Taehyung,şaşkınlığıyla hâlâ ne olduğunu kavrayamamıştı.Olduğu yerde çakılı kalmış gibi hissediyordu.Dili tutulmuş,gözleri ise Jungkook'a bakıyordu.Jungkook diz çökmüş bir şekilde Tae'nin gelmesini bekliyordu.
Tae en son karşısındakine doğru yürümeyi akıl edebildi.Adımları yavaş bir şekilde Jungkook'u bulduğunda ne yapacağını şaşırmıştı.Bir şeyler söylemesi gerekiyordu.
"J-jungkook bu-bunlar...Ne n-napıyorsu-"
"Tae,beni dinler misin?"
Taehyung kafasını salladı ve beklemeye başladı.Jungkook ayağa kalktı,Tae'nin ellerinden tuttu ve ay ışığında parlayan gözlerine bakarak konuşmaya başladı.
"Benim sıradan olan hayatım,sen girince eşsiz oldu.
Yanımda olmanı istiyorum,sürekli benim olmanı.
En sevdiğim şarkı çalarken senin gözlerine bakıp söylemeyi,
En sevdiğim tatlıyı senin dudaklarından yemeyi istiyorum.
En sevdiğim parfümü senin boynundan koklamayı istiyorum.
Ve en çok da;
Gece uyurken o günü seninle bitirip,
Sabah uyandığımda ise yeni güne seninle başlamak istiyorum.
Bu yolda,beni yalnız bırakmayıp yanımda olur musun?
Benimle evlenir misin Kim Taehyung?"
Taehyung mantıklı düşünemiyordu.Fazla hızlı olmamış mıydı her şey?Daha tanışalı ne kadar zaman olmuştu ki Jungkook ona evlenecek kadar yakın hissediyordu?
"J-jungkook,b-ben-"
"Biliyorum sevgilim,her şey çok hızlı,biliyorum seni çok uzun zamandır tanımıyorum.Muhtemelen sen de bunu düşünüyorsundur.A-ama ben ilk defa birine karşı bunları hissediyorum.Önceki sevgililerim gibi değil.Ben...Sende kendimi buluyorum.Aradığım benliğimi..."
Titreyen ve dolan gözleriyle konuşmaya devam etti.
"Bak...Sen beni iki yıldır seviyorsun...Ben ise iki haftadır.Ama seni kendimden daha çok seveceğimi ve bu sevgiden hiç bıkmayacağımı biliyorum.Önceki ilişkilerimde evlilik hayali kuramıyordum,çünkü hiç biriyle yıllarca beraber olamayacağımı biliyorum..."
Jungkook,Tae'nin ellerinde olan ellerini boynuna çıkarttı ve baş parmaklarıyla çenesini okşamaya başladı.Gözlerine baktığında Tae'nin de gözlerinin dolu olduğunu gördü.Gülümsedi,gülümsemesiyle beraber sağ gözünden bir damla yaş aktı.
"Ama sen...Sen bana öyle hissettirmedin Tae.Ben seninle her gece evlendiğimizi,bahçede koşuşturan bebeklerimizi hayal ediyorum.Eğer ben seninle bu hayali kurabiliyorsam,bir yuva bile kurabilirim.
Şimdi tekrar soruyorum,benimle evlenir misin?"
Taehyung baş parmağı ile sevgilisinin yanağındaki yaşı sildi ve dudaklarının arasındaki mesafeyi kapattı.Yavaş ve masumca öpüyordu.
Ayrıldıklarında alınlarını dayadı,dudaklarını yaladı ve cevap verdi.
"Hayır."
-------
Bunu yapmaya bayılıyorum :))
Diğer bölümden beklentileriniz?
Bu arada finali üç bölüme yaydım..
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin