Capitolul 24

26 2 0
                                    

Mai sunt 13 zile pana la razboi sau cum ii zic eu marea lupta...
M-am trezit de dimineata si am hotarat sa imi dau drumul la difuzoare cu muzica la maxim. Azi nu am chef de scoala, de omaneni, de nimic...
Era ora 4:00 dimineata si nu stiu de ce m-am trezit asa devreme...
In timp ce muzica era data la maxim mama, tata si Sebastian au venit la mine zicandu-mi sa ma pregatesc ca trebuie sa plec in tabara...

Ce?! Am uitat complet de tabara...
Mai am la dispozitie 2 ore...
Am oprit tot si am bagat viteza la pregatit si apoi am fugit la haita sa imi iau gasca, care..dormea?

Am mers la camera lui Aiden si am batut la usa.
Mama lui mi-a deschis ...
Eu nepoliticoasa am intrat in camera...
-Neata cumnata !!

Si ea avea o privire socata. Eu ii aratam cum se comporta ea defapt, sa vad daca ii place.

Am mers in camera lui Aiden si l-am trezit din somn sarind pe el si speriindul.

-Hey! Micutul meu ursulet, care hiberneaza...

-Mama...imi e somn..lasa-ma...

- Sunt eu Britney.

-Ha? Ce?! Cum ai ajuns aici....?

-Am intrat in camera ta, hai repede, in doua ore jumate trebuie sa plecam...

- Unde?

- In tabara...logic...

- Acum ma imbrac. Ma poti astepta in living?

- Sigur.

M-am asezat pe canapea si ma uitam la TV..
Casy se uita la mine si ma injura. Stiu asta pentru ca ii puteam citi gandurile.
Stateam pe canapea ca la mine acasa cand am observat un castron cu prajituri asa ca m-am servit singura...

In aproximativ 10 minute Aiden era gata. Am mers la fiecare sa ii trezim si sa le spunem sa se pregateasca. Dirigul nostru ne astepta la cascada. Cu totii eram pregatiti asa ca acesta a deschis portalul prin cascada. Am intrat in Astral si am inceput sa mergem ore intregi.
Cand am ajuns am vazut multe cabanute mici selectate pe mai multe categori :apa,vant,foc,pamant,energie.. Daca exista un element care le detinea pe toate acesta statea singur in cabanuta cea mare de sus...
Eu cu Aiden o aveam pe cea a apei, Alex pe cea a pamantului, Lidia...foc, Jimmy aer si Alișa pe cea mare de sus.
Ea trebuia sa stea linistita si sa mediteze mult pentru a fi puternica. Ea e arma secreta in caz de unu din noi v-a fi ranit..
In cabanele apei fiecare stateau doi cate doi in cabane si ce era cel mai tare este ca puteam sa alegem cu cine sa stam..

O fata Alia a ales sa stea cu o fata Brigit, un baiat Mario a ales sa stea cu un baiat Eduard si eu am ales sa stau cu Aiden...
Fiecare am mers la cabanele noastre sa ne instalam...
Cand am intrat in a mea si a lui Aiden, totul era de un albastru Marin si un blue.

Cabana era doar cu un hol si un dormitor unde eru doua paturi mici, asa ca eu cu Aiden le-am unit...

Se facu ora 14:00 am mers la cantina sa mancam, apoi la primele lecti de antrenamente...
Spre seara am mers la noi la cabana si m-am aruncat in pat obosita din geanta mea a iesit catelul albastru pe care l-am numit Aqua.

Aqua a sarit in pat langa noi si voia sa se joace, asa ca am inceput sa il gadil. Aiden se uita la mine si zambea...

Noaptea se lasa si luna plina aparea. ochii mei din albastri s-au facut rosiatici si ai lui Aiden erau galbeni...

Aiden era uimit de fata mea, nu ma mai vazuse niciodata asa. A inghitit in sec, nu m-a intrebat nimic, nu a scos nici macar un cuvand, doar a suspinat adanca si apoi s-a intins pe pat adormind. Dupa ce el a adormit m-am pus si eu sa dorm.

O fata simpla sau un varcolac 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum