am luat-o pe Criss cu mine. Mi-am luat adio de la Aiden printr-o imbratisare.
Pe drum catre casa am inceput sa ii pun intrebari lui Criss..
-Te poti transforma?-Da..
-Cati ani ai?
-5. Tu?
-17.
-Ce mare esti...
-Da..cum ai reusit sa te pierzi de familia ta?
-Nu stiu...sau...imi amintesc ca alergam si ma jucam cu fratele meu si prieteni mei, de-a vatea scunsa cand am vrut sa ma ascund asa de bine incat am fugit pana aici la casa ta si apoi nu am mai stiut sa ma intorc..
-Dar puteai sa mitosi..
-Simturile mele nu sunt asa dezvoltate...
-Cu timpmul o sa ti se dezvolte.
Si atunci a inceput sa sara ca o papusa.
Cand am ajuns acasa am intrat pe usa si parintii mei se uiatu la tv in living..
-Hey! Tata?
-Da?
-Numele ei este...Criss..Qween.
- E fata faniliei Qween!?
-Da...sti unde e haita ei?
-Da..dar acum cred ca s-a mutat, pentru a-si cauta fetita...
-Si unde crezi ca s-au mutat?
-Stai sa ii sun...
-Criss..o sa iti gasim familia promitem...
Il vad pe tata venind..
-Deci?
-Maine..o sa vina sa o ia..
Atunci Criss a Zis:
Yeee o sa o vad pe mami.
-Vezi ti-am promis...
Am uracat amandoua in camera mea..si ne-am pus la somn...
CITEȘTI
O fata simpla sau un varcolac 2
Werewolf"O fata simpla sau un varcolac 2" Este continuarea carti "O fata simpla sau un varcolac" in ambele carti e vorba de o fata care salveaza lumea...dar in aceasta e vorba de fica lui Alexis personajul principal din volumul 1. Cartea contine...greseli g...