"Ben gidiyorum!"
Kapının eşiğinde eğilerek ayakkabısını giyen Tae sevgilisine bağırdı.Jungkook yürüyerek yanına geldi ve açık olan kapıya yaslandı.
"Hep burda kaaaal."
Jungkook dudaklarını bükerek söylediği cümleye karşı Tae ayağa kalktı ve büzdüğü dudaklarına ufak bi öpücük kondurdu.
"Üzgünüm sevgilim ama hala iznimi harcadığım,çalışmam gereken bir kafe var.Ve kalacağım bir evim."
Jungkook kapıdan ayrıldı ve kollarını sıkıca Taeye sardı.
"Tanrım,şimdiden özledim.."
Tae güldü ve daha da sıkı sarılıp geri çekildi.Önündeki sevgilisinin dudaklarına yaklaştı ve kendininkilerle buluşturdu.Jungkook gitmesine izin vermemek adına ensesinden tutup kendine daha da bastırdı.Dudaklarını hareket ettirdi ve dilini Tae'nin sıcak mağarasına gönderdi.
Tae kendini yavaşça geri çekti.
"Biraz daha devam edersek seni becermeden göndermem."
"Çok isterdim sevgilim,ama bir günde iki defa yapabileceğimi sanmıyorum."
Jubgkook kıkırdadk ve Tae sonunda dışarı adımını atabildi.
"Yarın işin saat kaçta başlıyor?"
"Saat sekizde."
Tae son kez kocaman gülümsedi ve elini salladı.Jungkook gülümsemesine karşılık verdi ve Tae gözden kaybolunca kapıyı kapatıp içeri girdi.
----------
Tae kapısına ulaştığında anahtarını cebinden çıkartıp kapısını açtı.Eve girer girmez çantasını sırtından attı ve mutfağa girdi.Saat altıya yaklaşıyordu.
Odasına gidip bu saatte uyuyabilirdi,çünkü çok yorgundu ve yarın işi vardı.'En mantıklısı uyumak.' diye düşündü ve üzerini bile değiştirmeden kendini yatağa attı.
———————
Farkındayım,bölüm çok çok çok ama çok kısa,ama aklıma hiçbir şey gelmiyor.Bana birkaç fikir verir misiniz?Kkkk
Görüşlerinizi ve fikirlerinizi yorum olarak bekliyorum,seviliyorsunuz.
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin