M-am trezit devreme si Aiden la fel
Cand m-a vazut ma imbratisat si m-a sarutat zicandu-mi ca ma iubeste mult.Dupa cateva minute ne-am imbracat si am iesit afara. In departare era o adunare a tuturor taberelor. Ce se intampla acolo? Imi ziceam eu in mintea mea.
-Brit, hai sa mergem si noi sa vedem.
-ok.
Am mers acolo la acea adunare si l-am vazut pe director tinand un discurs.
La un moment dat a zis:-Azi veti face doar o ora ce-a de controlarea puterilor in rest.....veti avea o zi libera.
Atunci toti au strigat de fericire, iar eu stateam proptita de un copac si ma uitam la ei.
Am mers la ora de stapanit elementele, cabanele apei erau pe malul unei mari si incercam sa fac tot felul de chiesti din apa si chiar imi reuseau.
Am facut un iepuras din apa si cu cealalta mana un caine exact ca Timo catelul meu albastru pe care l-am gasit.Aiden era langa mine si incerca din rasputeri sa faca un tentacul, asa ca am mers la el si i-am luat mainile incepand sa i le misc pentru a-l invata sa controleze apa.
Dupa ce am creat tentaculul l-am lasat pe el sa il miste si chiar reusea.Ora trecu...si am vazut cum Alex,Alișa, Jimmy si Lidia veneau la mine in fuga.
-Ce s-a intamplat?!
-Hai cu noi blondi....
A zis Alex.
- 1.unde? si 2.nu ma fa blondi.
-Daca asa esti...
I-am urmat pana in mijlocul paduri, unde era cascada.
- Uite...aici ne putem antrena mai mult si in afara programului.- NU!
Am zis cu o voce rastita.
-De ce?
-Pentru ca asta e locul meu si voi nu aveti ce cauta aici! Ati inteles?!
-Eu plec, pa gasca!
-Asa si!?
A zis Alex care a inceput sa isi traga fite.
-Si gasiti-va alt loc..acum Valea!
-Hey. Scumpule haide sa mergem.
-Scumpule?
-Da suntem impreuna..problme?!
-Hai Jimmy...
In final au plecat cu toti, l-am vazut pe Aiden venind in fuga.
-Ce s-a intamplat?
-Pai...ai disparut asa de langa mine, fara sa zici nimic si m-am speriat apoi ti-am luat urma si te-am gasit.
-Of Aid..
-Ce faci aici?
-El ocul meu.
-Poate fi locul noastru?
-Nu stiu ce sa zic...ei au plecat suparati ca i-am gonit, adica aici vin cand am zile proaste si imi place sa stau singura uneori.
-Bine atunci..ne gasim noi altul.
-Mhm.
Dupa cateva minute Aiden a plecat si eu am mers catre cascada. M-am asezat pe o piatra si stateam intinsa si niste lacrimi imi ieseau din ochi.
Ma gandeam ca nu trebuia sa ii gonesc sau trebuia? Nu stiu nici eu.
Atunci aceea umbra care m-a adus aici. A zis.- Trebuia!
-De ce?
- Pentru ca daca erau ei nu te puteam captura!
-Ce?! Ou nu ,am dat de bucluc.
Atunci am fugit catre cascada ca sa ajung in cabana mea si din pacate nu am putut pentru ca in loc sa ajung in camera mea am ajuns intr-o cusca.
Am inceput sa strig dupa ajutor, dar nimic, nimeni nu ma auzea.
Atunci am izbuncnit in plans.
-Nuuuu! De ce as fi putut fi asa proasta?
Apoi am realizat ca am telefonul la mine.
Dupa acele lacrimi mi-a reaparut zambetul.
Am sunat-o pe Aișa, dar nimic apoi pe Lidia, dar iar nimic apoi l-am sunat pe Alex care, iar mi-a dat ocupat si am sunat si la Jimmy, dar el avea telefonul inchis. Apoi l-am sunat pe Aiden care in final.mi-a raspuns. L-am chiemat repede la cascada...-Ce vrei de la mine, umbra?!
- Am si eu un nume..
-Pai nu stiu care e...si nu stiu nici cum arati.!
-Ma chiama Shon.
-Shon?am auzit de tine..tu ai rapito si pe mama...i-ai vrut blana.
-Da si acum vreau puterile tale.
S-a dus la o masa si a incept sa ascuta cutitele. Imi era frica deja, Shon era inalt gras putin si musculos. Ma tot gandeam oare pe unde e Aiden..i-am dat mesaj si a zis ca mai are putin si sare.
De unde sa sara?
Apoi un lant gros de fier a venit din copac, era Aid care a venit sa ma ajute la asta se referea cu saritul.Am prins clestele de o gaura a custi si i-am facut semn sa ma ridice.
A inceput sa ma ridice incet si cand mai era putin pana in copac Shon a observat ca eram aproape sus in copaci. A sarit in sus ajungand la cusca si atingando cu un deget, apoi Aiden a ridicat cusca si mai sus pe creanga ce-a mai groasa si a sarit jos. A inceput sa se bata cu Shon pana la final cand la omorat.Mi-a desfacut usa custi si m-a luat in brate alergand cu mine in brate pana la cabana...
-Nu mai ai ce cauta in padurea aia...-Da, de ce?
-Asa, ai vazut ce ai patit?
-Da....
-Asculta-ma..si gata.
-Bine....
Seara se lasa si atunci am intrat in cabana cu Aiden si m-am culcat imediat.
Aiden m-a cuprins cu mana pe la spate si a adormit si el.
CITEȘTI
O fata simpla sau un varcolac 2
Werewolf"O fata simpla sau un varcolac 2" Este continuarea carti "O fata simpla sau un varcolac" in ambele carti e vorba de o fata care salveaza lumea...dar in aceasta e vorba de fica lui Alexis personajul principal din volumul 1. Cartea contine...greseli g...