|20|(final 3)[m]

7K 358 189
                                    

"Hayır."

Jungkook bu cevabı beklemiyordu.Az önceki duygu kaplı yüzü şimdi şaşkınlık içerisindeydi.Kaşlarını çattı ve gözlerini kısarak konuştu.

"N-ne?"

Taehyung gülmesini bastırmaya çalışırken konuştu.

"Hayır Jungkook.Seninle evlenmem."

Jungkook gözlerini sonuna kadar açtı ve yanaklarında olan sevgilisinin ellerini itti.

"ŞAKA YAPIYIRSUN DEĞİL Mİ?!"

"Evet."

"BEN BUNLARI YAPMAK İÇİN KAÇ SAAT UĞRAŞTIM SENİN HABERİN VAR MI UZAYLI?!ŞU MUMLARI HER YAKIŞIMDA RÜZGARDAN SÖNDÜ VE BEN TEKRAR VE TEKRAR YAKMAK ZORUNDA KALDIM ŞU GÜ- bir dakika ne?"

Taehyung olduğu yerde kahkahalara boğulmuştu.

"Ta-tanrım *kahkaha* su-suratının halini görmeliydin - *kahkaha*"

Taehyung karnını tutmuş olduğu yerde gülmekten iki büklüm olmuştu.Jungkook olayı kavradığında sinirden o da kahkaha atmaya başlamıştı.

İkisinin arasındaki fark;biri yaptığı şakadan diğerinin ise sinirden kahkaha atıyor olmasıydı.

Taehyung gülmesi bittiğinde gözlerinden gelen yaşları sildi ve Jungkook'a döndü.Jungkook ona doğru sinirle gülerek yürüyordu.Tae korkmuş muydu?Evet.

"J-jungkook..."

"Efendim sevgilim?"

Tae sakin çıkan sesine ve suratındaki gülümsemeyle daha da çok korkmuştu.

"Jungkook k-korkmaya başlıyoru-"

Jungkook aniden bileğinden tutup kendine çektiğinde aralarında kalan bir nefes mesafesi,Tae'nin cümlesini bitirmemesine neden olmuştu.

"Korkma bebeğim..."

Bir eliyle Tae'nin saçını kulağının arkasına yerleştirdi ve yanağına neredeyse hissedilemeyecek bir şekilde dudaklarını değdirdi.Kulağına yaklaştı ve Tae'nin sert bir şekilde yutkunmasına sebep olacak cümleyi kurdu.

"Sadece bu gece...Zevkten bayılmazsan çok iyi olacak.."

Tae içinden 'neden bu şakayı yaptım' diye söylenirken dudaklarının üzerinde hissettiği baskı düşüncesini böldü.Karşılık verirken bu öpücüğün masum olmadığını,sert ve arzulu olduğunu fark etti.

Jungkook elleriyle sert bir şekilde Tae'nin ensesini kavradı ve kendine bastırdı.Tae kollarını sevgilisinin boynuna sardı ve ayrılmadan içeriye doğru yürümeye başladılar.

İçeriye girdiklerine Jungkook balkonun kapısını kapattı ve üstündekileri hızla çıkarmaya başladı.Tae sevgilisinin gömleğini çıkartırken Jungkook da ona yardım ediyordu.Gömlek yerle buluştuğunda Jungkook sevgilisini kucağına aldı ve yatağa yatırıp üzerine çıktı.

Tae bir çırpıda tişörtünü çıkartıp ellerini Junkook'un ensesine yerleştirdi ve dudaklarını tekrar dudaklarına bastırdı.Jungkook sabırsızdı ve mükemmel bir hızla kendi ve sevgilisinin pantolonundan kurtuldu.İki dakikalığına Tae'nin dudaklarından ayrıldı.Tae ne yaptığını anlamaya çalışırken Junkook yanındaki çekmecenin ilk katını açarak kelepçeyi çıkarttı.

Taehyung gördüğü şeyle gözleri sonuan kadar açıldı ve Jugkook'a bakı.Jungkook pis bir şekilde sırıtıyodu.

"Şaka yapma sırası bende.Bileklerini uzat uzaylı."

What'ca Doin Today || VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin