Eram prin camera mea și căutăm lanțul albastru pe care mi l-am dat Aiden. Aveam Nervi ca nu il gaseam.
Sebi era la usa camerei mele:
-Brit! Pot intra?
-Ce Vrei?!
-Nu tipa la mine, am venit să îți aduc colierul care l-ai primit de la Aid.
Da-mil.!
-Mai ușor! Si cu placere.
I-am închis ușa brusc în nas si mi-am pus colierul la gât langa celălalt care mi l-am daruit acel lup. Nu stiu de ce mi-a dat acest colier, dar am să aflu eu.
M-am îmbrăcat repede în niște haine găsite pe pat si am coborât la parter să mănânc.
Mâncăm un iaurt cu ciocolata si biscuiți si aud niste pasi care veneau la ușă , era Aiden.
-Intraaaaa!-Buna scumpo, ce faci?
-Bine tu?
-Vi cu mine la haita?
-Sigur...
-Hai!
Am mers prin pădure liniștiti când cineva parcă ne urmarea. Atunci eu si Aiden ne-am oprit spate in spate si inspectam mirosand si ascultand.
-Cine ești și ce vrei?!
-Iesi si arătate!
Atunci două fete au ieșit de după copaci, una era bruneta si una era roșcată.
-Buna!- Eu sunt Shanaya
A spus fata bruneta.
-Iar eu sunt Lirinxy.
-Si ce sunteți? Vârcolaci nu sunteți...asta stiu sigur.
-Suntem therieni, eu sunt wolf therian, iar ea este fox therian.
-Si ce căutați aici?
A spus Aiden.
-Am venit din Astral, te căutam pe tine Brit...
A zis Lirinxy.
-Pe mine?pai?
Ai primit lanțul acela pentru ați îmbunătății puterile. Acum poți să si inghieti, Dar ai si puterea întunericului.
-Noi te vom antrena spirtual.
-Ok...cat mai e pana la lupta?
-Nu mult, aproximativ 19 zile.
-Mhm ok...si acum noi o sa plecam.
-Bye!
-Bye!
Am mers spre haita incet...
-Aiden....crezi ca voi reusi?-Tu poti orice...esti puternica.
-Hmh sper.
Am suspinat eu.
Cand am ajuns la haita toti se uiatu la mine ciudat. O fetita mica a venit la mine.
-Hey! Selena...
-Brit, o sane salvezi?
Atunci m-am uitat in ochii ei si erau inlacrimati, apoi vine si un baietel...Josh.
-Ne-ai jurat ca ne vei salva, poti face asta esti puternica, nu-i asa prieteni?
Toti au strigat in cor. Eu eram confuza si trista si imi era frica. Cum sa ii salvez daca nu voi reusim?
M-am uitat in jos si am auzit ca Josh a zis ceva.- Lasa Selena...nu plange v-a fi bine.
Copii acestia nici nu stiu cat de greu este sa salvezi o lume. Ei aveau doar 3-8 ani.
M-am intors brusc cu spatele si m-am transformat luando la fuga in padure.
Apoi l-am auzit pe Aiden strigand.-Britney!Stai! Asteapta!
Si il simteam cum venea in fuga catre mine, era in forma de lup.
Am uracat pe o stanca inalta si am vazut un nor mare negru, venea frutuna, cativa stropi incepeau sa cada din cer cand un tunet s-a auzit a inceput furtuna...am vazut o pestera deasupra de cascada. Aiden era ud ca si mine si stâncile alunecau, eu incercam sa ajung la pestera aia...si Aiden se tinea dupa mine. M-am mai uitat odata in spate si nu mai era. Apoi l-am azuti, era in stanga mea. Ma uitam in ochii lui cand un urlet de lup s-a auzit atunci am incercat sa urc, dar nu puteam, stancile alunecau rau de tot cand in fata mea apare un lup mare si negru complet. Era mult mai mare decat mine. Eram aproape sa ajung, cand lupul a sarit pe mine si a dat cu mine pe jos. Nu am mai auzit nimic...pur si simplu...am simtit ca sunt pe cale de moarte.Aiden povestests*
M-am dus la ea si nu imi venea sa cred, m-am tansformat in om si am luat-o in brate. Am dus-o la medicul haitei.
Am stat langa ea pana s-a trezit...si s-a tansformat in om.
Britney povesteste*
-Ah! Ma doare capul...ce caut aici?
Aiden era langa mine si a zis:
- Un lup mare si negru te-a aruncat.
-Un lup mare?! Si negru?!
-Da. De ce?
-El e.
-Care el?
-Era un vârcolac...de fapt era un politherian rau si foarte puternic, cu el trebuie sa ma lupt, hai inapoi trebuie sa ne intoarcem sa lupt cu el.
- NU! nu esti pregatita, te duci acasa, te odihnesti si apoi mergi la antrenamente.
-Bine.
Am zis eu. Aveam un plan, la noapte am sa merg sa il caut.
Am ajuns acasa si m-am culcat.
________________________________________________________________________________________________________________________Pe la 20:00 M-am trezit si am plecat la antrenamente.
Ma antrenam neâncetat si incercam sa fiu tot mai buna. Antrenamentele s-au terminat.
Se facu ora 23:00 am plecat acasa si am asteptat sa adoarma cu toti. Pe la 00:00 am sarit pe geam si am fugit in padure in cutarea acelui lup.........
CITEȘTI
O fata simpla sau un varcolac 2
Werewolf"O fata simpla sau un varcolac 2" Este continuarea carti "O fata simpla sau un varcolac" in ambele carti e vorba de o fata care salveaza lumea...dar in aceasta e vorba de fica lui Alexis personajul principal din volumul 1. Cartea contine...greseli g...