Akşam olmuş,herkes salonda oturuyordu. Tae gece olacakları için çok gergindi saate baktığında 10:30 olduğunu gördü ve gerginliği daha da arttı.
Jungkook yalandan esnedi ve ayağa kalktı.
"Ayh çok uykum geldi hadi Tae uyuyalım."
Jungkook Tae'ye kaş göz işareti yaptı. Tae oturduğun yerden kızararak kalkarken Hoseok gözlerinin televizyondan ayırmadan konuştu.
"Fazla ses çıkartmayın."
Tae Hoseok'a dönerek gözlerini sonuna kadar açtı.Hoseok sırıtarak Jungkook'a baktı.Jungkook uzaylısının bilğini tuttu ve odasına götürdü.(işte başlıyoruz :))
Jungkook odaya girer girmez kapıyı kapattı ve Tae'yi kapıyla kendisinin arasına sıkıştırdı.
"Hazır mısın Uzaylı?"
Tae cevap vermek yerine Jungkook'un dudaklarına yapıştı.Alt dudağını emmeye başladığında kendini kaybederek ısırdı.Bunun sayesinde Jungkooktan derin bir inleme kazandı.
Elleri Tae'nin kalçasını bulunca Tae kaldıracağını anladı ve yardımcı olmak için omuzlarından destek alarak bacaklarını beline doladı,ellerini de ensesinde birleştirdi.
Jungkook Tae'yi kucağında aldı ve yatağa doğru yürüdü.Tae'nin sırtı yatakla buluşunca nefes almak için ayrıldılar.
Boynuna yönelerek uzaylısının üzerinde kendine ait izler bırakmaya başladı.Tae her iz bırakışında nefes alması daha da zorlaşıyordu.
Jungkook bıraktığı mor izleri takip ederek hepsini teker teker öptü.Kendi ve sevgilisinin tişörtünden kurtularak işine karın bölgesinde devam etti.Tae kesik kesik nefesler alıyor,sertleştiğini hissediyordu.Jungkook'un elini belinde hissedince pijamasını çıkartacağını anladı ve belini kaldırdı.Jungkook kendi pijamasından da kurtulunca elini Tae'nin penisine götürdü ve delirtici yavaşlıkta okşamaya başladı.
"Imh..." Jungkook duyduğu inlemeyle daha fazla dayanamayacağını anladı ve eliyle tuttuğu boxerı bir çırpıda çıkarttı.Sertleşmiş penisi görünce gülümsedi.Diliyle kasıklarından başlayarak penisine doğru yol aldı.
Tae penisinde hissettiği ıslaklıkla derin bir şekilde inledi.Jungkook bilerek penisi ağzında yavaş yavaş gelgit yapıyordu.
"Lanet olsun!"
Tae bu yavaşlığa dayanamayarak elini Jungkook'un yumuşak saçlarına geçirdi ve sertçe saçlarını çekerek gelgit yapmaya başladı.Jungkook tüm penisi ağzına alarak saçlarındaki ele itaat ediyordu.
Tae geleceğini anlayınca saçları daha da hızlı çekiştirerek hızlandırdı ve sıcak menilerini Jungkook'un ağzına bıraktı.
Tae nefes nefese kalmıştı ama Jungkook hala sertti.Ağzındaki menilerin hepsini yuttuktan sonra altındakine sürünerek dudaklarına ulaştı ve sertçe öpmeye başladı.Tae rahatladığı için yavaş yavaş öpüyordu,ve bu Jungkook'un hiç hoşuna gitmedi.Tae dudaklarında hissettiği acıyla daha sert öpmesi gerektiğini anladı ve hızlandı.Jungkook ellerini her iki yana açarak destek aldı.
Jungkook dliyle uzaylısının ağzını keşfederken Tae boşta olan elinin birini kurabiyesinin saçlarına,diğerini de penisine yöneltti.Üstündekinin de boxerından kurtuldu ve göremediği için penisi yoklamaya başladı.Penisi adeta bir demir gibi sertti ve canının acıyacağını çok iyi biliyordu.
Jungkook altındakini alıştırmak için orta parmağını deliğe yolladı ve gelgit yapmaya başladı.Deliği çok dardı,genişlemesi için ikinci parmağını da yolladı ve makas hareketi yapmaya başladı.Tae'nin nefes alış-verişleri hızlanmıştı ve öperken inlemek onun için çok zor oluyordu.
Jungkook dudaklarından ayrılarak deliğe doğru gitmeye başladı.Dilini deliğin çevresinde gezdirdi ve hafifçe içine girdirdi.Tae yeniden sertleştiğini hissetti.
Jungkook altındakinin hazır olduğunu düşündü ve sertleşmiş penisini deliğe konumlandırdı.Alışması için ilk başta yavaş yavaş girdirdi.Tae içinde hissettiğiyle daha çok zevke gelmişti.
"Imh.. Daha d-derine ah.."
Tae inlemelerinin arasından zar zor konuşmuştu.Jungkook altındakini dinleyerek penisini sonuna kadar içine girdirdi.Tae hissettiği zevk acıyı bastırdığı için çığlık atmak yerine zevk inlemelerini bırakıyordu.
Her iki tarafta zevkle inlerken Jungkook elini altındakinin sertleşmiş penisine götürdü ve çekiştirmeye başladı.
"A-adımı inle."
Taehyung kafasını hayır anlamında salladı çünkü konuşacak hali bile yoktu.Jungkook çekiştirdiği penisi daha da sert çekerek altındakinin acıyla bağırmasını sağladı.
"Adımı inle!-"
Tae başka seçeneğinin olmadığını anlayarak üstündekini dinledi.
"J-jungkook-"
"D-daha derin-"
Tae zar zor konuşuyordu.Kendini zorlayarak kalan son gücüyle daha derin inledi.
"Jungkook-ımh..."
Arkasında hissettiği sıcaklıkla Jungkook'un içine boşaldığını anladı,kendi menilerini de kurabiyesinin eline bıraktı.
Jungkook nefes nefese Taehyung'un yanındaki yerini aldı.Tae Jungkook'un göğüsüne yattı ve beline sarıldı.
"Jungkook,sanırım yarın yürüyemeyeceğim."
Jungkook kahkaha attı ve saate baktı.
"Sevgilim,saat 01.30 ve üç saattir sevişiyoruz,yorulmadın mı?"
Tae zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı.
"Haklısın kurabiyem,uyuyalım."
Jungkook kafasını salladı ve uzaylısının saçlarına ufak bi öpücük bıraktı ve fısıldadı.
"Çok lezzetliydin sevgilim.."
Tae duyduğu çümleyle kızarmıştı ve duymamazlıktan geldi.Jungkook tabiki de duyduğunu biliyordu ama daha fazla utanmaması için konuyu kapattı.
"İyi geceler uzaylı.."
"Sana da kurabiyem.."
---------------
Parmaklarım iyi değil kkk
Yeni bölüm muhtemelen haftaya gelicek söz veremiyorum üzgünüm :(
Bölüm hakkında düşüncelerinizi yorum olarak belirtin lütfen :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin