Taehyung kafeden mesaisi bittiği için eve geçmek üzereydi.Zaten tek yaşıyordu,evde kimse olmadığı için kapıyı çalmadı.Aslında bu gece Jungkookla evinde buluşacaklardı.Birazdan gelirdi zaten,sıcak bir duş alsa fena olmazdı.
Kapıyı açıp içeri girdi ve ayağıyla kapıyı kapattı.Eli lambayı ararken bir anda kendini bir beden ve kapının arasında buldu.Karşısındaki bedenin nefeslerini dudağında hissediyordu.Nefes almayı unutmuştu.
"Geç kaldın?"
Duyduğu sesle tuttuğu derin nefesi verdi.Şuan boşalmış kadar rahat hissediyordu.
"Tanrım...Jungkook altıma sıçıyordum!"
Jungkook onu duymazlıktan gelip boynuna yöneldi.Sevgilisinin boynunda dil darbeleriyle beraber kendine ait izler bırakıyordu.
Tae yorulmuştu bu gün,ama eve geldiği an bütün yorgunluğunu almıştı Jungkook.Dudakları tekrar Taeyle buluşturup saçlarını karıştırdı.Tae ellerini Jungkook'un ensesine götürdü ve kendine daha çok bastırdı.Jungkook mesajı almışçasına ellerini Tae'nin kalçalarına götürdü ve havaya kaldırarak bacakları kendi beline doladı.
Jungkook öpüşmeye devam ederken adımları sevgilisinin odasında son bulmuştu.Tae sırtında yumuşak yatağı hissedince elleri biraz gevşedi ve Jungkook'un sırtında dolaştırdı.Jungkook bir anlığına dudaklarını çekti ve hem kendi hem de Tae'nin tişörtünden kurtuldu.
Ellerini Tae'nin kafasının her iki yanına sabitledi ve ağırlığını vermeyecek şekilde üzerine çıktı.Tae ellerini Jungkook'un pantolonunun düğmesine gitti.Her ne kadar göremese de açmakta ustalaşmıştı artık.Düğmeyi açtığında bacaklarının yardımıyla pantolonu Jungkook'un bileklerine kadar indirmişti.Jungkook da aynı işlevi sevgilisine yaptı ve yatakta ikisinin de şu an yalnızca baksırı vardı.
"Tanrım,dayanamıyorum..."
Jungkook daha fazla sabredememişti ve zaman kaybetmeden altındaki bedene sürtünerek sevgilisinin penis hizasına gelmişti.Baksırından kurtulup önündeki küçük Taeyi birkaç defa çekiştirdi.Tae'nin inlemeleriyle onu daha da arzuluyordu.
Penisi ağzına alınca Tae güçlü bir şekilde inlemişti.Ağzında hızla vakumladığı penisin gittikçe büyüdüğünü hissetti Jungkook.Elleriniyle sevgilisinin kalçalarını tuttu ve sıkmaya başladı.
"J-jungkook daha-ah h-hızlı..-"
Tae'nin inlemeleri arasından çıkan cümle Jungkook'un kulaklarını doldurunca daha da hızlandı.Dişlerini ağzının içinde hafif sürtünce Tae altında olan çarşafı parçalayacakmış gibi oluyordu.
"G-geliyorum"
Jungkook duyduğuyla daha da hızlandı.Tae elinin birini Jungkook'un saçlarına geçirdi ve yönlendirmeye başladı.En sonunda Jungkook ağzında hissettiği sıvının her bir zerresini yuttu ve yukarı çıkıp sevdiği dudaklara tekrar kavuştu.
Tae birazdan içine girecek olan Junkook'a hazırlanıyordu.Elleriyle üstündekinin baksırını çıkartıp bir kenara fırlattı ve eliyle yokladı penisi.Jungkook penisinde hissettiği elle titredi ve penisi deliğe konumlandırdı.Tae konumlanan penisle kaşlarını çattı.
"H-azırlanmak yok m-mu?"
"Artık alışsan iyi olur sevgilim.Ç-çünkü artık alıştırma yok."
Tae tırsmıştı.Hiç hazırlanmadan...Ama artık deliğinin de genişlemesi gerekiyordu.Ne de olsa kaç defa beraber olmuşlardı.
Ve birden içine giren penisle çığlık attı.
"AA-AH!"
Jungkook geçeceğine dair şeyler söylüyordu ama Tae'nin yanaklarında yaşlar düşüyordu.Tanrım...Çok acıyordu.Hazırlansa daha kolay olurdu,ama bu çok kötü olmuştu.
Jungkook içinde gelgit yaparken Tae dişlerini sıkıyordu.Dudaklarında hissettiği baskıya anında karşılık verdi ve bu acısının az da olsa hafifletmişti.Biraz zaman geçince acı yerini tamamen zevke bırakmıştı.
"D-daha hızlı bebeğim-ımhh.-"
Jungkook sevgilisini dinleyerek daha da hızlandı.Duvarlarda yankılanan inlemeler çok mükemmeldi.Ama hiçbir şey onlardan daha da mükemmel olamazdı.
Jungkook en sonunda içine boşaldığınında kendini rahatlamış bir şekilde Tae'nin yanına bıraktı.
"Eğer bir daha beni hazırlamadan içime girersen,bu sefer üstte olan ben olurum Jungkook."
Jungkook yorgun bir kahkaha attı ve sevgilisinin çıplak bedenine sarıldı.
"Bu zevki tatmanın fena olacağını düşünmüyorum Uzaylım."
————————
Selam!
Beklettiysem çok özür dilerim T.T
Uhm...Şey...
Final yakın t.t
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What'ca Doin Today || Vkook
FanfictionTaehyung iki yıldır platonik olduğu Jungkook ile sonunda bir tanışma fırsatı bulabildi. Tabiikide Jeon Jungkook her şeyden habersiz... story by @unicorn_yoonmin