Capitolul 15

21 2 0
                                    

Cautam prin niste carti unde pot gasi sfera de lumina. Acela este singurul lucru de care mai avem nevoie.
V-am spus de aceea sfera la inceput si inca nu stiu unde se afla...
Am iesit in padure sa ma duc la casa Consuelei poate pot gasi ceva folositor acolo.
Casa e cam vechie, saraca batrana vrajitoare murise acum 5 ani. Totul era prafuit pe acolo, dar un glob mare si fermecat mi-a sarit in ochii.
L-am luat in mana si am inceput sa ma uit la el,bintrebandu-ma oare este un glob fermecat care iti spune ce vrei sa afli?

-Globule fermecat unde se afla sfera luminii?

Si brusc globul s-a aprins.  Mi-a aratat un loc cu multe flacari si atunci mi-am dat seama...IADUL acolo se afla.
Simgura persoana pe care o poate lua este Lidia, pentru ca ea este focul.
Am sunat-o repede sa vina la mine...
_________________________________________

-Brit! Unde esti?

-Aici...hai repede.

-Ce este?

-Am gasit locul unde se afla sfera de lumina..

-Unde?!

-In IAD!

-Ce?! Si cum vrei sa o luam?

-Esti foc...o poti lua...

-Ok ok o i-au ,dar cum ajung acolo?

-Deschid un portal...

-Ok...

Am deschis portalul cu ajutorul unei carti de vraji. A durat cam 30-40 de minute pana Lidia a venit cu sfera lumini, dar a reusit si a luat-o...

Am luat sfera in mana si brusc am simtit cum ma inatlt, parul se schimba si multe modificari ale coroului.
M-am dus la o oglinda si m-ma uitat in ea. Aveam parul blond si eram diferita de cum eram inainte.

 Aveam parul blond si eram diferita de cum eram inainte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Si aratam diferit.
Nu imi venea sa cred asa ceva.
Am luat sfera, am pus-o intr-o poseta si am fugit cu ea la mine acasa. Am ascuns-o bine si am plecat la haita. Toti se uit-au la mine ciudat.
-Vad ca ai gasit sfera luminii..

-De unde sti?

-Tu trebuie sa salvezi lumea, noi te ajuatam si iti dam energie, dar tu trebuie sa o salvezi.

-De unde sti?

Alișa a inceput sa vorbeasca:

-Atunci cand persoana potrivita i-a sfera luminii in proprile maini se transforma intr-o alta fata sau baiat, deoarece iti arata adevarata identitate. Tu ai avut-o ascunsa pana ai gasit acea sfera...

-Dar familia mea ma v-a recunoaste?

-Da...pentru ca ai aceelasi miros.

Se facu ora 19:00 si am mers sa ne antrenam. Ne-am antrenat pana la ora 23:00 si apoi am mers la camerele noastre. Mai putin eu, care am hotarat sa merg sa ma culc in casa si camera mea...
Am adormit cu gandul la tot ce s-a intamplat azi...

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum