Capitolul 25

20 2 0
                                    

Noaptea a fost cam friguroasa asa ca eram acoperita cu un cearceaf alb...
Aiden era langa mine si ma tinea in brate. Dis de dimineata o gorna suna sa ne trezeasca si m-a facut sa cad din pat...
Aiden cand a auzit ca am cazut s-a trezit repede si m-a ridicat de pe jos.

-Esti bine?

-Da sunt.

Ne-am inbracat si am mers afara la prezentare....

Dupa ce a facut prezenta am mers la prima lectie. Invatam fiecare sa ne controlam puterile si sa ne luptam in toate modurile.

Era randul meu la lupta, am ales lupta in forma de lup.
Trebuia sa lupt cu  Tașia, fitoasa si frumoasa taberei.
O fata blonda cu ochii albastri.

Ea controla apa la fel ca mime.
Hmmmm! Cred ca voi merge la o plimbare prin padure in noaptea asta fara ca nimeni sa stie pentru ca nu avem voie sa mergem in padure  deoarece este foarte periculoasa.

Eram pregatita pentru a lupta cu Tașia.

-Hey, fatooo! O sa castig...

-Mai vedem noi.

Am marait la ea si apoi m-am transformat in forma de lup toti strigau, unii strigau hai Brith, alti hai Tașia.

Am vazut pentru prima data cum arata lupul ei era alb? Ca al meu normal e si logic daca e de apa.

Am sarit pe ea muscand-o si aruncand-o in toate directile.
La final...cand nu era atenta am venit in fuga catre ea si am aruncat-o doi metri in spate.

Fetele celorlalti erau mute, nu se asteptau ca eu sa castig si sa fiu asa puternica.

Dupa mi-am revenit la forma mea de om...

M-am uitat la ceilalti apoi am zambit...
Cand Tașia s-a ridicat era complet nervoasa si zgariata si invinetita toata sa nu uit ca era si ciufulita si niste lacrimi i-au iesit pe ochi distrugandu-i machiajul. Am pus mana la gura si am inceput sa rad atunici ea a venit cu o viteza catre mine impingandu-ma, am cazut pe iarba si apoi am stat putin pana a plecat si am sarit peste ea trantind-o in canionul de langa ea. Da noi avem un canion, e imens si inalt. Ma uitam la ea de sus cum cadea ca o piatra, pana in final s-a izbit de pamant si a iesit un fum de parca ar fi cazut o balena...

Toti au venit langa mine cu mainile la gura. Proful nu mai stia ce sa zica...era uimit...Aiden..m-a tras de oparte.
-Ce i-ai facut?!

-Am inpinso..asa cum a facut si ea...

-Sti ca poate a murit?

-Un ostas in minus nu are nimic.

-Of Brith...stiu ca nu o suporti, dar nu poti fi asa brutala...

-Am venit aici sa invat sa ma bat si sa imi imbuntatesc puterile..

-Da stiu, dar nici chiar asa...

-Sti ceva? lasa..
-Off...

A plecat catre restul lasandu-ma in spate.
Atunci am fugit in padure cautand un loc al meu. Mi-am dat seama ca ei nu vor o periculoasa ca mine asa ca am plecat. Noaptea se lasa si eu colindam prin padure singura, cand dau de o casuta micuta si frumoasa. Atunci am batut la usa...
Nu era nimeni. Cand..observ o batrana care dadea cu matrura pe jos, o intrerup salutand-o.

-Nu va suparati?

Nu am primit niciun raspuns...
Am mai intrebat odata, iar nimic, a treia ora nici nu am deschis gura ca aceasta s-a intors si a fost fericita vazandu-ma.

- Hey! Scumpo...stai jos i-a un loc, cu ce te pot ajuta?
Eu am tacut si am vazut cum batrana lua ciaul in aer, era o vrajitoare...

-Sunteti o...
Nu am apucat bine sa spun si ea mi-a completat propozitia.
- O vrajitoare?

-Da.

- Da , sigur scumpo..

-Si puteti afla ceva....despre mine....?

- Ce anume...scumpa mea...

Zicea ea cu o voce tremurata si batrana.
-Pai........

Am inceput sa ii povestesc tot, cum am gasit sfera si etc..
La final batrana se scarpina la ceafa si se gandeste analizand tot ce am zis..

- Pai scumpa mea...corpul tau nu defineste si sufletul, dar chiestia cu vampiri...cred ca ai avea nevoie de ajutor...vrei sa nu mai fi vampir?

-Pai nu stiu, pana acum nu am avut niciun simtom...ciudat...

- Daca vei avea sa vi la mine..

-Ok multumesc.


Am iesit din casuta mergand, iar prin padure singura. La un moment dat simt ca cineva ma urmareste. Ma uitam im spate si peste tot apoi am intrebat cine e si o umbra a aparut imi zicea sa o urmez..am urmat-o pana la un punct...m-a adus...la o cascada...imensa si superba..apoi a zis ...
- asta e locul tau....de acum....daca treci prin cascada..nu te vei uda..dar vei ajunde fix in camera ta..
Eu: multumesc! Dar cine esti?
Si atunci a disparut.

Am trecut prin cascada si am ajuns in camera mea..exact asa cum a zis...
Era ora 00:00 noaptea..Aiden..dormea...m-am schimbat in pijamale..si apoi m-am pus langa el...si am inchis ochi..iar el..m-a simtit langa el si m-a luat in brate...
Apoi am adormit si eu...

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum