*Era furtuna...si alergam prin padure cautand haita, dar parca ma invarteam in cerc....si eram si uda leoarca...am observat un adapost asa ca am fugit...catre pestera...adoapostindu-ma .
Nu stiam ce cautam in noaptea asta furtunasa..sau pe cine cautam...
Ceva se tot strecura prin spatele meu...
-Cine e?!
Nimic...
-Am zis sa zici cine esti si ce cauti aici?
Tot nimic...
Brusc...am vazut niste ochi rosi in intuneric...
M-am apropiat...si au disparut...iar in acel moment soarele a iesit de dupa nori...*-Nuu!
-Ce ai visat...?
A intrebat Aiden
-O sa iti povestesc mai tarziu, dar a fost ciudat...
-Hamh...ok..
Am plecat spre casa. Cand am ajuns acasa am uracat scarile pana la mine in camera si am luat repede laptupul
si am cautat un film...
Filmul a durat cam 2 ore apoi am mers la haita...
Cand am ajuns am vazut-o pe Casy certandu-l pe Aiden. Atunci am fugit repede catre ea si i-am atars atentia...
-De ce il certi?-Nu e treaba ta...
-Ba da este, i-a lasa-l in pace.
Si atunci l-am luat de mana si pur si simplu am simtit cum o parte din mine ar intra in el...
Casy sarit sa ma atace si eu pe ea, apoi Aiden a intins mana catre ea si un tentacul de apa a iesit din mana lui. Atunci mi-am dat seama de ce am simtit ca ceva din mine intra in el, erau puterile mele si o parte din ele au intrat si in el. Deci contactul cu un simplu si un special sa zic asa la nervi se transimt puterile, dar daca un special cu un special se ating la nervi ce se intampla?
....infine...o sa vad..eu...Seara se lasa si am mers in subsolul casei sa vad cum mai e sfera lumini...
Aceasta trebuie protejata deoarece poate face intinerire vesnica si daca monstrul o v-a lua se va intineri si daca v-a face asta v-a avea tot mai multa forta sa stapaneasca lumeavsi asta nu este bine...
Deci in concluzie trebuie protejata pana la lupta finala cand o voi folosi ca sa distrug montrul.Seara se lasa si am mers in camera mea si m-am pus la geam.
Stateam la geam gandindu-ma la Aiden si el de asemenea se gandea la mine...
Ma uitam linistita pe geam si cineva arunca, cu niste pietre in el. Deschid geamul si una ma nimereste direct in frunte. Atunci am sarit pe geam si l-am vazut pe Aiden cu o chitara in mana atunci a inceput sa imi cante la chitara....
Am stat toata noaptea distrandu-ma cu el in fata casei pana mama si cu tata au iesit pe geam si au incept sa strige sa intru in casa si sa nu mai fac galagie...
Asa am si facut, dar inainte l-am imbratisat pe Aiden...si mi-a dat un sarut de adio...
CITEȘTI
O fata simpla sau un varcolac 2
Werewolf"O fata simpla sau un varcolac 2" Este continuarea carti "O fata simpla sau un varcolac" in ambele carti e vorba de o fata care salveaza lumea...dar in aceasta e vorba de fica lui Alexis personajul principal din volumul 1. Cartea contine...greseli g...