|9|

6.7K 481 388
                                    

"Herkes hazır mı?"

Jin'in yönelttiği soruya salondaki herkes çantasıyla onay verdi.Kapıdan çift çift çıktılar ve en son kapıyı kapatan Hoseok oldu.(YN:T.T)

Evlerinin önündeki arabalarına bindiler.En arka dörtlüye Jimin,Yoongi,Jin,Namjoon oturdu.Şöför koltuğuna Hoseok,yanındaki ikiliye Taehyung ve Jungkook oturdu.

Yola çıktıkları zaman araba sessiz olduğu için yok çok sıkıcıydı.Yoongi konuyu açtı.

"Eee,çadırlarda kim kim kalıcaz?"

"Nasıl kim kim?Tabiki de çift halinde kalıcaz!"

"Hoseok?"

"O bizimle kalsın."

Herkes dönüp Jimin'e baktı.

"Ayh hayır,mümkünse ben tek kalırım.Rahat rahat,kendi çadırımda,tek başıma... "

Hoseok ağlama taklidi yapıp olmayan göz yaşını silince arabadakilerden büyük bir gülme sesi koptu.Jimin gülmesi bitince konuşmasına devam etti.

"Ciddiyim,Hoseok.Bizimle kal."

"Evet Hoseok,bişey yapmayız merak etme. "

Yoongi cümlesinden sonra aynadan lna bakan Hoseok'a göz kırptı.Hoseok gülüp başını hayır anlamında salladı.

"Yo,yo yo yo.Ben bu iki çifte güvenmiyorum.-"

"Ah hadi ama!Nazlanma işte Hoseok,kalıcaksın."

Herkes onayladıktan sonra Hoseok'a söz kalmamıştı.

-----------------
Gidecekleri ormana vardıklarında herkes arabadan indi ve derin nefes aldılar.Jin herkesin dikkatini çekmek için ellerini sertçe birbirine vurdu.

"Millet bakın şimdi buradaki herkes yol yorgunu.Oyalanmadan bir an önce şu çadırları kuralım ve zıbaralım."

Onay alınca kurmaya başladılar.Herkes çiftiyle yaptığı için Hoseok çimlere uzanmış,kararmaya yüz tutan gökyüzünü izliyordu.Gözlerini kapattı ve çevresindeki sesleri dinlemeye başladı.

"Ananı sikiyim Jimin adam gibi yap şunu çiviyi ayağıma batıracaktın!"

"Önümden çık o zaman Yoongi,ben mi dedim sana?"

"Namjoon çardırda napıcaz bu akşam kkk."

"Jin gerçekten çok yorgunum sevgilim-"

"Aa,ama ben alırım senin yorgunluğunu olmaz mı?"

"Ah,pekala sen kazandın..."

Hoseok gözlerini açıp içinden bildiği bütün küfürleri savurdu.Ne vardı da şurda iki dakika doğayı dinleseydi?!

--------------

"Tamamdır,hadi iyi geceler."

Namjoon kurduğu cümleden sonra diğerlerinin cevabını beklemeden çadırına girdi.Jin de kıkırdayarak arkasından girdi ve çadırın fermuarını sonuna kadar çekti.

Tae ve Jungkook da çadırlarına girince Tae yorgun bir şekilde yere uzandı.Jungkook da yanına uzandı ve yüzünü incelemeye başladı.

"Gerçekten çok güzel bir uzaylıya benziyorsun sevgilim."

Tae hafif mırıltılar çıkartınca Jungkook elini Tae'nin beline sarıp kendine yaklaştırdı.Kafasını boyun girintisine yaplaştırıp derin bir nefes aldı.Öpmeye başladı ve bu öpüşler yavaşca yerini dil darbelerine bıraktı.

Taehyung kafasını ağerek küçüğüne daha çok alan açtı.Jungkook buna gülümsedi ve direk büyüğünün üstüne çıktı.Ellerini iki yana açarak destek aldı ve Taehyung'un dudaklarını ısırdı.

Taehyung istemeden azından boğuk bir inleme çıktı.Jungkook bunu sevmiş olacak ki daha sert ısırmaya başladı.Dudaklarından ayrılınca boynuna yöneldi ve orada kendine ait izler bırakmaya başladı

Sanki bütün yorgunluğu gitmişti Tae'nin.Alttaki sertliğinde bir ten teması hissettiğinde onu Jungkook'un parmakları olduğunu anladı.

Korkuyor muydu peki Tae?Biraz...Ama eğer Jungkook ile yatmazsa Jungkook ondan soğurdu,onu sevmekten vaz geçerdi tatlı kurabiyesi.Onu kaybetmemek için devam edicekti..

"Tae...Korkuyorsun."

Tae Jungkook'un bunu nerden anladığını merak etti.Acaba aklını mı okuyordu?

Yavaşça kafasını kaldırdı ve Taeye baktı Jungkook.Gözleri dolmuştu.

"Hey T-taehyung?Noldu?Canını mı yaktım?!"

"H-hayır..Sadece..ben..k-korkuyorum.."

Son kelimeyi gözleri kapalı bir şekilde söylemişti ve söyledikten hemen sonra dudaklarının arasından bir hıçkırık kaçtı.

Jungkook kafasını sallayıp Tae'nin üzerinden kalktı ve yanına geçerek bağdaş kurmuş bir biçimde oturdu.Tae'nin kollarından tutarak kaldırdı ve onu da karşısına oturttu.

"Tae bana bak.."

Tae kırmızı gözlerini kaldırıp Jungkook'a baktı.

"Sen istemediğin  sürece asla sana dokunmam. "

Tae anlamışçasına kafasını salladı.

"Peki...Sıkılır mısın?"

Jungkook sorar gözlerle baktı.

"Neyden?"

Taehyung çekinerek söyledi çünkü ondan sıkılmasından gerçekten çok korkuyordu.

"B-benden…"

"Neden sıkılayım ki senden?"

Tae konuyu daha da açtı.

"Seninle yatmadığım için,benden sıkılır mısın?"

Jungkook hiç düşünmeden cevap verdi.

"Hayır tabikide Taehyung!Tanrım,aklına nerden geliyor böyle şeyler?!"

Tae mutlu olmuştu.En azından ailesi yoksa bile yaslanabilecek bi sevdiği yanındaydı.

Yanına gitti ve sımsıkı sarıldı.

"Teşekkür ederim Kookie.."

"Unutma sevgilim,ne zaman hazır hissedersen o zaman..."

"Seni seviyorum."

"Bende."

—————————

Sanırım pek düşündüğünüz gibi olmadı kkk

Lütfen görüşlerinizi yorum olarak belirtin.

●﹏●

What'ca Doin Today || VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin