Bölümü bu kadar geciktirdiğim için hepinizden defalarca özür diliyorum.
~~~~~~~~~~~~~~
"T-tae?"
Tae hala duyduklarını sindirememişti.Ne yapmalıydı?Boynuna atlayıp 'Ah Jungkook,bende seni iki yıldır seviyorum.Niyahet!'mi demeliydi?Aptallaştı.
Jin ayağa kalkarak şoka girmiş Taeyi yukarı çıkarttı.Giderken arkasını dönerek diğerlerine -ve özellikle Jungkook'a- gelmemesi için işaret yaptı.
Üst kata çıktıklarında Jin esmeri Jungkook'un odasına götürdü.Taeyi içeri girdirdi ve yatağın karşısındaki koltuğa oturttu.Kendisi de oturmadan önce kapıyı kapattı,Tae'nin karşısındaki yatağa oturdu.
"Bak Tae,benim bir insanı tanımam üç dakikamı alır.Hal ve hareketlerin,insanlara karşı bakışın ve davranışın,kısacası ben seni tanıdım."
Jin derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti.
"Sana bir soru sorucam,ama bana karşı dürüst olacağına dair yemin et."
Tae ilk başta tereddüt etti.Yeni tanıştığı birine neden güvenecekti ki?Gerçi Jungkookla tanışalı üç gün olmuştu ve onun evine gelmişti.Herneyse,o farklı bu farklı diyerek geçiştirdi.
"Yemin ediyorum,hyung."
Jin bekklediği cevabı alınca gülümsedi ve hiç beklemeden sorusunu sordu.
"Sen Jungkook'u seviyor musun?"
Taehyung bu soruyu beklemiyordu.Evet,seviyordu ama nasıl anlamıştı?!
"E-evet hyung,a-ama sen bunu n-nasıl anladın?"
Jin tahmininin doğru çıkmasına karşı gülümsedi.
"Ona bakışlarından belli,Tae.Tanışırken biz baktığın gibi arkadaşça bakmıyorsun.Ona daha farklı bakıyorsun.Gözlerini okudum."
Tae,Jin hyungunun kesinlikle bir dahi olduğuna karar verdi.
Jin aklına gelen dahice planla Taeye baktı.Tae bu bakışın altına bir ibnelik olduğunu sezmişti.
"Tae...Bir planım var.Ama sana şunu sormalıyım,Jungkook ile öpüşmek ister misin?"
------
Ehuehueheuehuehu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin