Jeg finder Joe's kontakt frem og går ind under beskeder og skriver til ham.
Fra Maja:
I didn't know you were a youtuber
<><><><><><><><><><><>
Jeg lægger min mobil ned på sengen og begynder at smile. Jeg tager min computer frem og finder Joe's kanal. Jeg begynder at se video efter video efter video.
Pludselig hører jeg min mobil vibrer og det er Joe der har skrevet.Fra: Joe x
I'm sorry I didn't tell you
Fra: Maja
That's okay. Another time, don't be scared to tell me ;)
Fra: Joe x
Great :) I wasn't scared, I just didn't see why to tell you that I'm "internet-famous" God I hate that word.
Fra: Maja
Maybe because it's part of you? <3
Fra: Joe x
You're right, I'm sorry :(
Fra: Maja
As I said before, it's okay :)
Fra: Joe x
Thanks :)
And it was a beautiful drawing you had made, you're really talented xFra: Maja
Aw you make me blush, thank you so much Joe!
Fra: Joe x
You're welcome
Fra: Maja
But I think I'll go to sleep now, good night x
Fra: Joe x
Sweet dreams x
Jeg tror ikke jeg har smilt så meget som jeg gør lige nu. Men det eneste jeg kan tænke på er, at Chloe ikke må vide jeg kender Joe.
<><><><><><><><><><><>
Mandag
Chloe og jeg er tilbage på arbejdet, og det har jeg det helt okay med. Det var utrolig hyggeligt at besøge Filip igår, og vores hjemmeside er blevet endnu federe end den allerede var.
Jeg har ikke skrevet med Joe siden den aften hvor vi skrev om hans youtube job, men det er helt okay. Jeg har selvfølgelig tænkt en del på det, og ønsket at han skrev til mig, men jeg har ikke skrevet til ham.
Chloe har heller ikke drukket siden den aften, dog er hun begyndt snakke meget om Joe. Det føles sært at hun er "fan" af ham. Altså hun er ikke rigtig fan på den måde, at hun har købt hans bog, men hun synes han er virkelig lækker. Og jeg benægter det ikke, han er utrolig pæn.
Jeg har været utrolig tæt på at sige at Joe har været inde i butikken under hendes pause, og at jeg kender ham, men nej jeg har ikke gjort det.
"Maja din tur til pause, du har fem minutter" siger Chloe og jeg går ud bag i.
Jeg går ind på min mobil, og ser at Joe har skrevet.
ČTEŠ
Picture This
Fanfikce(JOE SUGG FANFIC) Alle behøver en ny start på livet. Du ved der hvor alting er bedre, og det hele bare kører der ud af. Også selvom man har haft en dårlig fortid, får man en ny start. En start der forandre, og gør ting bedre. Den 21 årige Maja rejse...