Episode 13

1.7K 92 0
                                    

Niall
Odpoledne jsem byli ještě za klukama a pak v kině. Kluci si jí moc oblíbili. Pořád se s ní bavili. Až jsem chvílemi žárlil. Chtěli abych jí přivedl znovu. Co mě, ale nejvíc mrzelo, byla Kate, celou dobu byla v pohodě, bavila se, ale jakmile jsme byli sami, tak byla zase nervózní. To se mě opravdu, tak moc bojí? Celou dobu v kině se jí třepaly ruky, kousala se do rtu a pořád se na mě po očku dívala, za jiné situace bych si myslel, že je to kvůli tomu, že se ji líbím a je nervózní z mé společnosti, ale tady? To je tak 10% šance, že to tak je. Spíš já tady měl hodně velky problémy s tím, abych po ní nějak nevyjel, ještě jsem jak debil vybral romantický film, takže jsem měl, co dělat, abych jí tam nezačal líbat, nebo nějak jinak neprojevil své city k ní.

Kate
Celou dobu, co jsme seděli v kině jsem byla strašně nervózní z jeho přítomnosti. Byla jsem tak strašně blízko něj a nemohla se ho dotknout, obejmout, políbit. Přiznávám jsem v tom az po uši. A nevím jak se z toho dostat. Nemůžu naše přátelství pokazit. Konečně jsem si uvědomila, že by mi neublížil, že on není jako můj otec, bohužel jsem si taky uvědomila, že ho miluju. Miluju ho čím dal víc a nevím, jak tomu zabránit. Třepaly se mi ruce, pořád jsem se na něj musela dívat a kousat do rtu, abych odolala té strašné touze ho políbit. Pane bože, co jsem komu udělala? Musela jsem se opravdu zamilovat do kluka, který je slavná celebrita, kolem kterého se motají všelijaké modelky, herečky a zpěvačky, a který mě nikdy nebude milovat nazpět?
Doprovodil mě ke koleji a když jsem chtěla vejít dovnitř, tak me chytil za ruku to mi způsobilo husinu po celém těle "Kate můžeme si promluvit?" zněl dost vážně "J-jo jasně." "Ty se mě pořád bojíš? Pořád si myslíš, že bych ti byl schopný ublížit?" "Proč si to myslíš?" "Vidím to, jak jseš nervózní. Celou dobu co jsme byli s klukama, tak si byla v pohodě a teď si zas nervózní a celá se klepeš." "Ale tak to není." "Jo a jak to teda je? Proč jseš teda, tak nervózní?" jak se teď z toho vykroutit? Nemůžu mu přece říct, že jsem se do něj po jednom dni, co ho znám zamilovala "Nialle to nic není. To se ti jen zdá." zkusila jsem zakecat, ale nejspíš to nevyšlo. Zvedl obočí a pobaveně se na mě podíval "Vážně? Myslíš si, že jsem važně takový idiot? Vidím, že se s tebou něco děje. Tak mi to řekni ne?" "T-to nejde." "Proč by to nešlo?" "Ahh.. Nialle.. Prostě to neřeš, jo? Nic sennou není. Nebojím se tě a věřím ti. A už musím jít. Měj se." vydala jsem se směrem k budově, kde jsou naše pokoje "Počkej. Kdy se zase uvidíme?" "Nevím." pokrčila jsem rameny "Můžu tě vyzvednout zítra po škole?" "Po škole jsem ve Sturbacks." "Tak tě vyzvednu, zavezu tě tam a pak půjdeme k nám." mrkl, musela jsem začít smát "Jseš strašný." "Notak, copak ty mě zítra nechceš vidět?" udělal psí oči a objal mě kolem pasu "No jasně, ze chci." Víc než cokoliv jiného "Tak vidíš. Takže zítra." dal mi pusu na tvář a odešel do auta.

Přišla jsem do pokoje a ty dvě tam byly, seděly na postely a o něčem se bavily. Fajn, nemám vůbec tušení jak to tady s něma zvládnu, budu to muset nějak vydržet. "Kate, pane bože, kde si byla?" vykřikla Monica " S Niallem." odbyla jsem jí ba šla do koupelny "Počkej jak jako s Niallem? I potom, co Monice udělal? Děláš si srandu?" došli za mnou "Spíš, co neudělal a co jste si vymyslel si chtěla říct, ne?" "O čem to mluvíš?" "Vim, že jste si to vymyslely, tak vím, že jste mě nikdy nebraly jako kamarádku, a že jste mi celou dobu jen lhaly!" vykřikla jsem "C-cože?" vykoktaly naráz "Jo vím to. Niall mi ukázal video, které natočila Selena v baru, když jste se bavily o mě a o Niallovi. Jak jste mi to sakra mohly udělat? Myslela jsem si, že jsme kamarádky." "Takže-" "Takže mě nechte na pokoji. Nemluvte na mě, nevšimejte si mě. Nechte mě být!" "Tak to by ses měla radši vypalovat z tohodle pokoje, ne?" "Cože?" "No když už si konečně nemusíme hrát na tvoje kamarádky, a můžeme byt upřímný.. Nechceme tě tady. Nikdy jsme tě tady nechtěli, takže se sval a vypadni." "To nemůžete, je to i můj pokoj a kam bych jako šla?" no to snad nemyslí vážně. Ony mě vážně jako vyhazujou?! "No rády bychom ti připomněli, tohle je náš pokoj a jen díky našemu přemlouvání si tady mohla být. A myslím, že to pro tebe zas takovej problém nebude, ne? Máš teď bohatý kamarády, ty ti určitě řadí pomůžou. Takže zítra ať už tady nejsi." řekli a zabouchli dveře od koupelny Ony fakt vyhodili.. Co teď budu dělat? Vždyť nemám kam jít. Ale máš. Ne! Nebudu škemrat u Nialla! Nemáš moc na výběr, holka. Tak budu spát na lavičce v parku! Ale rozhodně nebudu škemrat u Nialla! No, jak myslíš..

Does He Love Me? |n.h.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat