Capitolul 32

13 1 0
                                    

Cand am aflat de acel portal care se deschide noaptea nu am incetat sa ma opresc de a merge acolo.
In fiecare noapte mergeam...inclusiv si in noaptea asta..merg acolo.

Am intrat in mijlocul paduri si cautam portalul..in final l-am gasit si am intrat in el.
Mama cu Sebastian erau in fata casei si ma asteptau.

- Ce faceti?
- Bine, te asteptam.
Ce mare era Sebastian, chiar nu l-am vazut de mult timp.
- Hey! Sebastian ce varsta ai acum?
- 13 ani, De ce?
- Intrebam ca nu te-am vazut demult.

Am intrat in casa si am stat de vorba cu mama...
Intr-un final a ajuns si tata acasa.
- Hey! Tata! Ce faci?
- Bine..tu..dar nu trebuia sa fi in tabara? Sti ca acolo e lupta...
- Da stiu, dar am gasit un portal spre lumea asta.
- Stai ce?! Imediat te duci inapoi in tabara.
- De ce?
- Pentru ca portalele care se deschid doar noaptea sunt puse de cineva sa se deschida ca sa ii poata captura pe cei speciali.
- Oh Nu!

Am grabit pasul pana la padure si portalul mai avea putin si se inchidea.
Cand am vrut sa intru in el un pui triga dupa ajutor..tata imi zicea din spate sa nu ma abat de la drum ca e o capcana..dar nu am crezut asa ca m-am dus spre tipat.
Cand am ajuns nu mai era nimenindoar niate ciori, iar la un momentdat o umbra trecu prin spatele meu, apoi prin fata mea, si eram inconjurata, erau Vampiri.
Nu stiam ce sa mai fac tata a avut dreptate era o capcana m-am luat cu ei la bataie pana cand veneau tot mai muti..parca era razboi..incercam sa tin pasul, dar nu reuseam in departare era tata cu armata lui..m-a dat la oparte catre portal sa intru in el ca se ocupa el de Vampiri.
Am intrat in portal si am aterizat pe burta..

Inca era noaptea am mers catre cabana mea si m-am aruncat in pat adormind.

Aiden m-a trezit pentru a incepe antrenamentele..
Acealsi program zilnic cu aceleasi lupte si cu aceeasi adversari...

Parnzul venea si toti mergeau grabiti catre cantin, doar eu nu aveam chief de masa la ora asta..
M-am asezat proptita de cabana mea si ma gandeam la ce s-a intamplat.chiar nu pot sa cred ca am fost pacalita asa.

Seara tot se lasa si m-am dus oe plaja sa privesc apusul.
Cand langa mine a aparut Aiden..era sa fac infart..nu stiam cand a aparut.
- Hey Brit! Uitate la mine.
Am intors privirea catre el si mi-a vindecat tristetea cu un sarut.

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum