Sziasztok!
Sajnálom, hogy késtem a résszel, de egész hétvégén és még tegnap is gond volt a nettel.
A suliban most van az utolsó hajtás és, hogy őszinte legyek egy-két tantárgyból nem állok fényesen és nem örülnék a hármasnak. Szóval nem tudom, hogy tudom-e tartani a "határidőt" :(Az előző részhez 27 (!!!) vote érkezett, valamint 3 (!!!) olvasói komi! TE JÓ ÉG! Nagyon szépen köszönöm nektek! Imádlak titeket!
A rész remélem elnyeri tetszéseteket és HAGYJATOK NYOMOT MAGATOK UTÁN!
Jó olvasást! Vigyázzatok magatokra!
Puszi: VanneyG :* ♥☺
Tanítás végére az egész suli a történteken csámcsog. A dolgokat mindenki más és más köntösbe öltöztette. Egyesek azt terjesztették, hogy összevesztem Brandonnal és mivel megbántott Harry nekiment. Más klikkek a megcsalási szálat fonták tovább, hiszen szerintük Brandon gyerekét várom – annak ellenére, hogy meleg - ezt pedig Harry megtudta. Épp ésszel felfogni nem tudom miért jó az embereknek, ha valótlant állítanak diáktársukról vagy bármely más emberről.
Délután mikor hazaértem Tina nem volt otthon, mert a barátnőivel ment el vásárolni és kávézni. Adrian pedig szokásos módon az üzlettel foglalkozik a családja megélhetése érdekében. Harry előbb otthagyta a stúdiót, hogy hazaérjen mire én is.
A szobájában – amire már úgy tekintünk, mintha csak közös lenne - ülök az ágy szélén, Ő pedig előttem toporog.
- Nem tudom, mit mondjak Romi – suttogja.
- Elárulhatnád, hogy miért estél neki Brandonnak – sóhajtom.
- Ro... szeretlek. Rettegek attól, hogy elveszítelek. Az utóbbi időben nem arról voltam híres, hogy sok időt töltöttem veled. Tartok attól, hogy egy nap mikor hazajövők te csak annyit mondasz, hogy végeztünk egymással. Nem is emlékszem mikor mentünk el valahova kettesben. Több időt töltesz Brandonnal, mint velem, s ez az én hibám. Sosem tudhatom, mikor unod meg azt, hogy rám vársz napestig... Te is tudod, hogy ebből egyszer eleged lesz. Félek, hogy ez a pillanat hamarosan eljön. Ennek köszönhetően mindent túlgondolok és így volt ez ma is.
- Adtam bármi féle okot arra, hogy kételkedj bennem? – állok fel az ágyról és elé sétálok.
- Nem erről van szó Ro - von magához a derekamnál – De nincs olyan nő a Földön, aki kibírná azt, hogy a párja nincs vele, mikor szüksége lenne rá.
- De én túlságosan szeretlek, ahhoz, hogy eldobjalak magamtól. Nem egyszerű, de ezért nem kellett volna megütnöd Brant.
- Hibát követtem el, tudom. A haverodtól pedig bocsánatot fogok kérni – mondja, de érzem rajta, hogy a háta közepére sem kívánja azt a bocsánatkérést.
- Úgy semmi értelme nincs a bocsánatkérésnek, ha nem őszinte.
- Ro bocsánatot kérek tőle, és lezárhatjuk ezt a dolgot – mormogja.
- Szóval te csak leakarod zárni ezt a dolgot... Az nem számít, hogy eltörted a legjobb barátom orrát és a suliban egy kurvának állítottál be? – kiabálom és elszakadok tőle.
- Nem azt mondtam, hogy nem számít. Igenis számít, de bocsánatot kérek és vége van.
- Rohadtul nincs – kelek ki magamból – Harry azt terjesztik rólam a suliba, hogy Brandon gyerekét várom, pedig ő meleg. Feltudod fogni, hogy ez milyen megalázó neki is, de legfőképp nekem?
Harry száján egy szó nem jön ki. Látszik arcán, hogy feldolgozza szavaimat és eljut a tudatáig mit is ért el ezzel a cirkusszal. Nem csak önmagát járatta le az egész diáksereg előtt, hanem a barátnőjét is. Neki még csak könnyebb lesz, hiszen nem jár nap, mint nap azon falak közé, de én igen. Azokkal az emberekkel kell lennem, akik elhitték azt, amit Harry zagyvált.
- Sajnálom – rogy le az ágyra – Nem akartam ezt Romina. Esküszöm nem akartam ezt tenni sem veled, sem Brandonnal. De a féltékenység egyszerűen elborította az agyam. El foglak veszíteni.
