Ceasul a sunat la ora 7:00 dimineață sa merg la școală. M-am îmbrăcat în ce am apucat și am plecat alergând spre stația de autobuz.
Autobuzul a sosit, m-am urcat în el și m-am așezat pe scaun și lângă mine a venit Aiden.În câteva minute am ajuns în fata scolii.
Un sunet s-a auzit din dreapta mea.
M-am uitat în dreapta și am văzut un lup din Astral.
Cred ca mă caută.
Aidena ma intreba:
-Brit? La ce te uiți???-Ăăăă nimic du-te în clasa vin și eu imediat.
-Bine, te iubesc paa!
-Hmh paa!
Am mers spre acel lup și mă chema sa îl urmez.
L-am urmat pana la un portal.
Și apoi am intrat cu el în Astral.
De data asta am ajuns în alta parte a Astralului era un loc întunecat. Atunci lupul a făcut un pas și o poteca s-a luminat. A întors capul către mine intrebandu-ma dacă vin sau nu.....
L-am urmărit pana am ajuns la o ușă. Am deschis ușa și am intrat în încăpere. Era întuneric. Am făcut un pas ca sa găsesc întrerupătorul.
Și am căzut într-o trapa. M-am izbit de ciment. Eram plina de praf. M-am uitat în sus și lupul se uita la mine apoi a plecat.
Am luat telefonul și am aprins lanterna. M-am uitat în sus luminând, era ca un fel de fântână subterana. Am pus mana pe perete și a apăsat pe o piatra, aceasta deschizând o ieșire secreta...
Am intrat în acel tunel secret sperând ca voi ieși. ..Am mers ce am mers și am dat de o înfundatura. Atunci am auzit o voce în spatele meu. M-am întors și lupul acela era în spatele meu zicandu-mi:
-Vrei sa ieși de aici...? Nu poți căci nu Ti-ai terminat treaba....-Ce treaba am????
- Vei vedea dacă vi cu mine...
-Unde???
-Haide!
Și atunci a deschis un portal.
Am mers cu el pana am ajuns din nou în încăpere și lupul a luat o carte și m-a pus sa o deschid....
Am deschis cartea și atunci mi-a zis sa spun o incantație are îl face vârcolac.Am spus încântați și s-a transformat în vârcolac, apoi mi-a deschis portalul sa ajung la școală.
Când am ajuns în fata scolii am văzut ca am întârziat, așa ca am fugit prin școală pana la etajul doi.
Am bătut la ușă și am intrat.-Buna ziua Doamna Herson, mă scuzați ca am întârziat.
- Treci la loc domnișoară.
M-am așezat în banca mea lângă Aiden care a inceput sa ma intrebe.
Ai zis ca ajungi la timp.
-Hmh!
-Nu mai suspina ,zi unde ai fost?
-Îți zic după.
Profa a zis cu voce tare:
-Cine susoteste? Vreau sa faceți liniște.
S-a uitat atenta către noi.
După ore Aiden îmi tot zicea sa îi spun.
I-am explicat ce s-a intamplat.Era ora...20:00 am ieșit toți în pădure sa vanam. ..
La ora 00:00 am mers acasă și am adormit.
CITEȘTI
O fata simpla sau un varcolac 2
Werewolf"O fata simpla sau un varcolac 2" Este continuarea carti "O fata simpla sau un varcolac" in ambele carti e vorba de o fata care salveaza lumea...dar in aceasta e vorba de fica lui Alexis personajul principal din volumul 1. Cartea contine...greseli g...