Dintr-o data cineva batea la usa cabanei, iar in momentul ala m-am speriat si am cazut din pat, mi-am muscat buza sa nu injur, deoarece Aiden dormea.
M-am ridicat de pe jos si am mers catre usa.
-Cine e?!- Lidia!
Am deschis usa si am intrebat-o:
- Ce e?
- Am auzit ce ai patit ieri si imi pare foarte rău că nu am venit să te ajutăm.
- Da... Nu mai contează, a venit Aiden şi m-a ajutat.
- ok.
Am inchis usa dupa ea si am intrat in cabana.
M-am schimbat de haine si am iesit afara.
Prima ora era ora de lupte cu sabia.
Proful a spus:- Atentie elevi! Va voi spune cine cu cine lupta: Alisa VS Marcus, Alex VS Lidia, Jimmy VS Aiden, Britney VS Tasia, astia vor lupta astazi.
Nu pot sa cred ca ma lupt , iar cu scarba aia.
Eram nervoasa si un plan imi trecu prin minte. Am sa o inving si de data asta. Doar ca v-a fi mai diferit.
Si atunci am zambit malefic.Cat eu ma gandeam la planul meu lupta intre Alisa si Marcus s-a terminat, urma Alex si Lidia.
Inca eram suparata pe ei deoarece, eu eram pe moarte si ei nu imi raspundeau la apel, asa ca nu tin cu niciunu.
In lupta trecuta castigatorul a fost Alisa.
Lupta intre Alex si Lidia nu a durat mult si Alex a invins-o pe Lidia.
Urma Jimmy si cu Aiden, sper sa castige Aiden meu.
Am vazut cum se apara si cum il lovea, Aiden era priceput.
Cand Jimmy a vrut sa il loveasca pur si simplu a ratat si Aiden a castigat.
Urmam eu...huuuh o sa imi aplic planul sper sa mearga.
M-am pus in pozitie de atac si Tasia a venit in fuga catre mine, nici nu am apucat sa ma feresc caci a venit cu o viteza, iar apoi m-a aruncat pe iarba.
Nu se putea asa ceva, m-am ridicat si am mers catre ea si i-am zgariat piciorul apoi mana si in final am facut o roata in aer intepando pe la spate si aruncand-o pe jos in noroi.
Si am castigat.
Dupa lupte proful a zis:- Cei care au castigat vor intra in etapa urmatoare numita "concurs" si cel care ramane ultimul e castigator si e cel mai bun.
Dupa acest discurs am plecat la cabanele noastre, concursul este peste 3 zile.
Si trebuia sa ma antrenez.Seara se lasa si m-am dus la cabana sa ma culc.
CITEȘTI
O fata simpla sau un varcolac 2
Werewolf"O fata simpla sau un varcolac 2" Este continuarea carti "O fata simpla sau un varcolac" in ambele carti e vorba de o fata care salveaza lumea...dar in aceasta e vorba de fica lui Alexis personajul principal din volumul 1. Cartea contine...greseli g...