Sziasztok!
Nos megérkeztem az új fejezettel, amely választ ad néhány kérdésre!
Az előző fejezethez 51(!!!!!!!!) vote és 6(!!!!) olvasói komment érkezett! JÓSÁGOS ATYA ÚR ISTEN! EZ ELKÉPESZTŐ SZÁMOMRA!♥♥☺♥♥Nem is húzom tovább az időt! Jó olvasást és HAGYJATOK NYOMOT MAGATOK UTÁN!
Remélem ez a rész is elnyeri tetszéseteket!
Vigyázzatok magatokra!Puszi: VanneyG :* ♥☺
UI.: kérlek írjátok meg a véleményeteket ezzel a fejezettel kapcsolatban! Ez most nagyon fontos számomra! :( ♥♥
*Harry szemszöge*
Immár a sokadik éjszaka gyötört álmatlanság. Csak Romina arca lebegett lelki szemeim előtt, amikor összetört. Csalódott bennem és most gyűlöl. Én is így érzek magammal kapcsolatban. Eldobtam magamtól életem legfontosabb személyét, aki a gyermekeimet hordja a szíve alatt. A kicsik apa nélkül fognak felnőni, és éppen úgy fognak utálni, mint édesanyjuk.
De teljesen jogosan.
Nem volt merszem elmondani az igazat Rominának, és elveszítettem őt. Eltaszítottam magamtól.
Belépve „Perfect Music Records" bejáratán elfog a hányinger és az undor. Ha nem teszem be ide a lábam hónapokkal ezelőtt, még most is Ro mellett lennék. A főnököm irodájába igyekszem, ugyanis tegnap felhívtak, hogy ma nyolcra jöjjek be. Legszívesebben otthon maradtam volna, hogy a falba verjem a fejem a tetteim miatt.
- Tessék – kiált Mr. McRyan a kopogásom után.
Bemegyek az irodájába és miután felkínálta helyet leülök.
- Mi az oka annak, hogy ilyen korán behívatott uram? – érdeklődöm.
- Beszélnem kell veled Styles – mondja – Most, hogy szakítottál a menyasszonyoddal egy barátnőre van szükséged.
- Téved – javítom ki – Nincs szükségem semmi féle barátnőre.
- Az imidzsed javítására szolgál. Nagyobb figyelmet kapsz a médiában, többször kerülsz címlapra és több interjú készül majd. Több ember figyel fel rád és az állítólagos barátnődre is.
- Kit akar mellém paterolni? – kérdezem flegmán.
Felemeli a telefont, megnyomja a gyorshívót, majd csak annyit mond:
- Miss. Trumble kérem, küldje be a vendégünket – majd leteszi a telefont.
Az ajtó pillanatok múlva kinyílik, és pedig hátratekintek. Az ajtóban megjelenik Elizabeth Moons, a legújabb üdvöskéje a zeneiparnak. Kecses léptekkel közelít az asztal felé a combközépig érő fekete szoknyában és fekete magassarkújában.
- Jó reggelt Mr. McRyan – fog kezet a PMR vezérigazgatójával, majd felém fordul – Jó reggel Harry, Elizabeth Moons vagyok.
Kedves mosollyal mutatkozik be és felém nyújtja kezét, amit el is fogadok.
- Harry Styles – mutatkozom be, annak ellenére, hogy pontosan tudja ki vagyok.
Mindketten leülünk Lucas asztalához.
- Nos, Harry – tekint rám – Elizabeth lesz a barátnőd, amíg másként nem döntünk. Időnként együtt fogtok megjelenni néhány talkshowban, együtt adtok interjút egy-egy újságnak.
- Meddig kell ezt csinálni? – kérdezem kicsit sem kedvesen, és látom, hogy ezzel nagyon megbántom Lizát.
- Három évig biztos – jelenti ki.
- Hogy meddig? – kiáltok fel idegesen és felpattanok – Három évemet csesszem el egy idióta színjátékra? Nem is tudok semmit Elizabethről, és keltsem azt látszatot, hogy szeretem? Elvették tőlem Rominát – kiabálok – Egy rohadt apró betűs rész miatt nem lehetek a gyermekeimmel és életem szerelmével. Tönkretették az életem és egy olyan lányét is, aki senkinek sem ártott. Aki mellettem volt.
- Megmondtam Harry, – emeli fel a hangját Lucas – ha drogbotrányba, rendőrségi ügybe keveredsz, vagy bárminemű párkapcsolati hajcihőbe, ebbe beleértve egy gyereket is és a megcsalást, akkor repülsz a lemezkiadótól. És ha ez nem lenne elég még az életed is tönkreteszem. Megmondtam, ha nem tudódik ki egy gyerekügy, mert elvetetitek akkor nincs gond. De aláírtad a szerződést, ezáltal vállaltad, hogy nincsenek ilyen jellegű botrányok. Az már a te problémád, hogy ne tudtad meggyőzni a menyasszonyod, hogy vetesse el a gyereket.
A pumpa az eget veri nálam. Tartok attól, hogy agyonverem ezt a szemétládát. Kirohanok az irodából és igyekszem, hogy minél előbb elhagyhassam ezt az épületet. Mögöttem cipőkopogást hallok, de ez az, ami a legkevésbé érdekel most.
- Harry – kiált utánam egy női hang – Harry állj meg.
Veszek egy mély levegőt, majd eleget teszek a kérésnek. Szemeim lehunyva a tüdőmben tartott levegőt lassan kifújom. Megfordulok és Elizabethtel találom szemben magam.
- Mit akarsz Elizabeth? – teszem fel a kérdést félválról.
- Először is csak Liza vagy Beth – nevet fel kedvesen, hogy mosolyt csaljon az arcomra. A terve nem igazán válik be – Na mindegy is... Figyelj, nekem sincs ínyemre ez az egész színjáték. De ha nem úgy tekintünk egymásra, mint egy ránk erőltetett személyre, hanem, mint barátra, akkor kibírjuk. Nekem a barátom azért hagyott el, mert nem akarta úgy élni a mindennapjait, hogy a barátnője egy másik férfi oldalán jelenik meg a rendezvényeken, az újságok lapjain... Pontosan tudom, hogy milyen érzés, amikor emiatt az egész miatt elveszíted azt, akit szeretsz.
Nagyot sóhajtok és ráeszmélek valamire; a sztárok élete nem csupa móka és kacagás, ahogy az emberek azt elképzelik.
- Szóval, csak azt akarom ebből kihozni, hogy támogassuk egymást ezekben az időkben ne forduljunk egymás ellen, csak azért mert egy házsártos vénember a főnökünk – mondja, mire egy őszinte mosoly kúszik arcomra – Igen, igen – mutat ajkaimra nevetve – Ott bujkál az a mosoly. Gyerünk Styles, ne légy letörve, mint a bili füle. Nem akarom, hogy utálj Lucas miatt.
- Nem is téged utállak, – javítom ki azonnal – hanem magamat. El kellettem volna mondanom Rominának, hogy mi a helyzet, de én inkább ellöktem magamtól. Eltaszítottam a nőt, akit szeretek és a gyermekeimet, akik a pocakjában növekszenek. S az egész világnak igyekszem azt az álarcot mutatni miszerint, abszolút nem érdekelnek ők. De mégis... Ők jelentik nekem a világot. Szeretem őket és mellettük akarok lenni. De nem játszhatok Romina érzéseivel. Már csak abban bízom, hogy Romina egy nap boldog lesz valakinek az oldalán és a gyerekeknek is lesz egy normális apaképük...
☺ CSATLAKOZZ TE IS A FACEBOOK CSOPORTHOZ! ☺
FB csoport link: https://www.facebook.com/groups/1490913031234466/?fref=ts
FB csoport neve: "Eltaszítva (wattpad)"
☺NÉZD MEG TE IS A TÖRTÉNET ELŐZETEST! ☺
Eltaszítva Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=vlBAtXSjWec
Eltaszítva Trailer: youtube: Eltaszítva - Wattpad
Készítette: Claudia Sinclair
ESTÁS LEYENDO
Eltaszítva [Harry Styles fanfiction HU] [Befejezett]
FanficA ragaszkodást nem lehet elzárni, mint egy csapot. Főleg, ha az ember gyerekéről van szó. - Cassandra Clare Vagy mégis? 2015.01.16. - 2017.04.16. -------------------------- #8 in Fanfiction -- 2017.03.14. #6 in Fanfiction -- 2017.03.1...