Capitolul 7

27 4 0
                                    

Marti inca o zi tampita de scoala printre oameni.
M-am imbracat si am coborat la parter. Intre timp Aiden m-a sunat sa imi spuna ca el ma astepta jos la usa.
Am deschis usa brusc si el era in fata usii cu un buchiet de lalele negre si rosi.
-Aiden? De unde le ai? Sunt superbe!

-Sunt pentru tine scumpo.

-Mersi mult.

-Hai mergem?

-Da stai sa le pun in vaza...

Am alergat pana la statia de autobuz , sa nu intarziem. In timp ce alergam am sarit peste o balta si am miscat mana in sus, iar atunci un tentacul  de apa s-a ridicat in sus.
M-am oprit si m-am uitat in spate...

-Ce e? Ce s-a intamplat?

-Nimic...doar ca...nimic...hai sa
mergem.

-Okey

Cand am ajuns la statie, atobuzul a plecat deja si noi eram sa intarziem la scoala, asa ca am fugit catre scoala...
Cand am ajuns proful era in clasa. Am batut la usa mi-am cerut scuze ca am intarziat si ne-am asezat in banca...

La pauza de pranz am iesit afara si langa un copac era o fata cam ciudata, am mers catre ea si am intrebat-o:

-Hey! Buna...ce faci aici?

Ea s-a uitat la mine si a tacut...

-Ce e cu tine? Iti e frica?

Iar s-a uitat la mine si a tacut...

-De ce nu vorbesti?

Si atunci a aratat cu degetul in spatele meu. M-am intors si era o creatura ciudata care a oprit timpul in loc. Acea cratura s-a intors cu spatele si mi-a facut un semn sa vin dupa ea...
Fata aceea a zis:
- Stai! Daca iti face ceva...stiu creatura...

-Cum te nunesti?

- Lidia, sunt un varcolac ca si tine si am mers dupa acea cratura, dar nu imi amintesc nimic, ca mi s-a sters memoria...

-Atunci hai sa o distrugem, sigur nu e ceva bun la ea...

-Daca zici tu...ok.

Am urmat creatura pana ne-a dus intr-un loc fara pic de lumina atunci am zis:
-Ce e locul asta?

Creatura a ridicat mainile si brusc o lumina se vazu...

Am urmat creatura pana la acea lumina. Cand am ajuns acolo era o usa, am deschis-o si am ajuns intr-un sediu vechi.
Creatura s-a transformat intr-o batrana...
- Britney!

-Da?

-Uite, acest colier pe care il porti iti da puterea de a stapani apa.

-Serios?

- Da.
Deci de aia s-a ridicat acel tentacul de apa cand am trecut pe langa acea balta.
-Trebuie sa sti ca raul a revenit.

-CE?!
- Da. In curand un vrajitor demon v-a veni si v-a vrea sa distruga totul si sa isi faca propria lui planeta. Iar tu v-a trebui sa il opresti..

-Dar cum?

- Sa gasesti elementele...

-Ce elemente?

- Tu esti apa v-a trebui sa gasesti: focul, aerul, vantul ,pamantul si energia, dar energia mai are si elementele tuturor...e cea mai puternica.

-Cum?

-O sa iti apara in vise...fiecare..

Si brusc totul a revenit la normal si eu am ajuns in fata scoli si toti earu iar in miscare.
- Brit?

-Da?

- Nu imi vine sa cred.

-Nici mie...

-Poate gasim elementele ...repede...

In momentul ala un baiat a venit si a dat in Lidia si aceasta a arunact mana catre el si o flacara de foc a iesit din mainile ei.
-Ce?! Tu esti focul?

-Asa se pare...

-Nu stiai?

-Nu...

-Ma poti ajuat sa gasesc si pe restu...?

-Sigur...

-Trebuie sa vi la mine...

-Si unde voi sta?

-La mine voi vorbi cu parintii mei sa te lase sa stai cat tinp iti gasesti un loc al tau.

- Ok.

Cand am ajuns acasa am vorbit cu parintii si au zis ca v-a putea sta cat v-a dori ea la noi...
Noaptea se lasa si eu am adormit cu gandul la acele elemente care pot fi oriunde in lumea asta...

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum