Capitolul 28

22 1 0
                                    

Numaram zilele pana la marea lupta, mai erau............8 zile?! In 8 zile trebuie sa imi imbunatatesc puterile.
Am iesit din cabana cu o viteza si am mers direct la apa, chiar daca nu era ora de stapanire a puterilor, dar eu am hotarat da merg.

Faceam tot felul de chiesti din apa si mi-a venit o idee sa incerc ceva.
Am facut o gaura mare in mijlocul apoi, am pus apa sa  curga in jos ca o cascada in cerc si mi-a reusit.

Dupa am indreptat mana catre apa si un tentacul lung de apa venea de pe o insula indepartata, vene fix spre mine.
Nu avea cum sa fie ceva rau asa ca....am stat cu mana intinsa pana tentaculul a ajuns aproape de palma mea, iar apoi acesta a intrat in palma mea am simtit o durere incredibila dar...am rezistat.
Dupa ce a intrat tot tentaculul in plama mea am intors-o si m-am uitat la ea...o stralucire albastra in forma de luna imi aparu pe palma apoi s-a inschis mult la culoare pentru a nu fi vazuta clar.

Nu stiu de ce a intrat acel tentacul in mine..dar o sa aflu.
Niste zgomote se auzeau in spate erau doi, o fata si un baiat care se jucau pe o stanca, care era foarte inalta deasupra apei...si in acel moment fata era sa cada iar eu am intins mana strigand catre ei:

-Staiii!

Si un tentacul lung a iesit din palama mea ducandu-se spre fata si incolacindu-se pe ea pana cand eu simteam greutatea ei in mana atunci am ridicat mana si cu ea se ridica si tentaculul cu fata.
Cand fata era deasupra cu 2 cm de stanca i-am dat drumu..
Atunci am afalat, tentaculul a intrat in mana mea sa il pot scoate oricand...
Am vazut cuplul venind catre mine:

- Iti multumim foarte mult.

- Mai ales eu, ma numesc Crina.

- Iar, eu Robert.

- Eu sunt Britney.

- Cum putem sa te rasplatim?
A intrebat Crina.

- Nu stiu, nu trebuie.

- Hai mergem la director.

- Ce?! Pai de ce?
Am ramas cu semnul intrebari.
Am intrat in cabana Directorului si ne-am asezat pe scaune.

- Ce va aduce aici copii?

Crina a inceput sa vorbeasca:

- Britney mi-a salvat viata.

- Cum?

- Pai eram sa cad de pe stanca si ea m-a prins cu un tentacul de apa care i-a iesit din palma.

- Bunn foarte bine. Ai ajuns la nivelul asta, e un nivel foarte bun, deci mai ai putin si devi experta. Esti prima din tabara care e asa experimentata si ma bucur...chiar ma asteptam ca tu sa fi prima care isi dezvolta puterile si pentru asta te voi rasplati.

- Cu ce?

- Poti preda lectia de apa la ora, timp de o zi.

- Serios?!

- Da! Acum hai fugi..

Am iesit cu toti din cabana.

- Hey! Crina..?

- Da?

- Tu din ce cabane faci parte?

- Vant, de ce?

- Intrebam, doar, dar tu Roby?

- Eu cabana intunericului.

- Si cum e acolo? Sunteti m-ai multi?

- Doar 4.

- Aa e bine atunci.

Crina era o fata foarte frumoasa, avea ochi verzi si parul ei era un verde intre inchis si deschis.

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum