Sziasztok!
A tegnap este folyamán újra egy díjat kaptam 1D-and-Zayn-től. Nagyon köszönöm, Timi! Imádlak♥♥Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!
3. Írj magadról 10 tényt!
4. Válaszolj 10 kérdésre!
5. Tegyél fel 10 kérdést!
6. Küld el 10 embernek!
TELJESÍTÉS:
1. Köszönd meg díjat!
Ez a pont máris kipipálva! Nagyon imádlak, drága Timi!2. Olvas el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad!
Ezzel azt hiszem nincs gondom;) Csak szeretni lehet, amit csinálsz♥3. Írj magadról 10 tényt!
1. Már lassan nem tudok mit írni:/
2. Sajtos húsit ettem ebédre rizzsel.
3. 29 kép van a szobámban☺4. Valamint öt autogramkártya☺
5. 10 könyv van meg Jennifer L. Armentrout tollából♥
6. Kikészülök az egoista emberektől.
7. Nem tudom mi jó van abban, hogy az ember minden hétvégén a sárgaföldig leissza magát.8. Kissé megutáltam a kebabot.
9. Régen nagyon sok blogot olvastam, de mára már minimálisra csökkent ez a szám.
10. Fogalmam sincs, hogy melyik az a tény, amit már korábban is leírtam...3. Válasz 10 kérdésre!
1. Szerinted mi a boldogság?
Fogalmam sincs. A boldogság relatív. Valaki csak akkor boldog ha milliárdok vannak a zsebében és ezer meg egy háza a világ minden táján. Más azonban már akkor is boldog, ha a gyerekének tud adni néhány falat vacsorát.
2. Találsz különbséget a magány és az egyedüllét között?
Igen. Én például nagyon szeretek egyedül lenni, de nem vagyok magányos. A magányos embernek nincsenek barátai és nincsenek hozzá közel álló személyek. Aki egyedül van, annak lehet, hogy vannak barátai és családja.
3. Szerinted mi az értelme az emberi létnek?
Nem tudom, nem szoktam ilyeneken gondolkodni. Az etika tanárom kellene megkérdezni :/4. Vezetsz bakancslistát?
Nem.
5. Van testékszered?
Ha a fülbevaló annak számít, akkor négy is.
6. Ha visszamehetnél az időben, hogy megváltoztasd a családod vagy a saját sorsod, megtennéd?
A szüleim bár elváltak és az az ember, aki egykoron az apámnak vallotta magát, immár 8 éve nem törődik velem, ezen nem változtatnék semmit.
Annyit változtatnék, hogy a nagypapám előbb rábeszélném egy orvosi vizsgálatra, hogy még meg lehessen menteni.
7. Van olyan emlék a gyerekkorodból, melyet szívesen felidézel nosztalgiázás gyanánt?
Azt hiszen boldogan mondhatom, hogy az egész gyerekkorom szívesen idézem fel.
8. Van olyan emléktárgyat, melyet olyan személytől kaptál, aki hajdan nagyon közel állt hozzád, de manapság nem keresed a társaságát?
Nincs ilyen személy :D
9. Honnan szerzel ihletet az íráshoz?
Sokat szoktam gondolkodni, hogy vajon hogyan kellene folytatni egy-egy rész megírta után a dolgokat. S csak beugrik egy-egy momentum és aköré építek még néhány elemet.10. Szereted az életedet?
Vannak pillanatok, mikor gyűlölöm. De többnyire igen.
Most díjat nem adnék senkinek, akinek szerettem volna, az megkapta☺
Vigyázzatok magatokra!
Puszi: VanneyG;*♥☺
YOU ARE READING
Eltaszítva [Harry Styles fanfiction HU] [Befejezett]
FanfictionA ragaszkodást nem lehet elzárni, mint egy csapot. Főleg, ha az ember gyerekéről van szó. - Cassandra Clare Vagy mégis? 2015.01.16. - 2017.04.16. -------------------------- #8 in Fanfiction -- 2017.03.14. #6 in Fanfiction -- 2017.03.1...