Arcát tenyereibe temeti. Akármennyire is haragudni akarok rá... nem tudok. Szívem meglágyul és annak mélyén pontosan tudom, hogy szeret. Ahogy azt is, hogy nem tesz jót kapcsolatunknak az, hogy keveset vagyunk együtt. De neki ezt kell tennie, a karrierjét építi és az álmai felé halad.
- Hazza – guggolok elé és tenyereit lefejtem arcáról – Felejtsük el. Rendben? A suliban előbb-utóbb úgyis csillapodnak a dolgok, hiszen minden csoda három napig tart... De kérlek Hazz... Brandon barátsága fontos nekem. Kérj tőle bocsánatot, de őszintén. Nem azt mondom, hogy legyetek a legjobb haverok, de megpróbálhatnád nem megölni, ha meglátod – nevetek fel kínomban mondandóm végére.
- Meg fogok tenni mindent, ígérem. S most, hogy tudom, a srác meleg... hogy őszinte legyek ettől megkönnyebbültem. A világon egy férfival kevesebb van, aki hajthat rád – neveti el magát, és ezen és elmosolyodom.
Milyen dolgokon jár az esze!? Te jó ég.
Harry az ölébe húz, én pedig nyaka köré fonom kezeim és összekulcsolom őket. Ajkaira perverz mosoly húzódnak, majd az enyéim ellen nyomja őket. Szenvedélyes csókcsatába kezdünk, kezei pedig ruhám alá vándorolnak. A felsőm pillanatokon belül lekerül rólam és erre az időre elvállunk egymástól. Amint a lila anyag földet ér, egymás ajkaira tapadunk, mire én erősen beletúrok hajába és meghúzom azt. Férfias morgás szakad fel Harryből, míg belőlem egy kéjes nyögés. Eldöntöm Harryt az ágyon és elkezdtem nyakát csókolgatni. Ingjét kigombolom, így feltárul előttem férfias teste. Végig csókolm mellkasát és hasát, egészen a V vonaláig. Érzem, hogy nadrágjában egyre kisebb a hely, dudorodó férfiassága miatt.
A következő pillanatban a földszintről ajtócsukódást hallunk, mire leugrom Harryről. Amilyen gyorsan tudom, megkeresem felsőmet és felkapom magamra. Harry felül az ágyon és elmormol pár káromkodást. Felnézek rá, de szemem megakad egy bizonyos részénél. Nadrágja már sátorrá nőtte ki magát. Szám elé kapom kezem és próbálom visszatartani a nevetésem.
- Ne csináld már, – röhög ő is – így nem mehetek le anyuhoz.
- Akkor mit fogsz tenni? – kérdezem kuncogva.
- Öhm... Gyorsan veszek egy hideg zuhanyt, te meg ments ki anyunál azzal, hogy a stúdióval beszélek – ránt magához és hozzá dörzsöli magát odalent.
Számat egy jóleső nyögés hagyja el tette következtében. Felnevetek, majd egy puszit nyomok arcára.
- Lemegyek anyukádhoz. Te pedig csak hűtsd le magad.
- Igyekezni fogok – nevet – Szeretlek. És sajnálom a mai napot.
- Ezt már megbeszéltük – simítok végig arcán – Szeretlek.
Elhagyom a szobát, majd lemegyek a földszintre...
FB csoport link: https://www.facebook.com/groups/1490913031234466/?fref=ts
FB csoport neve: "Eltaszítva (wattpad)"
Eltaszítva Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=vlBAtXSjWec
Eltaszítva Trailer: youtube: Eltaszítva - Wattpad
Készítette: Claudia Sinclair
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
A TÖRTÉNET IMMÁR 27.929 MEGTEKINTÉST TUDHAT MAGÁÉNAK ÉS 1.491 SZAVAZATOT!
Ez hatalmas szám és ezért csak is nektek, olvasóknak lehetek hálás! Nagyon szépen köszönöm nektek, hogy olvassátok Romina és Harry történetét!
(számadatok: 2016.05.03. 17:50)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
YOU ARE READING
Eltaszítva [Harry Styles fanfiction HU] [Befejezett]
FanfictionA ragaszkodást nem lehet elzárni, mint egy csapot. Főleg, ha az ember gyerekéről van szó. - Cassandra Clare Vagy mégis? 2015.01.16. - 2017.04.16. -------------------------- #8 in Fanfiction -- 2017.03.14. #6 in Fanfiction -- 2017.03.1...