Sziasztok!
Nost íme, meghoztam a következő fejezetet. Hogy őszinte legyek ennyit résszel még nem szenvedtem. Az okáról fogalmam sincs, egyszerűen nem akart összejönni, de kierőszakoltam ☺
Nagyon szépen köszönöm az előző részhez érkezett 32 (!!!!!!!) vote-ot, - ami Uram Isten hatalmas szám :O :') ☺♥ - és a 3(!!!) olvasói komit. Számomra felfoghatatlan, hogy ennyien olvassák a történetet és ennyi visszaigazolást kapok. Nagyon köszönöm, hogy támogattok szavazataitokkal és hozászolásaitokkal.♥♥♥♥♥♥♥Mint látjátok ez a rész, nem egy szimpla rész. Véleményem szerint a +16-os "karika" ki kell, hogy kerüljön, de ez mindenkinek más és más. Lehetséges, hogy valakinek már +18-as. EZÉRT A RÉSZBEN SZEREPLŐ TARTALOMÉRT FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK!!!
Remélem ez a rész is elnyeri tetszéseteket, és ha nem kedvetek - na meg persze időtök - HAGYJATOK NYOMOT MAGATOK UTÁN!
Jó olvasást! Vigyázzatok magatokra!
Puszi: VanneyG :* ☺♥
Már tizenegy óra és még egy szemhunyásnyit sem aludtam. Mióta lefeküdtem csak forgolódok az ágyban és könnyeim megállíthatatlanul potyognak. Nem bírok tovább feküdni így lassan és csendben kikelek az ágyból nehogy felébresszem Harryt.
Az erkélyajtóhoz sétálok, és amilyen halkan tudom, kinyitom és kimegyek az erkélyre. A hideg levegő csípi a bőröm, de most ez az, ami a legkevésbé érdekel. A Hold fénye világít és a csillagok is látszanak az égen, nem hiába van hideg. Az erkély az udvarra néz, ennek ellenére hallani az autók hangját az utcáról.
Kezeim összefonom melleim előtt és igyekszem nem figyelni a hidegre. A következő pillanatban egy vastag kardigán terül szét vállaimon, simul hátamra és karjaimra. Az ijedségtől megugrom és egy kis sikoly szalad ki számon. Aki a kardigánt hozta megölel és fejét jobb vállamra hajtja. A gesztus hatására még inkább megindul a szememből csörgedező patak. Az illető lehelete csikizi a nyakam, miközben ő simogatja oldalam.
- Menjünk be, mert megfázol – suttogja Hazz gyengéden.
- Nem érdekel – rázom a fejem szipogva.
- Baba, kérlek – fordít magával szembe – Nem akarom, hogy bajod legyen.
Törődése a szívemig hatol és hangosan felzokogom, mire ő szorosan megölel. Homlokom mellkasának döntöm, ő pedig a hátamat simogatja. Fejem búbjára egy puszit ad, és felemeli fejem. Szemembe néz és egy lágy csókot ad ajkaimra.
- Ne sírj Baba – mosolyog – Kérlek!
- Annyira sajnálom, amit kérdeztem – szipogom – Tudom, hogy hatalmas hülyeséget csináltam azzal, hogy ezt feltételeztem. De már kikészülök ettől a helyzettől.
- Megértelek Baba – sóhajt – Hidd el, hogy megértelek. A helyedben én sem csináltam volna mást. De felejtsük el. Ezzel a helyzettel kapcsolatban pedig nem csak te vagy így. Te is hiányzol.
- Annyira sajnálom – ölelem át nyakát és szemébe nézek könnyeim mögül – Sajnálom.
- Nem tudom miről beszélsz Baba – neveti el magát és puszit ad szememre – Nagyon szeretlek.
- Én is nagyon szeretlek – mosolygom.
Lehajol hozzám és egy lassú, ámbár forró csókban forrunk össze. Kezét fenekemre vezeti és belemarkol, melynek hatására egy hangos nyögés szökik ki ajkaim közül, mire egy elégedett vigyor terült el arcán. Fenekemnél fogva felemel, én pedig dereka köré fonom lábaim, hogy könnyebben megtudjon tartani. Szorosan ölelem nyakánál. Harry nagynehezen berakja az erkélyajtót és elbotorkál velem az ágyig és lassan végigdönt azon.
Egyik kezével a fejem mellett, másikkal a derekam mellett. Csókunkat megszakítja és nyakamra tér át. Nyalogatja, puszilgatja és szívogatja azt. A remegés érzése fut át egész testemen. Felgyűri felsőm alját és hasamat simogatja. Harry megfogja kezem és ülő helyzetbe húz, pólóm pedig hamarosan el is tűnik rólam. A sötét szobába bevilágít a Hold fénye, így látom Harry hatalmas vigyorát. Egy gyors puszit ad számra, s egyik mellem kezdi simogatni. Ismét végigdönt az ágyon és nyakamon át puszikkal fűszerezve áttér bal mellemre. Mellbimbómat veszi ajkai közé és nyelvével kezd el tevékenykedni. Nyalja és harapdálja az érzékeny részt, de ez még inkább lázba hoz. Másik mellem kezével markolja és simogatja. A bal mellemről áttér a jobbra és megismétli azt, amit az előbb. Mindkét mellbimbóm pillanatok alatt megkeménykedik tevékenysége hatására.
Fülemhez hajol és suttogni kezd:
- Azt szeretném, hogy élvezd, amit csinálok veled. Helyre akarom hozni a múltkori hibámat. Szeretném, ha megváltozna a véleményed a szexről.
- Mit akarsz csinálni? – teszem fel a kérdést hevesen dobogó szívvel.
- Megtudod – nevet, és megcsókol.
Bugyimat lehúzza rólam és lágy puszikat hint combom belső felére, egyre jobban haladva nőiességem felé. Nyelvével elkezd odalent kényeztetni én pedig levegő után kapkodom. A lepedőt markolászom, Harrynek pedig még inkább adok az önbizalmára. Egy idő után már nem csak nyelvét használja, hanem ujjait is belém mélyeszti. Eleinte furcsa, ismét ezt érezni, de minél gyorsabban mozgatja őket bennem annál nagyobb extázisba kerülök.
- Mehet még egy? – hallom Harry hangját, valahonnan a távolból.
Válaszra nincs elég erőm, ezért csak egy bólintással felelek. Hazz még egy ujját óvatosan felhelyezi és eleinte lassan, gyengéd mozdulatokkal kényeztet.
- Csináld gyorsabban – lihegem percekkel később.
Már csak ujjait veti be, de érzem, hogy már nincs messze az a bizonyos érzés.
Pár perc múlva egy hátam ívbe feszül és egy hatalmas nyögés kíséretében elélvezek. Harry kihúzza belőlem ujjait, majd megtörli kezét egy zsebkendővel. Kimegyek a fürdőszobába és megtisztítom magam, majd a szobába visszasétálva felkapcsolom a villanyt és megkeresem a bugyit illetve a felsőm. Harry a szemeit egy pillanatra sem veszi le meztelen testemről, ami miatt zavarban is vagyok. Megtalálva a levetett fehérneműt és ruhadarabot magamra kapom őket.
Harry elé sétálok, aki azonnal ölébe von. A vigyor továbbra is letörölhetetlen az arcáról.
- Jó volt? – kérdezi.
- Isteni – vörösödök el, és lehajtóm fejem, de ő egyszerre felemeli.
- Baba emiatt ne szégyelld magad. Ez egy természetes dolog két ember között.
- Tudom – nevetek – De aludhatunk? Holnap témazárót kellek írni.
- Miből?
- Történelemből – sóhajtok lemondóan.
- Már azt sem tudom, mi volt az utolsó anyag, amin ott voltam – nevet fel felvágósan.
- Hát, akinek bejött az élet – nyomok egy puszit szájára, majd bebújok az ágyba.
Harry a villanykapcsolóhoz sétál és lekapcsolja a világítást. A szoba ismét csak a Hold fényétől „világos". Hazz bebújik mellém az ágyba és mellkasára von.
- Szeretlek Baba – kapok egy csókot fejem búbjára – Jó éjszakát!
- Én is szeretlek. Jó éjszakát!
Immár éjfél után néhány perccel nyugodtan hajtom álomra a fejem szerelmem karjaiban...
A TÖRTÉNET IMMÁRON 21.100 MEGTEKINTÉSSEL RENDELKEZIK KEREKEN (2016.03.20 20:15)! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM NEKTEK :') IMÁDLAK TITEKET!♥♥♥♥♥♥♥♥
FB csoport link: https://www.facebook.com/groups/1490913031234466/?fref=ts
FB csoport neve: "Eltaszítva (wattpad)"
Eltaszítva Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=vlBAtXSjWec
Eltaszítva Trailer: youtube: Eltaszítva - Wattpad Készítette: Claudia Sinclair
YOU ARE READING
Eltaszítva [Harry Styles fanfiction HU] [Befejezett]
FanfictionA ragaszkodást nem lehet elzárni, mint egy csapot. Főleg, ha az ember gyerekéről van szó. - Cassandra Clare Vagy mégis? 2015.01.16. - 2017.04.16. -------------------------- #8 in Fanfiction -- 2017.03.14. #6 in Fanfiction -- 2017.03.1...