Hope
Už jsme dva dny ve Francii. Je to naprosto dokonalé. Jsme ubytování v pětihvězdičkovém hotelu.
Právě jsme na pokoji, ležím Niallovi na hrudi a on mě hladí po zádech "Co budeme dělat dneska?" "Nechám to na tobě?" "Co kdyby jsme se šli dneska jen tak projit a pak někam na večeři. To zní fajn." usmála jsem se. Políbil mě "Miluju tě." "Taky tě miluju."Šli jsme ruku v ruce. Byla jsem, tak strašně šťastná. Milovala jsem ho strašně moc. Celou cestu jsme se něčemu smáli, povídali se a dělali si naschváli. Po asi dvouhodinové procházce jsme se rozhodli, že si zajdeme teda někam na jídlo. Vydali jsme se k jedné restauraci. Po cestě nás zastavilo pár Niallových fanynek. Naštěstí mě nebraly nějak špatně a už se s tím trochu smířily, že teď spolu chodíme. Některé se dokonce chtěly vyfotit i semnou. Rozdali jsme autogramy a fotky a zase se vydali k restauraci. "Jak to s námi bude Nialle?" "Jak to myslíš?" "No, až odjedeš do Londýna, jak to s námi bude dál?" podíval se na mě "Přemýšlel jsem o tom. Co kdyby ses vrátila zpět do Londýna?" "Cože?" "Nastěhovala by ses ke mě do vily." "T-to nejde.." "Proč by to nešlo?" "Chodíme spolu jen chvíli Nialle a-" políbil mě "Rozmysli si to, pak mi řekneš." kývla jsem. To už jsme došli před restauraci. Vešli jsme dovnitř a chtěli jít k nějakému stolu, když na Nialla někdo zavolal "Nialle?" otočili jsme se "Lauro?" usmál se na Niall a objal drobnou blondýnku "Hope tohle je moje kamarádka z dětství Laura a Lauro tohle je moje přítelkyně Hope." "Těší mě." usmála se "Mě taky." "To je ale náhoda, co tady děláš Lau?" usmál se Niall a já taky..
To jsem ještě, ale nevěděla, že jedna 'náhoda' převrátí můj život vzhůru nohama..
ČTEŠ
Does He Love Me? |n.h.|
Fanfiction"Někdo si tě musí získat tisíci slovy. Jinému stačí, když se usměje a řekne: Ahoj.." Cover by: @smilebabe_ ❤