Capitolul 23

18 2 0
                                    

Era Luni, inca o zi de scoala. Pana acum am fost intr-o mica vacanta semestriala...
M-am ridicat din pat destul de devreme. Mi-am facut igiena si am plecat catre scoala, era 6:00 dimineta nu stiu de ce, dar eram cam molesita...

Mergeam prin padure cand vad ceva prin tufisuri. M-am oprit langa un copac si am inspectat cu atentie.

Cand vad ca de dupa tufis iese un catelus mic si albastru cu niste semne pe el. Pareau a fi semnele apei si era ciudat faptul ca era albastru. L-am luat si l-am pus in geanta si mi-am continuat drumul catre scoala.
De data asta merg pe jos căci voi face o plimbare buna pentru muschi.

___________________________________________________________________________________
Am ajuns la scoala la ora 7:30. Am ajuns devreme orele incep la 8:00. Am intrat in clasa si dupa cum se vedea nu eram singura, erau si alti doi colegi, inclusiv Aiden care ma astepta in banca..

-Hey! Ce faci?

-Bine tu?

M-a imbratisat si mi-a dat un sarut zicandu-mi la multi ani in soapta.
Astazi e ziua mea fac 19 ani.

Jumatatea aia de ora trecu. Colegi incepeu sa vina si dirigul a venit in clasa cu un anunt importat.

- Dragi elevi! Am sa va spun un anunt important. De astazi se v-a face o tabara. As vrea ca: Britney Wolf, Aiden, Alișa Gargnes, Alex Vipo si Jimmy Pastelo sa vin cu mine pe hol...

Ne-am ridicat cu toti din banci si am iesit cu dirigul pe hol. Dirigul nostru nu era om, era varcolac exact ca si noi...

- Deci! V-am chiemat sa va spun ca voi sunteti alesi sa mergeti in tabara pentru ca acolo inveti sa iti perfectionezi puterile....

-Si cand e plecarea?

Am intrebat eu.

- Maine dimineata la ora 6:00.

-Unde se afla tabara?

- In Astral.

-Ok, dar...daca ii dai din puteri si unuia simplu, poate merge si acela?

- Depinde cat din puteri i-ai dat...si cui ai dat....

- Aiden...are puteri de la mine, l-am atins prea mult si din greseala si s-au transmis si lui..

- Bine, Aiden poti veni si tu.

Orele s-au terminat si noi am plecat acasa...
Cand am ajuns am ramas putin cu Aiden

Ma gandesc cum aratam  eu inainte ca o fetita de 9-10 ani, dar de cand  am gasit sfera aceasta mi-a aratat adevarata identitate si m-a maturizat mult.

Eu si cu Aiden ne plimbam prin padure cand o fata bruneta cu ochi rosi a aparut in fata noastra, apoi in spate era un baiat brunet cu ochi rosi, in stanga era, iar o fata dar era roscata si avea ochi rosi, iar in dreapta era inca un baiat blond cu ochi albastri spre rosu. I-am mirosit si erau vampiri. Ce cautau vampiri aici...?

-Ce cautati aici?

- Ii cautam pe cei doi, stim ca ii ascundeti in haita voastra, pe noi ne-a trimis lordul Adison sa ii luam sunt cei mai puternici vapiri din clanul nostru si ii vrem inapoi. Nu va vom lasa pe voi sa ii aveti, cu noi va veti lupta la lupta cea mare si nu va vom lasa sa ii aveti.

-Stati calmi...noi avem echipa noastra ei nu se lupta. Ei vor sta in haita nu se vor lupta.

- Si vrei sa te credem?!

A zis baiatul din dreapta...

Apoi cei doi vampiri au aparut Ella si Chac cei doi frati...

Ella a zis:

-Nu vrem sa plecam!

Chac a continuat

-Nu ne plac regurile voastre...

- Ba veti veni cu noi............
Si atunci a pornit o lupta...

De data asta i-am invins....

- Ati castigat ,dar nu uitati ne vom revedea..!

Am aflat macar cu cine vom lupta, de fapt mai lultam si cu acel lup negru din padurea de acasa.

Pe cei doi nu i-am prezentat am uitat si nici nu v-am spus cum i-am gasit, erau la un sacrificiu si i-am salvat...
Ella e o fata frumoasa si Chac e un baiat dragut. Ei doi sunt frati si au devenit buni.

 Ei doi sunt frati si au devenit buni

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ELLA

CHAC

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

CHAC

Noaptea se apropia asa ca am plecat acasa, m-am culcat cam devreme si in jurul orei 00:00 am simtit o energie in camera mea. Nu stiu ce era asa ca am deschis ochi. Era un baiatninalt si brunet s-a apropiat de mine si m-a muscat de gat, atunci am cazut pe pat adormind iar...
_

______________________________________

Dormeam linistita si Sebi a venit in camera mea si atunci m-am trezit brusc..strigand la el si intizand mana.

-Stai!


Si atunci am vazut un semn ciudat pe mana mea. Era facut cu rosu, era semnul vapirilor...
M-am dus la baie si m-am uitat in oglinda. Am vazut ca aveam ochi rosi si putin albastru. Mi-am zis posibil de la oboseala, apoi m-am frecat la ochi si i-am deschis iar. Ba nu...sunt un vampir ,dar cum se poate? Atunci mi-am amintit de baiatul de aznoapte...

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum