Episode 15

1.5K 105 7
                                    

Niall
Jak jsem řekl, tak jsem i udělal. Večer jsem se sebral a vyrazil do klubu. Celý den jsem ignoroval pokusy Kate se mi dovolat, nezajímá mě to. Došel jsem k nějakýmu klubu, vešel jsem dovnitř a zamířil hned k baru. Když jsem v sobě měl už asi osmého panáka, nevím možná i devátého, zapomněl jsem počítat. Tak se vedle mě posadila pěkná blondýnka. "Nejseš ty ten Ir z té skupiny One Direction?" až teď jsem si všiml toho velkého výstřihu, co měla a z nějakého mě neznámého důvod jsem nemohl odtrhnout oči. Teda aspoň do doby, než mě začala ta blondýnka hladit po stehně. Podíval jsem se na ní, usmívala se a zkousla si ret, na sucho jsem polkl. Nevím proč ale jediný na, co jsem teď dokázal myslet bylo to, co všechno jí dělám v posteli "Jo jsem." odpověděl jsem na otázku na kterou se ptala asi před deseti minutami. "A nechtěl bys jít ke mě? A trochu si užít?" zašeptal mi do ucha a následně ho zkousla, vzdychl jsem "Možná." olízl jsem si ret, naklonila se ke mě a já měl zase skvělý výhled na její výstřih. "Možná?" začala jezdit rukou výš k mému rozkroku "Myslím.. Myslím, že možná určitě." zavzdychal jsem, když byla už skoro u mé teď už celkem dost velké boule, co jsem měl v kalhotách. "Hodný kluk." vzala mě za ruku a táhla mě z baru. Nemám nejmenší tušení, co to právě teď dělám. Když jsme čekali na taxik před klubem, začala me líbat, nebránil jsem se. Když přijel náš odvoz a my chtěli nastoupit všiml jsem si dvou drobných brunetek, co nás pozorovali, v té tmě nebyli moc poznat a vzhledem k tomu kolik jsem toho vypil nedokázal jsem určit, kdo by to mohl být . Nastoupili jsme a jeli k neznámé blondýnce domů. Proč to dělám? Proč ji sakra přirážím ke zdi? Proč ji líbám? Proč ona mě vysléká? Proč mě líbá na břiše a putuje jazykem níž a níž? Proč jí říkám ať pokračuje? Proč ležím u ní v posteli, cely nahý? Proč ona na mě obkročmo sedí? Proč si nasazuju kondom? A proč se mi to kurva, tak moc líbí?

Kate
Dohodli jsme se, že zajdeme do jednoho podniku trochu se opít, už jsem to vážně potřebovala. Po cestě jsem jí vše řekla. Nevím, mám pocit, že ji mužů věřit. Když jsme docházeli ke klubu, tak jsem zrovna domluvila "Takže ty jseš do něj zamilovaná, ale bojíš se mu to říct? Proč proboha? Kate, vždyť je do tebe zamilovaný až po uši. Prostě mu to řekni." podívala jsem se před sebe a srdce se mi zastavilo "Myslím, že asi ne. Že by to nebyl nejlepší nápad." slzy mi začali stékat po tvářích "Proč zase? Kate, ty brečíš?" podívala jsem se na ní a ona se podívala směrem, kam jsem se před chvíli dívala já "No to snad ne." otevřela pusu dokořán "Miluje mě, jo?" podívala jsem se zpět na něj. Díval se na nás, chvíli nás pozoroval a pak nasedl do taxíku a odjel s tou blondýnou někam pryč. To jsem se rozbrečela úplně. Selena mě objala "Notak Kate, to bude v pořádku. To se nějak vysvětlí." "Nevysvětlí." "Kate.." "Jdeme se opít." "Cože?" "Chci na to zapomenout aspoň na chvíli. Jde se pit." řekla jsem rozhodně a vydala se směrem k baru. Nevím kolik jsem toho vypila ani nevím, co všechno jsem pila. Nevím, jak jsem se dostala do postele. A ani nevím v čí posteli vlastně jsem. Ale vím jediný, za celou tu dobu jsem ani jednou nepomyslela na toho idiota, co mi dneska, tak hnusně zlomil srdce.

Does He Love Me? |n.h.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat