Sziasztok!
Meg is érkeztem a következő fejezettel! ☺Az előző fejezethez 63 vote és 7 olvasói komment érkezett! EZ A VOTE SZÁM AZ EDDIGI LEGNAGYOBB♥_♥ Nagyon köszönöm nektek! TI VAGYTOK A LEGJOBBAK!♥♥
Jó olvasást és HAGYJATOK NYOMOT MAGATOK UTÁN!
Remélem ez a rész is elnyeri tetszéseteket!
Vigyázzatok magatokra!
Puszi: VanneyG :* ♥☺
Negyed tizenegy. De legalább rendben hazaértem... Haza. Olyan furcsa, hogy az otthonomként tekintek Harry házára, pedig csak pár órája vagyok itt.
Míg a kórházban voltam felhívtak a rendőrségtől, hogy a holnapi nap folyamán fognak kikérdezni a mai napot illetően. Nem akarok a mai napról beszélni, de még csak rá gondolni sem. El akarom felejteni a nap történéseit és boldogan élni tovább az életem Harry oldalán.
Az ikrek miatt kissé furdal a lelkiismeret. Tegnap megígértem nekik, hogy ma beviszem őket a pici Hopehoz, de a dolgok nem úgy alakultak, hogy ezt be tudjam tartani. A napokban azonban mindenkép meg szeretném látogatni a jövendőbeli keresztlányomat.
Valamint tisztában vagyok azzal, hogy valamikor el kell mondanunk az igazat Darcynak és Olivernek. Joguk van tudni, hogy Harry az apjuk és most már kétségem sincs afelől, hogy ennek minél előbb meg kell történnie. Bánok minden egyes alkalmat, amikor Andrewt hívták apának és nem Harryt. Egy ilyen kegyetlen ember nem érdemelte meg a szeretetünket. De nem csak a miénket, senki másét nem érdemli.
A félelem azonban mégsem akkor volt a tetőponton, amikor Drew-val szemtől-szemben álltam. Hanem amikor ott ültem Harry ágya mellett kétségek között, hogy vajon még fel fog-e valaha ébredni. De hála Istennek minden félelmem hiába való volt.
***
- Mami mi is bemehetünk ma Harryhez? – kérdezi Darcy a reggeli fogyasztása közben.
A reggelit Tina és anya készítette, míg én és Adrian kicsábítottuk az ágyból a két kis lurkót.
- Ha szeretnétek igen – bólintok – De Harry most beteg. És különböző műszerek vannak rákapcsolva a testére.
- Az mit jelent? – teszi fel a kérdést Ollie.
- Lélegezető gépen van például. Az azt jelenti, hogy van egy cső az orrában, amin keresztül kapja a levegőt – magyarázom.
- Fújj – szorítják össze szemüket.
Reakciójukon mindannyian felnevetünk.
Darcy haja minél hosszabb, annál jobban göndörödik, akárcsak Harryé. Oliver pedig a Harry iránti rajongása miatt szereti a hosszú hajat. Mikor kiskorában le akartam neki vágatni, nem engedte, mert Harry Stylesnak is hosszú haja van, akkor neki is az lesz.
A fiam kiköpött apja, de a lányom arcvonásai inkább a kiskori énemre hasonlítanak, mintsem az apjára. Hiába nem akartam, hogy Harryre hasonlítsanak, most annál jobban örülök, hogy az ellenkezője következett be.
Adrian visz be minket a kórházba, mert nem akarta, hogy én vezessek, hiszen tegnap későn értem haza – ezáltal ágyba is -, ma pedig hatkor keltem. A gyerekek egymás kezét fogva andalognak előttünk a kórház épületében. Darcy egy rózsaszín rövidnadrágot és fehér ujjatlant visel. Hozzá a kedvenc fehér topánkáját vette fel és haját egy rózsaszín hajgumival kötöttem össze. Oliver egy rövid farmernadrágot és egy fehér ujjatlant vett fel egy fehér tornacipővel.
YOU ARE READING
Eltaszítva [Harry Styles fanfiction HU] [Befejezett]
FanfictionA ragaszkodást nem lehet elzárni, mint egy csapot. Főleg, ha az ember gyerekéről van szó. - Cassandra Clare Vagy mégis? 2015.01.16. - 2017.04.16. -------------------------- #8 in Fanfiction -- 2017.03.14. #6 in Fanfiction -- 2017.03.1...