V: Hey!
Kookie: Kimsin?
V: Taehyung -,-
Kookie: Şu alışveriş merkezinde olan mı?
V: Evet.
Kookie: Oh...Selam o zaman:)
V: Selam:)
Kookie: Erkek arkadaşının doğum günü nasıldı?Umarım hediyeyi beğenmiştir?
V: Aslında...
Kookie: Ne oldu?Beğenmedi mi yoksa?!
V: Yo hayır,onunla alakası yok.Şey...
Kookie: Ney...
V: Biz ayrıldık.
Kookie: Ah...Üzgünüm...Ne oldu ki?
V: Sıkılmış benden,zaten bende sonra hediyesini vermekten vazgeçtim -,-
Kookie: Uhm...Demek öyle..
Jungkook aslında sevinmişti.Neden olduğunu bilmiyordu ama ayrılmalarına mutlu olmuştu.Acaba Taehyung üzgün müydü?Eğer öyleyse bunu bahane edip buluşabilirlerdi!
Kookie: Peki iyi misin V?Eğer kötüysen buluşabiliriz.Tabi yanlış anlamazsan?
Taehyung cümleyi tekrar tekrar okudu ve evi turlamaya başladı.Aslında hiç de üzgün değildi.Ama bunu bahane edip buluşabilirdi.
V: Aslında Kookie,oldukça kötüyüm ve sanırım buluşsak iyi olur.
Jungkook okuduğu mesaj ile yüzünde istemsiz bir gülümseme oluştu.Peki nereyi ayarlayacaktı?
Kookie: Tamam öyleyse buluşalım.Ama nerede?
V: Sizin caddenin aşağısındaki cafe?
Jungkook okuduğu mesajla tırstı.Onun evini nereden biliyordu ki?
Kookie: Bir dakika...Sen benim evimi nereden biliyorsun?!
Taehyung okuduğu cümleden sonra kendine içinden bildiği bütün küfürleri saydı.Acilen bir bahane bulması gerekiyordu.
V: Benim bir arkadaşım senin apartmanında oturuyordu ve seni de apartmana girerken görmüştüm.Oradan hatırlıyorum.
Jungkook okuduktan sonra içine bir rahatlık geldi.O zaman buluşmaları için hiçbir engel yoktu.
Kookie: Tamam o zaman,yarın saat 13.45'te cafede ol.Birbirimizi buluruz nasıl olsa;)
V: Tamamdır o zaman.Yanımda olan tek kişi olduğun için teşekkür ederim Jungkookie ^_^
Kookie: Sorun değil TaeTae.Yarın görüşürüz?
V: Tamam görüşürüz.
Görüldü 21.38
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin