Tae Jin'e bakarak hafif kızaran yanaklarıyla başını aşa yukarı sallamıştı.Jin Tae'ye yaklaşıp planı anlattı ve Tae de onay verince odadan çıkıp merdivenden aşa doğru inmeye başladılar.
-------------------
Jungkook merdivenden inen ikiliyi görünce ayağa kalktı.Tae'nin suratı asıktı.Esmer Jıngkook'un yanına gelince kolundan tuttu ve konuştu.
"Başbaşa konuşabilir miyiz?"
Jungkook olumlu anlamda başını salladı ve mutfağa doğru yürüdü.
Boş masanın üzerine oturdu ve ayaklarını sandalyeye koydu.Elleriyle yüzünü kapattı ve konuşmak için derin bir nefes aldı.
"Bak Tae istersen benimle artık konuşmaya bilirsin belki benden soğudun bilemem ama eğer duygularım beni yanıltmıyorsa senden hoşlanıyorum."
"Bitti mi Kookie?"
Jungkook konuştuktan sonra derin bir nefes verdi.
"Evet bitti.Ama sen benden soğu-"
Bu sefer sözlerini kesen gerçekten de Tae'nin dudakları olmuştu.
Jungkook bu ani hareketle şaşırmıştı.Ne yani esmer de onu mu seviyordu?!Bu yaşanamaz kadar güzel bir şeydi.
Dudaklarında hissettiği acıyla karşılık vermesi gerektiğini fark etti.Dudaklarını yavaşça oynattı ve ellerni esmerin ensesine götürdü,kendisine daha çok bastırdı.Taehyungtan boğuk bir inleme kazanınca dilini diğerinin sıcak mağarasına gönderdi.İki taraf da inleyince daha da hızlandılar.
Nefes almak için ayrıldıklarında alınlarını birbirlerine yasladılar.
"S-seni seviyorum V…"
"B-bende Kookie..."
--------------
Masanın etrafındaki beş kişi mutfağa gidenlerin arkasından konuşurken yanlarına doğru gelen Vkook çiftine baktılar.El ele tutuşuyorlardı.Yoongi bunu görünce sinirlenerek masaya vurdu.
"Hadi ama!Benim bile Jimine çıkma teklifi bile etme cesaretimi iki ayda toplamışken siz nasıl olur da sevgili olursunuz?!?"
Yoongi şakayla karışık söylediği sözden sonra herkes kahkaha atmıştı.Ayaktaki iki çift de oturunca Tae konuştu.
"Oyuna devam edelim mi?"
"Bencede.Hadi ben çeviriyorum."
Jungkook çevirdikten sonra Jin Namjoon'a soruyordu.
"Hmm...D-c?"
Namjoon kendinden emin bir kararla cevap verdi.
"C."
"Emin misin Namjoon,kararını değiştiremezsin?"
"Pıf,en fazla ne olabilir ki?"
Jin duyduğu cümle ile gülümsemesi suratına yayılmıştı.
"Pekala madem öyle diyorsun...Kalk ayağa."
Namjoon sözünü dinledi ve ayağa kalktı.Sıradaki emri beklemek için Jin'e baktı.
"Şimdii..."
Elini cebine soktu ve para çıkarttı.
"Al şu parayı git eczaneden bir kutu prezervatif al."
Namjoon Jin'e 'Cidden mi?' bakışlarını attı.Namjoon piç gülümsemesiyle evet anlamda kafasını salladı.
"Pekala.Bu yaptığın yanına kalmayacak Jin!"
Evden çıktığında masadakiler oyuna devam etti.Şişe çevirildiğinde Jimin Taehyung'a soruyordu.
"D-c?"
"D."
"Hiç ailen tarafından şiddet gördün mü?"
Taehyung bu soruya burukça gülümsedi.Jungkook Jimin'e 'ne diyon amk' bakışları atarken Tae soruyu cevapladı.
"Evet.Üvey babamdan."
Jimin kafasını sallayarak daha fazla uzatmadı.Tekrar çevirdiler ve Hoseok Jin'e soruyordu.
"D-c?"
"Hah,tabiki de C!"
"Emin misin Hyung?"
"Hıhım.Hadi ne soruyorsan sor."
"En sevdiğin şarkıyı söyle."
Jin ayağa kalktı ve söylemeye başladı.Dalga geçerek söylediği için herkes gülüyordu ve kapı bir anda kırılacakmış gibi çaldı.
Herkes kapıya dikkatini verince Jin en büyükleri olarak gitti ve kapıyı açtı.Açar açmaz içeri nefes nefese bir Namjoon girdi.
"Seok Jin seni öldüreceğim."
Herkes ne olduğunu anlamamış bir şekilde Namjoon'a bakıyordu.Nefesini düzenleyince konuşmaya başladı.
"Eczaneye gittiğimde eczacı bir erkekti.İlk başta rahatlamıştım.Prezervatif paketini uzatınca adam bir pakete bir de bana baktı.İlk başta dalga geçmek için adama göz kırptım.O da bana anında öpücük attı!"
Bitirince masadaki herkes bir kahkaha patlattı.Jin hyungları aksine sinirlenmişti.Namjoon poşeti Jin'e verdi.
"Al.Artık ne işine yarıyacaksa..."
"Ben seni düşündüm sevgilim.Menilerimin tadını beğenmediğini söylemiştin."
Masadaki herkes gülmeye başladı.Tae hiçbirşey anlamadı.Jungkook kulağına eğilerek konuştu.
"Jin hyung ile Namjoon sevgili kkk."
Tae anladım demek istercesine kafasını salladı.
Saat on ikiyi geçiyordu. Tae esneyince Jungkook onun bu haline güldü.
"Bence artık uyumalıyız hyunglar."
Herkes onaylayınca Jungkook Tae'nin kolundan tuttu ve;
"Sen benimle uyuyorsun uzaylı ;)"
Tae utandığı için yanakları kızarmaya başladı.Arkasını döndüğünde tüm ekibin ona baktığını gördü.Jin bir adım öne çıkarak konuşmaya başladı.
"Bu arada,aramıza hoş geldin Uzaylı Taehyung."
Herkes aynı şeyi tekrarladı ve odasına dağıldı.Kookie V'nin elini tuttu ve odasına götürdü.Geniş olan yatağa ilk başta kendisi yattı ve Taehyung'u da kafası tam göğsünün hizasında yatırdı.
Tae şu anda iki yıldır hayalini kurduğu şeyi yaşıyordu.Kalp atışlarını dinleyerek ve huzurlu kokusunda uyumak...
"İyi geceler uzaylı sevgilim."
"Sana da iyi geceler kurabiyem."
———————
Lütfen görüşlerinizi yorum olarak belirtin ヽ(^。^)ノ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin