Capitolul 8

22 2 0
                                    

Eram intr-o pestera intunecata...ma uitam fara a sti ce se intampla...in jurul meu...cand brusc un baiat foarte dragut a aparut si se uita la mine am deschis gura ca sa il intreb ceva si atunci a inceput sa se invarta in cerc in jurul meu.

-Ce tot faci?
Si tot susotea ceva pe acolo ca niste incantati.
Brusc niste ziduri de piatra s-au ridicat in jurul meu. Atunci mi-am dat seama ca asta e elementul pamant.
Pe o stanca din jurul meu scria" eu sunt acela pe care il cauti, ma vei gasi cu adevarat acolo unde apa curge dar nu si urca".
Si m-am trezit brusc.

-Nuuuuu stiuuuu!

-Ce e ce s-a intamplat?

-Am visat...

-Stiu ca ai visat...dar ce ai visat?

-Elementul pamant...

-Da..! Si unde se afla?

-Du stiu, dar pe o piatra scria: "eu sunt acela pe care il cauti, ma vei gasi cu adevarat acolo unde apa curge, dar nu si urca".
-Ore unde e apa aceasta?

-Oh..! Gata stiu..!

-Unde?

-Imbracte repede si vino  dupa mine...!

-Cum zici tu.

Am luat-o la fuga spre scari. Eram sigura ca il vom gasi la cascada apa curge, dar nu urca inapoi...
Cand am ajuns la cascada totul era normal nimic schimbat...
Am stat acolo timp de o ora cautand peste tot...
-Nu e aici, nu are rost sa mai stam.

-Asteapta e de abea ora 12:00.

-Of fie, eu merg sa mananc fragii aceeia...

-Okey

Brusc o piatra m-a lovit in spate...si atunci m-am intors, era el elementul

- Lidia!

-Da!

-Uite-l!

-Unde!

-Acolo!

Atunci am vazut-o cum a ramas ca o statuie cand l-a vazut.

-Hey! Vino incoace!

Si se apropia de noi incet.
-Buna! Ce vrei? De ce m-ai chiemat?

-Eu sunt Bitney.

-Eu sunt Alex.

-Eti elementul pamant?

-Da...de ce?

-Eu sunt apa si ea e foc, mai trebuie sa gasim vantul si energia care ne detine toate elementele.

-Nu  stiu, imi pare rau, dar vezi ca v-a dura ceva pana sa il gasesti pentru ca sigur nu e in tara.

Lidia a venit langa mine:
-Buna! Sunt Lidia.

-Buna! Sunt Alex

Am plecat catre casa toti trei...

La usa casei mele era Aiden care ma stepta...
M-am oprit brusc si l-am vazut acolo s-a intors din Spania...
Ce bine ca s-a intors. Am fugit catre el si i-am sarit in brate...
Aiden a fost plecat in Spania, nu a stat decat un weeckend, dar tot imi era dor de el...

-Aiden! Ai venit...Te iubesc mult.

-Si eu scumpa mea.

Cand seara se lasa am hotarat ca eu cu Aiden sa alergam in forma de lupi.

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum