"Siparişinizi alabilir miyim yakışıklı?"
Taehyung elindeki not kağıdıyla karşısındakine bakıyordu.Gülümseyerek bütün dikkatini karşısındaki çocuğa verdi.Tatlı çocuk aniden Taehyung'un bileğinden tuttu ve kendine çekti.Aralarında yaklaşık birkaç santim kalmıştı.
"Uhm...Bir adet ateşli Taehyung,üstüne de sert bir kahve lütfen. "
Taehyung sadece kendilerinin duyabileceği bir sesle konuştu.
"Ya Jungkook!Biri görücek bırak çabuk!"
Taehyung gülümseyerek yalandan kızıyormuş gibi Jungkook'a baktı.Jungkook üzülmüş gibi kendini Taeden kaçırdı.
"Peki.Bir bardak kahve sadece."
Tae Jungkook'un trip attığını anladı.Kafasını salladı ve siparişi getirmek için masadan uzaklaştı.
Geri döndüğünde Jungkook'un pencereden dışarıya baktığını gördü.Jungkook Taeyi görünce hıhlayıp pencereye geri döndü.Tae kahveyi önüne bıraktı.
"Başka bir isteğin var mı sevgilim?"
Jıngkook sadece kendilerinin duyacağı bir seste konuştu.
"Ya Taehyung!Biri duyucak susar mısın?"
Jungkook 'nasılmış?' bakışı attı Taehyung'a.Tae gözlerini devirdi ve masadan uzaklaştı.
Jungkook gelen kahvesine baktı ve tabağın kenarında bırakılmış notu gördü.İlgisini çekmişti yavaşça eline aldı ve dikkatle okumaya başladı.
Özür dilerim Sevgilim.Seni seviyorum~
-Jung Taehyung :)Jungkook okuduğu nottan sonra az önceki yaptığı davranışa karşı pişman oldu.Tanrım...Şimdi nasıl gönlünü alacaktı?
Aklına gelen fikirle telefonunu cebinden çıkardı ve Taeye mesaj attı.
Kookie: Acilen tuvalete gel.
Mesajı attıktan sonra bekletmemek için tuvalete gitti.Birkaç dakika içeride bekledi ve telefonu titrediğinde eline aldı.
V: İşim var.
Kookie: Lütfen...
Taehyung mesajı okuduktan sonra bıkkınlıkla telefonu cebine sıkıştırdı ve tuvalete doğru yürümeye başladı.
Kapıyı açıp içeri girdiği anda kendini kapanan kapı ve Jungkook'un arasında buldu.Jungkook elini Tae'nin boynuna yerleştirdi ve yavaşça boynundan aşa indirmeye başladı.Dudaklarını kulağına götürdü ve fısıldadı.
"Beni affetmen için ne yapabilirim uzaylı?"
Tae nefesini ayarlayamadığı için konuşabileceğini sanmıyordu.Zar zor denedi.
"M-mesela bu gece b-benim evime gelebilirsin?"
Jungkook duyduğu cümleyle dudaklarına bir tebessüm yayıldı.Tae'nin boynunda dilini gezdirdi ve yukarı çıkartarak dudaklarını dudaklarıyla birleştirdi.
Ağzının içinde hissettiği dille vücuduna bir titreme geldi.Tanrım...Bu his mükemmeldi.Kendisi de ellerini Jungkook'un ensesinde birleştirerek kendine çekti.Jungkook bir elini Tae'nin kalçasına indirerek hafifçe okşmaya başladı.
Tae ayrılması gerektiğini düşündü çünkü daha fazla devam ederlerse Jungkook'un onu burada becerebileceğini biliyordu.Kendini yavaşça geriye doğru çekti ve gözlerini araladı.Jungkook'a baktığında ellerini Tae'nin her iki yanındaki duvara sabitlemiş ve kafasını yere doğru eğmişti.Tae yüzünü göremiyordu,ama aldığı derin nefeslerden dolayı kötü bişeyler olduğunu fark etmişti.
"J-jungkook?"
Jungkook nefesini düzene soktuğunda yavaşça kafasını kaldırdı.Taeyle göz göze geldiklerinde duvardaki elini yumruk yapmıştı.Tae hala ne olduğunu anlamamıştı fakat gözü Jungkook'un penisine kaydığında her şeyi kavradı.
Pantolon yırtılmak üzereydi.
"J-jungkook benim i-işim var gitmeliyim s-send-"
"Sakin ol Tae.Alt tarafı sertleştim.Sen git,ben hallederim."
Tae tamam anlamında kafasını hızla salladı ve kapıdan dışarı çıkmak için yöneldiğinde bileğini tutan el buna engel oldu.Jungkook'a döndüğünde suratında piçimsi bir gülümseme buldu.
"Ama bu gece,bunun cezasını en sert şekilde çekeceksin uzaylı."
Tae kızarmış yanaklarıyla Jungkook'a bakmamaya özen göstererek bileğini kurtardı ve kapıdan çıktı.Derin bir nefes aldıktan sonra kasanın yanına giderek kalan işine devam etti.
————————
Evet uzaylılar diğer bölüm smut :33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin