Sziasztok!
Meg is érkeztem a következő fejezettel! ☺
Az előző fejezethez 47(!!!!!) vote és 4 olvasói komment érkezett, amit nagyon köszönök!♥♥
Jó olvasást és HAGYJATOK NYOMOT MAGATOK UTÁN!
Remélem ez a rész is elnyeri tetszéseteket!Vigyázzatok magatokra!
Puszi: VanneyG :* ♥☺
- Romina...
A kísértetiesen ismerős hang irányába fordulok, de közben imádkozom, hogy csak hallucináljak. Imáim azonban nem találnak meghallgatásra. Utolér a légszomj, így muszáj levegő után kapnom.
- Harry... - nyögöm ki a nevét erőtlenül és hitetlenkedve.
Próbálok felkelni ebből a borzalmas álomból, de képtelen vagyok rá. Bízom abban, hogy mindezt csak képzelem és nem áll velem szemben a gyerekeim apja. Arcáról csak a szomorúságot, a keserűséget, a bánatot tudom leolvasni. Haja körülbelül olyan hosszúságú, mint amikor megismertem. Zöld íriszei meggyötörtek, arca vonalai azonban semmit sem változtak ezalatt, a hét év alatt.
- Szia – húzódik gyengéd mosolyra szája.
- Mit keresel te itt? – kérdezem ingerülten.
- Öhm... Csak a szokásos kivizsgálás – dadogja.
- Azta – szólal meg ámulva Oliver – Harry Styles.
Mutatóujjával az említett személyre mutat és rám emeli tekintetét.
- Te ismered Harry Stylest, mami?
- Öhm – keresem a szavakat – Régen találkoztunk már.
- Kérhetek egy kocsigramot? – ugrándozik vígan.
Elnevetem magam Ollie viselkedésén, illetve aranyos nyelvbotlásán is.
- Az autogram Szívem – mosolygok.
- Olyat – bólint büszkén – Kapok? – néz Harryre kutya szemekkel.
Harry rám pillant, én pedig beleegyezően bólintok. Nem akarom elvenni ezt az örömöt a fiamtól. Ollie boldogan tartja az alkarját, hogy oda kapja az aláírást. Harry elővesz egy tollat a zsebéből – ki hord egyáltalán a zsebében tollat? – és aláfirkantja a kisfiunk kezét.
- Juj – ugrál kiabálva, de lecsitítom, mivel mégiscsak egy kórházban vagyunk.
- Gyere Oliver – fogja meg a fiam kezét Drew – nézzük meg, hol marad a nagyi.
Oliver boldogan integet az általa istenített énekesnek. Harry is visszainteget a fiának, aki el is tűnik a folyosóról a nevelőapjával kézen fogva.
Harry a tekintetét ismét rám emeli. Szemei ugyanúgy megbabonáznak, mint anno.
- Szóval, Oliver – szólal meg Harry – Gyönyörű nevet választottál neki.
- Menj el, Harry – suttogom elcsuklott hangon – Menj el!
- Nem megyek el – erősködik.
- Miért nem? – emelem fel a hangom – Miért kell itt lenned? Miért kellett ennyi idő után újra felbukkannod?
- Romina... - nyújtja a kezét az enyém felé, de én elrántom a sajátomat.
- Ne Harry – állítom le – Csak tűnj el innen és életünkből is, úgy, mint az elmúlt hét évben. Tökéletesen megvoltunk eddig. Mi a fenéért kellettél megjelenni? – zokogok fel.
CZYTASZ
Eltaszítva [Harry Styles fanfiction HU] [Befejezett]
FanfictionA ragaszkodást nem lehet elzárni, mint egy csapot. Főleg, ha az ember gyerekéről van szó. - Cassandra Clare Vagy mégis? 2015.01.16. - 2017.04.16. -------------------------- #8 in Fanfiction -- 2017.03.14. #6 in Fanfiction -- 2017.03.1...